- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor 90 - modellalkat
- Yettel topik
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
Hirdetés
-
Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
it Végrehajtotta a világ első „magával ragadó” telefonhívását a Nokia vezérigazgatója. 3D-s hangélményt ígér.
-
Megjelenési dátumot kapott a Conscript
gp Az I. Világháborús horror játék jövő hónapban érkezik.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!
Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.
Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kmarci25
veterán
Január 30-án adtam fel itthon postán a gearbest-nek visszaküldött telefont. Elvileg a 17track kézbesítettnek jelzi, de elég fura a tracking, nekem nem egyértelmű, ez a legutolsó állapot, angolra fordítva:
2016-02-21 10:41 Post South oil, has been voted
Ennek ellenére a 17track "delivered" státuszúnak jelzi. A gearbest ügyfélszolgálatával folyamatosan kommunikálok, nyitottam ott ticket-et, a legutolsó infó, hogy megnézték, de náluk még nincs ott, várjak. Ma írtam nekik megint, arra még nem jött válasz. A rendelést január 18-án adtam le, PayPal-lel fizettem, a telefont pedig végleg szeretném visszaküldeni, nem javításra.A kérdésem az, hogy mit javasoltok: nyissak-e dispute-ot PayPal-on, és ha igen, mikor? Nem szeretnék kifutni az időből, viszont egyelőre nagyon kulturált diskurzust folytatunk a gearbest ügyfélszolgálatával, és nem akarok feleslegesen keménykedni. Szóval, ti mit tennétek?
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
Új hozzászólás Aktív témák
Vám- vagy adócsalással kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a topicban (és a fórum egész területén)!
- Bemutató eBay-es kütyük kis pénzért
- iPhone topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- EAFC 24
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Gaming notebook topik
- Kupon kunyeráló
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
- LG 77" C1 OLED TV (LG OLED77C1) GARANCIÁVAL!
- Intel Core i9-14900K iPon garanciás 2026-ig
- Apple watch SE 44mm cellular 100% "hibátlan 4 hónapos!!!
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- L380 Yoga 13.3" FHD IPS érintő i7-8550U 16GB 512GB NVMe magyarított vbill ujjlolv IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen