Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • benjoe1

    aktív tag

    válasz huncutka1029 #9754 üzenetére

    El se hiszem, de 3 nap után megoldódott a probléma! :DD

    Egy olyan banánhéjon sikerült a UPC-nek elcsúsznia és rengeteg bosszúságot okoznia nekem, amit el se akarok hinni. Leírom a történetet, mert ezen nagyon látszik, hogy egy ekkora cégnek nem szabadna ilyen átgondolatlanul és saját hálózatuk információjának ilyen hiányos ismerete mellett elindítani egy szolgáltatást. :(

    Történt ugyanis, hogy hétfőn jött az első szerelő a mediacard-al a zsebében. A szerelő előttem kezdte el elolvasni az ügyfelek részére készült használati útmutatót (ugyanis először látott ilyen kártyát!), majd együtt üzembe helyzetük (inkább én). Az első probléma az volt, hogy a hangoláshoz szükséges egy hálózati azonosító (mert anélkül az én tv-m nem volt hajlandó elkezdeni a keresést), viszont a város ahol lakom nem szerepelt a felsorolásban.
    A szerelő ötletére a legközelebbi település azonosítójával (amivel 98 %-os jelerősséget és 100 %-os jelminőséget mutatott a tv) sikerült a csatornakeresés, 112 digitális csatornát és 3x rádióadót találtunk. Itt jött a korábban említett probléma, miszerint az 51 előfizetett csatornából csak tizenegy-kettőt engedett nézni, viszont rengeteg olyat is (pl. HBO) ami a csomagban nem szerepelt. A szerelő azt mondta, majd minden helyre áll, ha lezárják a munkalapot és akkor azokat fogom látni, amire jogosult vagyok. Mondtam a szerelőnek, hívja már fel a központjukat, mert szerintem az odáig jó hogy látok olyan csatornákat amiket nem kellene, de szerintem az nem jó ha azokat viszont nem amiket kellene. Nem akarta felhívni a hotline-t, bíztatott hogy jó lesz így és nagy megkönnyebülléssel az arcán, miszerint "sikerült" az első mediacard-ot installánli, elment.

    Felhívtam aznap du. az ügyfélszolgálatot, gondolván csak nem lesz ez így jó, lezárták a munkalapot, el is tűntek a nem előfizetett csatronák, viszont a hiányzók nem jelentek meg. Kérdeztem hogy mi a hálózati azonosító a városunkkal kapcsolatban, és mondtak egy 3 jegyű számot (880), ami valami teljesen más azonosító, nem is sikerült az újrahangolás, majd kibökték hogy az elős telepítésnél használt azonosító jó lesz. Mégse lett jó, így másnapra kiküldtek egy másik szerelőt, de külön felhívtam a figyelmét az ügyfélszolgálatosnak, hogy ugyan küldjenek már egy HD meidabox-ot is, próbáljuk ki azzal működik-e a szolgáltatás, szűkítsük a hibalehetőségeket. Akceptálták, és még azt is mondta magától az ügyfélszolgálatos hogy olyan szerelt küldenek ki, aki ért is hozzá.

    Másnap kedden egy fiatal srác jött ki, első látásra gondoltam biztos jobban ért hozzá, most jött ki az iskolából, jobban követi a jelenlegi műszaki trendeket. Nem így lett, ő is most látott először ilyet. Ekkor megkédeztem hogy ugyan volt-e bármiféle oktatásuk az új eszözökkel kapcsolatban. Válasz egyértelmű, semmi. Sőt, tudomása szerint csak a hónap végétől kellene árulniuk a medicard-ot. Felírtuk melyik csatornákat tudom nézni, miket nem enged 'You do not have access to this channel' hibaüzenettel, majd felhívta a főnökét (nem tudott segíteni), majd a saját műszaki hotline kapcsolatát. Na itt gurult el a gyógyszerem, mert félig kihallottam amit mondott az emberke, kb. nem tudja mi a hiba, nem is érdekli, mondja azt a szerelő az ügyfélnek, hogy hálózati hiba van, majd valamikor megoldásra kerül. A srác ekkor megkérdezte hogy átadhatja e a telefont nekem mint ügyélnek, persze visszakozott hogy isten ments. Itt is megkérdeztük a hálózati azonosítót, jó lesz az eddig alkalmazott, állításuk szerint minden beállítás megfelel a központban is, működnie kellene a szolgáltatásnak.
    Na itt mondom a srácnak, hozza fel a mediabox-ot. Erre feljön egy SD box-al. Mondom ezzel hogy ellenőrizzük a HD csatornákat, mondja sehogy, viszont ha ezt ő megpróbálja beüzemelni akkor itt kell hogy hagyja! Ráírtuk a munkalapra hogy a problémát nem sikerült megoldani, hotline-al egyeztetve. Ja, azt nem is írtam, hogy úgy küldték ki a srácot, hogy a munkalapra az volt írva, hogy a mediabox (nem mediacard) nem üzemel rendesen.
    Srác mondta, hogy majd hívni fognak az ügyfélszolgálattól, hogy mi a következő lépés, és elment kb. 1,5 óra "hibaelhárítás" után kb. dél magasságában.

    Ma munka utáni próba alkalmával sem működött a szolgáltatás. Gondoltam egyet, hogy újra felhívom az ügyfélszolgálatot. Elmondtam ismét a 2 nap történését, újra ellenőrizték a beállításokat központilag, szerintük minden rendben. Javaslatra újra hangoltam a készüléket, ismét megkérdeztem hogy milyen hálózati azonosítót használjak, első körben nem tudtak mit mondani, mondtam hogy mivel próbálkoztunk, azt mondták jó lesz. Mondom számtalanszor elvégeztem már ezt a műveletet, de a kedvükért újra megteszem, semmi. Jó, akkor küldenek ki egy 3. szerelőt. Mondom és akkor mi lesz, mert hogy egyértelműen látszik hogy nem fog tudni segíteni. Kérdeztem hogy mi lesz azután, ha ez nem fog bejönni, mi a következő lépés, mert talán rögtön azzal kellene kezdeni. Várakoztattak hogy beszél egy műszaki kollégával, és mint kiderült, a banánhéj a hálózati azonosító. Merthogy a településünkön (Csongrád megye) Nagykanizsa 43116-os azonosítóját kellene használni, és láss csodát... MŰKÖDIK! :Y

    Szóval ennyi, egy apró ámde annál szükségesebb hálózati azonosító nem szerepel a tájékoztató füzeten, első körben hívott ügyfélszolgálatos nem tudta, a két szerelő + a hotline-os műszaki kolléga sem tudta, a második ügyfélszolgálatos szinté, csak egy 888. kollégája. És ha nem vagyok határozott, akkor 5 perc beszélgetés után küldték volna a 3. szerelőt. Persze, 3 munkanap egymás után szaladgáljak haza a munkahelyről...

    Háromszor fél órát telefonáltam 3 nap alatt tök feleslegesen, kétszer 1,5 óra sem volt elég a beüzemléshez a 10 perc helyett. Persze ha egy kicsit gyakorlatiasabb vagyok (vagy a szerelők), akkor végigpróbáltam volna a tájékoztatófüzeten szereplő összes azonosítót. No de kérem, nekem kellene ezt is kitalálni?

    A nyújott képminőségről inkább nem írok, mert sokkal jobbra számítottam.

    [ Szerkesztve ]

    https://www.szarvaskovendeghaz.hu/

Új hozzászólás Aktív témák