Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • junior19

    senior tag

    válasz t-joco #100690 üzenetére

    Én a szervizt hívnám újra, a beszélgetés elején jelezve, hogy rögzíted a beszélgetést. Ha a hiba újra jelentkezése utáni beszélgetésről lenne anyagod, nyert ügyed lenne. Olyat egy szervizes nem mondhat, hogy mindent kicseréltek benne, nem tudnak mit csinálni vele. Ha nem tudnak mit csinálni vele, akkor csere. Ebben viszont igaza van az Ügyfélszolgálatnak, ők nem bírálhatják felül a szervizt, s ők nem is adnak csere igazolást, hanem a szerviz állítja ki.
    A történetednek több érdekessége is van, az első javítással a szervizes elismerte a hibát, csináltak vele valamit, ezzel ők is elismerték, hogy hibás a készülék.
    A másik, hogy ha kiment már elsőre is, akkor ki kell mennie. Nem vagy köteles sem fényképet, sem videót készíteni a hibáról, nincs olyan eszközöd, és kész.
    Ha nem akar kimenni, akkor megszegi a garanciális szerződést, ezzel már nyersz a Békéltető Testület előtt.
    Azt is megjegyezheted, hogyha a Békéltető Testület elé kerül az ügy, fogod jelezni, hogy a hibabejelentésedre, videó alapján olyan "szakértői véleményt" adtak, ami nem a hibával kapcsolatos. Nem véletlenül raktam idézőjelbe a szakvéleményt. Videó alapján meghatározni, hogy a készüléked a műszaki paramétereknek megfelelő felbontáson és kontraszttal üzemel, ez szinte lehetetlen. S a legfontosabb, hogy a hibabejelentésed nem is erre vonatkozott, a "szakértői véleményüket" legfeljebb megköszönni tudod, hogy ezeket a paramétereket tudja a készülék.
    Mindenképpen jelezni a szerviznek, hogy mivel már javították a készüléket, addig fogod bejelenteni, amíg meg nem szüntetik a hibajelenséget. Ha nem tudják megoldani, akkor kötelességük csereigazolást kiállítani, azt nem mondhatják, hogy ez ilyen, nem tudják megcsinálni, mert az első javítással elismerték a hibát.

    A készülék tönkretételére nincs tippem, a legegyszerűbben talán a HDMI panelt lehetne elrontani, bekapcsolva dugdosni be másik készülékről kábelt, de félő, hogy a másik készülék hdmi része megy hamarabb tönkre, illetve ha megállapítja a szerviz, hogy azért ment tönkre, mert bekapcsolt állapotban csatlakoztattad, akkor megvonhatják a garanciális javítást. Ennek utána kellene nézni a garanciális feltételeknél, mert neked nem kötelességed tudni, hogy ne legyen bekapcsolva a készülék, ha a használatiban nem hívják fel a figyelmet rá. Szerintem nincs benne, de lehet, hogy rosszul tudom.

    codec project

Új hozzászólás Aktív témák