- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
Sziasztok!
Megnéztem ma ezt az autót és tetszik. Mi a vélemény?
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
MODERÁTOR
Erről az autóról mi a véleményetek? Tegnap megnéztem de full laikusként nem tudtam többet megállapítani mint, hogy amúgy szép állapotban van, az olajcsere pedig a szervizkönyv alapján max. 18k kilométerenként megtörtént.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
MODERÁTOR
Ceed JD-be utólag rakható tolatóradar?
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
MODERÁTOR
válasz vihartigris #2927 üzenetére
Nekem múltkor még olyan ~ 70 km-t írt a kocsi és belement 40 + pár liter százas'. Kattanásig töltöttem, és a szintjelző felett volt picit a mutató.
Az amúgy egészséges ha annyit nyomok bele amennyi hely van?
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
MODERÁTOR
Kicsit több mint egy hónapja már nálam van a Ceed JD és imádom. A vezérlés mennyire para (1.4 CVVT 103 ló), illetve hivatalos KIA szerviz "fájdalommentesen" meg tudja nekem állapítani, hogy milyen állapotban van?
Szerviz könyv és a km óra állása szerint 90500 van most benne.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
MODERÁTOR
13'-as Cee'd-del viszonylag sokat páylázok, olyan 3500 és 4000 között pörög 120-140 km/h sebesség mellett. Szerintem elég, bár emelkedőt nem szereti. 1.4 109, 7 litert ír, vegyesre.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
MODERÁTOR
válasz Dare2Live #3478 üzenetére
A láncot kérdeztem mikor műszakin voltam márkaszervízben. Azért ez nem törvéyszerű. Azt mondták ugrani fog és nem szakad, és van bőven előjele. Ha nem csörög még nincs gond.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
MODERÁTOR
2013 decemberi ceedem érdemes elvinni alváz védelemre?
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
MODERÁTOR
Ceed JD-re inkább 16-os vagy 17-es alut vegyek?
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
MODERÁTOR
Sőt a BMW lánca sem olyan jó. Nekem 95k kilométerrel még jó a lánc. Szerintem annyira nem gyász. 1.4 CVVT.
Sok helyen megkaptam, hogy túl van hypeolva a lánc para. Ha csörög akkor cserés lesz nyilván.
[ Szerkesztve ]
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
MODERÁTOR
válasz csabi0805 #3592 üzenetére
Mikor hideg a motor és nincs még rendes olajnyomás akkor szó szerint csörög. Illetve azt mondták nekem a márkaszervizben, hogy elég erős előjelei vannak a vezrlés kopásnak mert alacsony fordulatszámon gyenge lesz az autó nagyon.
Szakadni nem fog a lánc csak csúszni. Ahogy tboy is írta bizonyos kilóméter felett figyelni kell rá de szerintem kicsit túlhypeolt a probléma. Olajcsere legyen rendesen.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
MODERÁTOR
Tavasszal megyek olajcserére, amint elérem a 98k km-t. Mit cseréltessek még, használtan vettem tavaly az autót. Amire gondoltam:
- Gyertyák
- Féket ha szükséges
- Motorolaj
- Fagyálló (?)
- Váltó olaj (?)
- ???"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
MODERÁTOR
válasz Robi_73 #3640 üzenetére
Ez mekkora összeg lehet? Nem tudom mi volt cserélve, számlákat nem csak szerviz könyvet kaptam amit töltöttek garancia idő alatt. Gyári KIA diagnosztikai eszköz szerint is stimmelt a km óra állás (nem tudom egyáltalán több helyről olvassa-e ki).
[ Szerkesztve ]
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
MODERÁTOR
válasz Istikee007 #3779 üzenetére
Nekem azt mondták Gödöllőn, hogy ha nem csörög hideg indítás után illetve nem érzed, hogy alacsony fordulaton gyenge akkor a lánccal nincs baj.
Ez örökös téma mindenhol.
Hol áll a km óra ha szabad kérdezni?
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
MODERÁTOR
Egy év 100-as benzin után ma lejjebb adtam MaxxMotion 95-re. Lesz valami érzékelhető hátránya?
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
MODERÁTOR
válasz diablo1984 #4066 üzenetére
Pont hasonlót tervezek a bal egy mellett. Fent kipattintod patent kiszedővel és végig szeded.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
MODERÁTOR
válasz Gravity1234 #4086 üzenetére
A dízel hang az elég kommon ezenkén a motoroknál. Ha beindítot hangosabb, utána ahogy felépül az olaj nyomás azért halkul.
Szerk.: 100-as benzinnel próbáltad, hátha halkabb?
[ Szerkesztve ]
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
MODERÁTOR
válasz Gravity1234 #4088 üzenetére
Ha szervizben azt mondják, hogy "normális", illetve hibakód sincs én nem aggódnék. Még van rá garanciád is 4 évig.
Az tény, hogy hangosak olyan dízelesek a Hyundai motorok.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
MODERÁTOR
válasz Robi_73 #4090 üzenetére
Ezt tudom Én is javasolni. Van egy munkatársam aki boldog tulaja egy 2020-as Sportage-nak. Valami zörejt hallott és addig járt a márkaszervizbe amíg megtalálták és megoldották. Valami a motortéren belül rezgett...
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
MODERÁTOR
1.5 dpi, ezzel mennek az i30-ak, valamiért amúgy itthon a tgdi a menő nem elérhető. 110 lovas, közös szívócsöves kevésbé kokszosodó?
Szerintem kaptál egy i30-at amúgy ceed bódéban.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
-
MODERÁTOR
Én ezt a problémát sosem fogom megérteni, bár biztos bennem a hiba. Városban nem megyünk többel mint 50, a megengedett maximális sebesség pedig 130. Amihez ez a motor, sőt a Ceed-em 1.4-es szívó motorja is több mint jó.
Mit számít a 11 sec 100-on? De komolyan
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
MODERÁTOR
Szoktam. Sose jöttek a seggembe, aki meg igen az általában az M1 bevezetőn a 100-as táblánál megy 150-nel.
Tehát akkor lényegében nincs semmi gond csak a te szokásaid rosszak
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
MODERÁTOR
válasz diablo1984 #4548 üzenetére
Nekem is a Varga Tibor Úr vizsgálta a kiám vásárlás előtt.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
MODERÁTOR
válasz diablo1984 #4551 üzenetére
Nem. Ugyan azt mondta el végső soron mint az eladó.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
MODERÁTOR
válasz Coccolino_O #4686 üzenetére
Ha jól tudom az 1.4 is G4FA. Elég jól és sok helyen körül járták a témát, ha elhanyagolták a motort felújítással kell számolni, ha volt rendszeres karbantartás akkor szerintem motorikusan vállalható futás teljesítményt figyelembe véve. Olajfogyasztás elképzelhető, a 2013-as Ceedemben most lesz 100e de nekem egy deci nem fogyott még szerencsére.
Vásárlásnál szerviz könyves példányt keress szerintem, illetve vizsgáltasd át, pl. ceedvadász.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
MODERÁTOR
válasz kisza25 #4689 üzenetére
Pár hete volt a műhely poreszban egy adás ha jól emlékszem Ceed-del. Akkor ott a ceedvadász mint szaki volt a meghívott vendégelőadó. Az álta felsorolt pontokat megnéztem, nálam csak bal oldalt hátul kicsit olajgőznyomos (kartergáz vagy milyen a blokk), 99 párszáz kilóméterrel jelenleg.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."