- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz MC Pite #265519 üzenetére
Nekem évi 27k kilométer benzines hibriddel (toyota). Nem váltanék dízelre. Mondjuk én pályán nem szeretek 120 felett menni és az éves menet majd fele város gyakran rövid távokkal (én vagyok a klasszikus apa taxi). Ha ennyit mennék csak pályán munka miatt akkor nyilván inkább passat 2.0 tdi vagy hasonló lenne.
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #265519 üzenetére
Én az olaszokat is, a valóságban jobbak, mint a hírük. Jó, nem mindegyik, de az általad felsoroltaknál sem tökéletes az összes.
Apum pedzegeti már egy ideje, hogy le kéne cserélni a WagonR-t, és leginkább egy dízel Lancia Musát akarna helyette, potenciális jelöltek: a 90 pacis 1.3, a 8 szelepes 1.9, esetleg az 1.6 Multijet. Mindháromban Bosch CP1 pumpa van, nem egy gyakran elromlós fajta.
Az 1.3-ast ismerjük, az volt anyum Ypsilonjában, gyengéje a vezlánc és a olajnyomás-szabályzó szelep, de megfelelő karbantartással tud problémamentes lenni, és van még belőle DPF + DMF nélküli verzió. Az 1.9 8V a legeslegmegbízhatóbb Multijetként van számontartva, csak az a baj, hogy elég régiek már azok a modellek, amikbe ezt szerelték, jobb lenne egy facelift utáni darab. Az 1.6-nál meg az olajpumpa tömítését kell kiváltani egy párezres cuccal, onnantól szinte örökélet, még swirl flap sincs benne.Arra jobban kell figyelni, melyikben van M32-es váltó.
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz MC Pite #265526 üzenetére
Nekem azért fájt a fogam h nagy autot vettem amibe sok minden befer es eszerint is használtam..
Emiatt tele van karcokkal meg sérülésekkel a beltér =( Kb annyiba fog kerülni megcsinaltatni mintha vettem volna egy frissmuszakis bontoszokeveny kistehert fuvarozasra
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Vismajor01
addikt
válasz MC Pite #265551 üzenetére
Én is próbáltam mindig figyelni, és ahhoz képest mennyi szart vittem vele az elmúlt fél évben egyébként teljesen oké a beltér.. Volt bent mosogep+szaritogep egyszerre, teljes butorzatok dobozosan, fotel, 220magas szekrény, mitudomen. Rengetegszer volt csurig pakolva.
Csak mivel már vetelkor rakoltottem 450ezret a beltérre így különösen fáj
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
válasz MC Pite #265580 üzenetére
Az 1,2 -es 86 lovas i20 evett nálam átlag 6litert, de akkor mindig mindenhova sietnem kellett.
Ezeket így nehéz össze hasonlítani, mert nem egy méretű autó, meg a motor sem, áruk sem.
Az 1,4t tipo kombi 1275kg
"Alacsony padló+teljes pótkerék, kivehető/felhajtható ülőlappal sík tér, +síkba dőlő anyósülés,kalaptartónak hely, apróságoknak szeparátot, csomó rekesz hátul, oldalt, lábak alatt, könyök alatt, stb)."
Ezt a tipo/i30 kombi is tudja
Amit én szoktam még nézni, az ár.
Például fater autója, kia Niro fogyaszt 5,5- öt, de 10M Ft innentől nem releváns a fogyasztása, mivel soha az életben nem fogja kitermelni, mondjuk egy 7 litert fogyasztó, de hat millió Ft ba kerülő Tipo hoz képest.
Vagy egy sima i30 1,5 dpi 1,5 M Ft-al drágább.
A használt tipo 1,4t vs kia ceed, i30 1,4t között is van egy milla.
A tipo még szívócső befecskendezéses, tehát kokszolódni nem fog, amíg szinte az összes konkurens már közvetlen befecskendezéses.
És akkor még az alkatrész árakról nem is beszéltem[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
-
válasz MC Pite #265611 üzenetére
Most megint 7,5 körül van az 1,5 dpi
A sajátomat mentem ki lefotózni, úgyhogy ja, felnyílik az ülőlap és a kombi tipoban is, arról videót tudok bettenni, ha érdekelEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #265611 üzenetére
Nem túl halott az 1.5 DPI? Lehet majd (jó) pár év múlva telekre cuccolósnak vennék egy ilyen kombit... Vagy nézzek majd vmi
RezsótPug-ot? Sajnos aRetyóRenault beterét nem veszi be a gyomrom. Fluance-tól pl sugában hányok.Bár ha telek akkor meg inkább a SUV vonal kéne a sz... földutak miatt. Vitara 1.6i vagy 1.4T... Esetleg vmi Nissan...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
rbalint88
addikt
válasz MC Pite #265800 üzenetére
Ha allandoan bele kell nyulkalni, akkor tok felesleges az automata mod. Felkapcsolja, amikor nincs ra szukseg (5m-es alagut), viszont amikor szukseg lenne ra szurkuletben, esoben meg nem. Igy ertelmetlen. Vagy legyen jo es automata vagy ne legyen egyaltalan automata mod, lehessen fixre rakni a tompitottat es szepen inditaskor felkapcsolodik, leallitaskor elalszik es nem csipog. Mondom NEM CSIPOG - szvsz ez ugyanaz az idiota logika, ha sipolni tud erte, akkor ugyanennyi erovel el is olthatna
-
nagyúr
válasz MC Pite #265822 üzenetére
Én azt is furcsálom, hogy valaki a helyzetjelzőt (aka "városi"/"parkolólámpa") nappali menetfényként használja. Rendgetegen vannak ilyenek.
@#265821Qru
1et értek. Szerintem eleve így kellett volna megalkotni a hozzá tartozó szabályzást/szabványt/alájnlást...[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #265822 üzenetére
"skandináv drlhelyzetjelző, amit csak behúzott kézifék mellett engednék használni"
Na ez pont fordítva működik nálam, behúzott káziféknél lekapcsolja a DRL-t, ha kiengeded akkor felkapcsolja. Illetve voltak annyira fineszesek, hogy indítózásnál késleltetve kapcsolja fel eleve (bar a manual szerint behúzott kézifékkel kéne indítózni).#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MC Pite #265831 üzenetére
Jah oké, így már világos. Nekem egyben van a helyzetjelző meg a DRL (ugyanaz az izzó látja el a feladatot), mit pl a rendőrségi VW Caddy-nél (talán a G6 is ilyen, majd focvis ráerősít ha igen). Az a különbség, hogy DRL módban csak elöl világít, ha helyzetjelzőre rakom akkor a hátsó lámpát is kapcsolja mellé. Ha mégegyet kattintok rajta, akkor meg tompítottra vált.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
6030D
Ármester
válasz MC Pite #265822 üzenetére
Ebben nincs hagyományos kis izzós helyzetjelző, ezért nem is írtam azt az első állásnak.
Szélén vannak a ledek. Ezek világítanak max fényerőn 0 és 1 állásban is (tehát akkor is max a fényerő).
Tompított állásban halványabb a led, és mellette világít a H7. A hűtőrács mellett van a refi, alatta az index, ami izzós, és jól látható akkor is, ha megy maxon a led.
Ez a puruttya lámpa, a full lednél alul van a drl csík és az az index is.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz MC Pite #265838 üzenetére
Persze, mert tudom hogy amit írok az úgy van, max elbeszélünk egymás mellett. Akkor néztem meg, amikor feltűnt, hogy ha beállok tompítottal a garázsba, és mellette van a fal, leállítom a motort, akkor lekapcsolja a H7-et, de a falon erősebben látszik a led. Utána beálltam sötétben egy fal elé, és csak a 0-1 között váltottam, és nem volt fényerő különbség.
Te esztergomi vagy környékén vagy, nem? Vasárnap déltől keddig Dobogókőn leszek, valamikor megyünk Esztergomba is (Csülök csárda ) összefuthatunk.Vagy vasárnap délben topiktali Dobogókőn?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
mycso
veterán
válasz MC Pite #265831 üzenetére
Renaultnál DRL-nél a hátsó lámpa is világít. (mondjuk ha valóban DRL-ként használja az ember, akkor ennek nem sok az értelme...)
Viszont nálam is sajnos úgy van, hogy irányjelzőnél ég tovább a DRL, így elől nem sok minden látszik az irányjelzőből (diaggal elvileg állítható, hogy irányjelzőnél az aktuális oldali DRL-t kapcsolja le).Eső érzékelő: én imádom, megane 2 óta jól működik a renault-nál, van az auto mellett kölön manuális 3 féle mód, illetve az auto mód intenzitása is állítható.
A fényérzékelő, az szerintem sem túl acélos, szürkületkor későn kapcsol lámpát, rossz időt nem igazán érzékeli (diaggal elvileg finomítható lenne ez is)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
veterán
válasz MC Pite #265848 üzenetére
Megnéztem ma kérésed szerint a DRL-t.
- Mélygarázsba behajtottam és kiszálltam, járó motor, kiengedett kézifék: világít a hátsó. Hmm. Igyekeztem letakarni a szélvédő 3 v. 4 szenzorát, semmi változás, valószínű, már az erősebb álláson volt.
- Külső parkoló, árnyékos hely: ugyanez az eredmény, hátul világít.
- Megállok otthon az udvarban (árnyék): dettó.
- Beállok a garázsba: dettó, és semmi változást nem tapasztalok az első fényerőn.Két opció adódik:
1. hülye vagyok
2. szikrázó napsütésben csökkenti a fényerőt és csak árnyékban növeli.Nem tartom kizártnak, hogy a hátsó világítás összefügg az első fényerővel. Ezt tesztelni kell napsütésben.
(Behúzott kéziféknél nincs DRL.) -
brumi1024
veterán
válasz MC Pite #265905 üzenetére
Baromira nem nyitjuk fel, nem vesszük le a motorháztetőt meg lökhárítót. Ha valaminek tényleg még ennyi hűtés kell hogy kibírja, az el van méretezve (vagy a venti kicsi a méréshez).
Ez inkabb a merohelytol fugg. Ahol nincs meg az infrastruktura ahhoz, hogy megfelelo legaramlatot biztositson ott ezzel lehet kozelebb kerulni a valos korulmenyekhez (amit amugy merni szeretnenk, nem a motor vedelmi mechanizmusait). 4-5-600+ loeronel nem mindegy, hogy ott van-e az a 160-180 km/h-s menetszel, amit belekalkulalnak a hutesbe a gyarban vagy sem.
Eloben is megtapasztaltam ezt, -12 fokban, 1800 meteren csak sikerult kimozditani az olajhofok merot egeszen jelentosen felfele 1 ora aktiv driftelessel az aktualis M4-eken, pedig az erre lett kitalalva es meretezve.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #265992 üzenetére
Győrben azért akad.
Idézem magamat régebbről:
"Hétfőn Győrben a Gesztenyefa utca felé volt dolgom, és hiába haladtam lassan, óvatosan (olykor 60 helyett 30-cal, meg is előztek többen), mégis felütött 2 teljes szélességű beszakadás nagyon durván. Kb. ilyenek lehettek, sírva fakadtam."
Semmi nem ért le, csak a kerekek zuttyantak bele, de rendesen fájt.Mindenesetre 2 hónappal később nem szólt a gumis, hogy bibi van.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
-
veterán
válasz MC Pite #266198 üzenetére
Oké, nem fog elporladni, eloxáláskor is alumínium-oxid képződik. (Amennyire tudom...)
Talán egy kis ecetes dörzsölés vagy finom smirgli mielőtt lakkozod, és akkor nem lesz annyira feltűnő.Jó helyet tudok kettőt, rbalint88 pedig egy harmadikat.
- centrumgumi.hu
- felnijavitas.euElég 1x gumizni ha azalatt a másik kereket teszed fel.
-
veterán
válasz MC Pite #266198 üzenetére
Az csak kosz, gondolom ott nem érte a kefe.
Az otthon mosás ellen van a vízkő, nekem nincs idegem venni strandtörölköző méretű mikroszálast és azzal törölgetni.
Kérdés:
Ha viszek egy mikroszálast a mosóba és azzal magam áttörlöm a dzsuvás kefe helyett, az ott tilos, vagy ha nincs sor senkit nem érdekel?
Másik kérdés:
Sok mosóban van sima öblítés meg fancy öblítés (fényesítő, lágyvizes vagy a bokám se tudja hogy nevezik). A kettő közt mi a különbség? Feltétlen le kell öblíteni a simával és csak utána a fényesítő? Vagy ugyan annyi pénzért több ideig vagy nagyobb nyomáson jön a sima mint a fényesítő?
Harmadik kérdés:
Ti is 100-200-300-anként dobáljátok be szakaszosan a pénzt, vagy egyszerre benyomtok egy ezrest aztán le van tudva a zsebben turkálás?
Ami még engem idegesít, a tranziens idők:
Bedobok 200-at körbemosni a kocsit, mondjuk elindulok bal hátulról előre, majd jobb elölről hátra, és pont a csomagtérajtónál elfogyik. Akkor bedobok még egy százast, amiből marad még egy kicsi, persze elfújkálom, kerékívbe, vagy valahova.
Na akkor bedobom a pénzt öblítésre, elindítom, és az első 15-20 másodpercben habos a víz Az pont elég lett volna a csomagtérajtóra.
A nyomás mindegyiknél azonos? Mindegy mi jön? Mosó, öblítő, fényesítő, viasz?https://tinyurl.com/rasoapro
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- Ukrajnai háború
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Linux kezdőknek
- Óra topik
- Ubiquiti hálózati eszközök
- További aktív témák...
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen