Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • t-joco

    tag

    válasz junior19 #100686 üzenetére

    Első alkalommal mikor bejelentettem a hibát,kijött a szerelő,elvitte a tvt. 2 hét után vissza hozta. azt mondta,hogy: "képvezérlőt" cseréltek benne,meg az egész elektronikát, kaptam 1 "új" tvt". Bő 1 hétig nem is volt gond vele,nem vettem észre a jelenséget, majd egyszer csak újra előjött. ismét bejelentettem az Lg ügyfélszolgálatán, ugyanaz a szerelő hívott fel,mint aki először elvitte javítani. kérdezte mi a probléma,elmondtam.. erre mondta,hogy már nem tudnak mit csinálni vele, a múltkor kicseréltek benne mindent,amit csak lehet. ekkor kért,hogy videózzam le a jelenséget a tv működése közben,és küldjem el neki,megnézi. Megnézte,szerinte nincs semmi gond a tv-vel. a videót megmutatta a "főnökének" is, az Lg szervízmérnökének, aki dönthet a cseréről. az Ő véleménye volt ez: " A készülék a gyári értékeknek megfelelően dolgozik, a képfelbontás és a kontraszt a gyári
    paramétereknek megfelelő. A készüléken hiba nem található." Ezt kaptam meg emailbe válaszként a hibabejelentésemre.
    Írták,ha nem értek egyet a "véleményükkel",akkor fordulhatok panaszommal az LG Electronics Magyar Kft-hez,vagy a Békéltető Testület-hez. Erre én írtam emailt az LG Electronics Magyar Kft-nek. Részletesen leírtam mindent,a jelenséget,és az eddigi javításokat is.
    Ezt a választ kaptam:
    "Köszönjük, hogy levelével ügyfélszolgálatunkat megkereste.
    Igazán sajnálom, hogy elégedetlen a készülékkel. A készüléket kicserélni, illetve csere igazolást kiállítani az Ön számára nincsen módunk. A készülékeket, a vásárlástól számítva 3 munkanapon belül lehet cseréltetni az üzlettel, ha hibát tapasztalna. A későbbiekben, ha meghibásodás állna elő, akkor a szervizes kollégáink javítják a meghibásodást. Jelen esetben a szerviz partnerünk bevizsgálva ezt a terméket, úgy találta, hogy a televízió a gyári paramétereknek megfelelően működik.
    A szerviz partnerünktől kapott szakvélemény megállapítása: „A készülék a gyári paramétereknek megfelel6en dolgozik, a képfelbontás és a kontraszt a gyári paramétereknek megfelelő. A készüléken hiba nem található.”
    Szervizünk szakvéleményével ellentétes állásfoglalás kialakítására nincsen módunk. Természetesen Önnek joga és lehetősége van ezzel a szakvéleménnyel nem egyet érteni, és akár a békéltető testület elé vinni a szóban forgó ügyet. A Békéltető testület elérhetőségét mellékelem Önnek... "
    Magyarul szarnak rám,hiába jelentem be akárhányszor a hibát. szerintük ez így jó,és kész.
    Ezek után mit csináljak? vigyem el 80 kmre a készüléket,mert ott van a szervíz,és álljak ott az ajtójuk előtt,míg be nem engednek?
    Tudom,hogy Te csak jót akarsz nekem.. de hülyét sem akarok csinálni magamból.
    Bejelenthetem megint az Lg ügyfélszolgálatnak a hibát,kérdés mire megyek vele... esélyes,hogy semmire... ezek után...
    Ezért gondoltam arra,hogy "legálisan" valahogy tönkre kellene tenni a tvt,hogy ne tudják megjavítani,mindenképp ki kelljen cserélniük újra. Jelenleg csak ezt az 1 járható utat látom megoldásként.
    Már csak az a kérdés,hogy hogy lehetne ezt megoldani,hogy ne legyen bizonyítható,észrevehető a szándékosság?! Várom a tippeket.. :)

Új hozzászólás Aktív témák