- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- DIGI Mobil
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomics
addikt
válasz rbalint88 #3256 üzenetére
Köszi
Igen, a sima izzós, de amennyit szidták néhány tesztben a LED-hez képest, pozitívan csalódtam, meglepően szépen és távolra világít (Swift-hez volt viszonyítási alapom). Az automatikus távolságit már most imádom, lakott területre beérve, vagy szembejövőnél azonnal lekapcsol, majd vissza ha elhagytam.
Villanykuplung? Nem vettem észre mást, mire gondolsz? Kettesben araszolva hajlamosabb a dadogásra, alacsony fordulatot nem annyira tolerálja, mint a Swift. Az elindulást is szokni kell még, de 80km van benne, úgyhogy még ismerkedünk.
Első benyomás nagyon pozitív, szépen húz félgázon is, 3000 fölé egyelőre nem pörgetem. A GT line (főleg a felnik) sokat dob a megjelenésen, egyelőre nem tudok vele betelni
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
-
Tomics
addikt
PH! addikt since 2004
-
rbalint88
addikt
Ahh, azt hittem az 1.5 turbohoz alapbol jar a mhev rendszer, mint a hunyadinal, nekem az van cegesnek, csak a dct valtoval.
enyem is sima h7, de tok jol latni vele (miota feljebb allitottam es mem csak 10m-t vilagit meg ), en a tompitottba raktam picit hidegebb fenyu izzot, a gyari nagyon sarga, ezzel feheresebb a feny.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
2021/2022 1.5 tgdi mild hibrid ceed tpms-e direkt vagy indirekt?
-
Tomics
addikt
Az indirektel mi a gond? Nekem előny, hogy nem kell megvenni, a szalonban azt mondták kb 100ezer a 4db gyári
FB csoportban azt írták, az indirekt sem jelez be falsot, ha jól emlékszem az egyik tag írta, hogy kb 10 ezer alatt 2x jelzett, de mint kiderült, valósan, lassú defektet
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
Ocean
tag
Nem tudom hányféle rendszert árulnak manapság, vagy hogy az új i20-ban melyik van, illetve egyet igen: nem a külön megvevős/cserélős TPMS szenzoros.
Csak azért írok, mert ha két rendszer van összesen, akkor nekem is az indirekt van benne, és 2500 km alatt háromszor jelzett falsot. Érdekes, hogy mindhárom autópályán volt, nem tudom van-e összefüggés.
-
Azaz összefüggés, hogy az indirektnek, ha kicsi az eltérés több idő kell, hogy észlelje a különbséget, mivel a megtett fordulatból számol, kerékcsere után helyben napokig nem jelzett be nekem, de autópályan meg 10-15 km után igen.
Gumi csere után kell csinálni egy resetet és akkor nem csinál fals riasztast.
A defektnél bejelzett ahogy kiálltam az udvarról
A direkt meg bejelez egy komolyabb lehülés után is, mert az nem a fordulatból számol, hanem bent van egy nyomás mérő a szelepben[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
Nekem a tipoban abs-ből mér, a mostani még egyszer jelzett be mikor elhoztam a szalonból, az előző egy defektnél és egy gumicsere után
Az i20 az minden nagyobb hőmérséklet csökkenésnél, apunak is a kia carens, ugyanakkor, mint nekem az i20, a niro már talán absből mérEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
outsiders
aktív tag
Én megnéztem neked az előbb: i30 PDE generációs kombi (ugyanaz, mint a Ceed amit nézel) hasmagasság gyári adat ugyanúgy 14 centi. Első lökhárító legalacsonyabb pontja ez a 14 centi pont, de ez a pont kicsit hátrébb van ám, mint a lökös eleje olyan 3 centivel. Nem vészes se az első, se a hátsó túlnyúlása a kocsinak. Előtte Subaru Foresterem volt, féltem, hogy ez majd le fog érni mindenhol, de egyelőre nem fordult még elő ilyen helyzet.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
nagyúr
válasz outsiders #3284 üzenetére
köszönöm hogy megnézted
kimegyek lemerem ott en is az accordot, annak a hasmagassaga 15cm, de ert mar le a lokos lefele a garazsba menet. Ha ovatosan megyek le akkor nincs gond. Attol felek, hogy ez az 1cm pont annyit jelent a KIA-nal, hogy pont nem fogok tudni leallni...
-
outsiders
aktív tag
Ne a GT linet nézd, az kap ültetést fél centit még pluszban... Nem vészes a túlnyúlása, azt is érdemes nézni esetleg az Accordon meg a Ceeden. Az benne van a katalógusadatok között. Ilyen Ceed kombit elég sokat látok, i30 elvétve csak. Úgy tűnik kevésbé népszerű idehaza a Hyundai.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
-
outsiders
aktív tag
Jó kérdés, engem nem zavar rajta Van annyival hátrébb az elejétől a lökhárítónak, hogy ne az legyen a szűk keresztmetszet. Egyáltalán nem érzem alacsonynak, másik autóm egy e12-es Corolla szintén 15 centis hasmagassággal, mint az Accord.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Tomics
addikt
Akit érdekel a fogyasztásom, minden egyéb extra költség ami az autót érinti, itt fogom vezetni, hàtha hasznos lesz később valakinek
Ceed 2021 1.5 T-GDI (160 T-GDI) 160LE/253Nm - Gold GT-line [link]
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004