Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kmarci25

    veterán

    Január 30-án adtam fel itthon postán a gearbest-nek visszaküldött telefont. Elvileg a 17track kézbesítettnek jelzi, de elég fura a tracking, nekem nem egyértelmű, ez a legutolsó állapot, angolra fordítva:
    2016-02-21 10:41 Post South oil, has been voted
    Ennek ellenére a 17track "delivered" státuszúnak jelzi. A gearbest ügyfélszolgálatával folyamatosan kommunikálok, nyitottam ott ticket-et, a legutolsó infó, hogy megnézték, de náluk még nincs ott, várjak. Ma írtam nekik megint, arra még nem jött válasz. A rendelést január 18-án adtam le, PayPal-lel fizettem, a telefont pedig végleg szeretném visszaküldeni, nem javításra.

    A kérdésem az, hogy mit javasoltok: nyissak-e dispute-ot PayPal-on, és ha igen, mikor? Nem szeretnék kifutni az időből, viszont egyelőre nagyon kulturált diskurzust folytatunk a gearbest ügyfélszolgálatával, és nem akarok feleslegesen keménykedni. Szóval, ti mit tennétek?

    "There must be some way out of here" / Said the joker to the thief

Új hozzászólás Aktív témák