- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ocean
tag
Sziasztok!
Kis családi autó vásárlását tervezem, főleg városi, vagy főutas (90 km/h) használat, nagyon minimális pályázás.
El is jutottam az i20 / Rio pároshoz.
Azonban ha jól értem amiket a honlapokon látok, az általam preferált 4 hengeres sima szívómotor csak a fapados verziókhoz érhető el?
Bevallom tartok ezektől a 3 hengeres turbós motoroktól, pláne ha beválna és szeretnénk az autót akár 10+ évre megtartani.
Jogos ez a félelmem vajon, mire lehet számítani ezeknél a kis turbósoknál? -
Ocean
tag
válasz Dare2Live #2884 üzenetére
Pont ma voltam a Hyundai szalonban (i20 vásárlás esélyes), és erről beszélgettünk az eladóval, említette nekem is, hogy 15.000 az olajcserére az előírás, én meg mondtam neki, hogy gondolom nem baj, ha max 10.000-ként azért bejönnék megcsináltatni.
Legalább nem akart róla meggyőzni, hogy nem kellAkkor azt mondod, hogy jobbat tesz neki az 5w30 olaj?
-
Ocean
tag
válasz vihartigris #2937 üzenetére
Én nem pontatlanságnak hívnám ezt, sokkal inkább óvatosság.
Ahogy többen is írták már, több szempontból sem jó, ha porszáraz tankkal közlekedünk. Ezért hagynak rá gyárilag 6-8-10 litereket.
Ettől függetlenül ha épp autópályán mászol hegyet, és felvillan a sárga lámpa, akkor alkalmanként belefér, hogy kicsit tovább menj, hogy ne a legdrágább kúton tankolj tele.Egyébként be sem mutatkoztam, két hete én is boldog Hyundai tulajdonos vagyok, 2021-es i20, egyelőre óriási a szerelem, imádjuk
Én is úgy hoztam el egyébként a szalonból, hogy a digitális benzinszintjelzőn egyetlen pixel nem jelzett, csak villogott minden, hogy azonnal tankoljak, na mondom szép, ideadták pár deci benzinnel, de 36 liter belement (ennek 40 literes a tankja). -
Ocean
tag
válasz vihartigris #2940 üzenetére
Köszi!
Nekem egyébként ez az első új autóm, sőt mondhatjuk nyugodtan, hogy az első 15 évnél fiatalabb autóm
Szóval most gyűjtöm az infókat ezerrel, autóápolás, karbantartás témában, ha netán van valakinek valami hasznos összegző írása, azt megköszönöm.Nem tudom hogy alakul az autóipar jövője, ez is egy szempont volt, hogy most még egy elérhető áron meg lehet venni ezeket a belsőégésű motoros autókat, de ki tudja hogy lesz?
Ha beválik az autó, az is lehet, hogy soká nálunk marad, ezért igyekszem a lehető legtovább gyári állapotban megtartani.
Illetve hát eladásnál is csak előny, ha sikerül. -
Ocean
tag
válasz vihartigris #2943 üzenetére
Visszatérve még erre a tankolás dologra, el kell ismernem, tényleg meg tud lepni.
Reggel voltam tankolni, 510 km ment az autóba az első tankolás óta, szóval a fogyasztásból saccolva tudtam, hogy kell még legyen bőven benzin, a computer is 700 km hatótávot írt a teletank után, de ugyanakkor már csak 80 km megtehető távot jelzett, és a benzin szintjelző is közelített az üres felé.
Na mondom akkor oké, jöjjön a tankolás, kíváncsi voltam. Hát nem ment bele csak 30 liter, azaz volt még 10 liter a tankban. Van ráhagyás bőven ebben isHa már írok... van egyetlen dolog, ami zavar az i20-ban: ha ráadom a gyújtást, és nem indítok azonnal, és szól a rádió, akkor elég hamar kiírja az érintős kijelzőre, hogy alacsony akku töltöttség. De a műszerfalon erről semmi, illetve nem hinném, hogy lehet alacsony töltöttség, nemrég volt egy 300 km+ utunk, jó 4 óra haladás, egy ilyen után kizártnak tartom, hogy ne legyen feltöltve.
Vajon ez is csak valami óvatosság lenne? Láttatok ilyet esetleg saját autóban? -
Ocean
tag
válasz vihartigris #2962 üzenetére
Igen ez az, nem túl sikeres fordítás
-
Ocean
tag
Lefelejtettem múltkor a tankolással kapcsolatban: azt vártam, hogy így 2021-ben már egész pontos fogyasztást számolnak a fedélzeti computerek, de az első teletank ezt cáfolta.
A computer 5,7-es fogyasztást írt, de teletöltve 6,2 jött ki.
Így az egy úton elért 4,7-es fogyasztás sem biztos, hogy valós volt. -
Ocean
tag
válasz bandika0626 #2993 üzenetére
Hát akkor nem tudom mi van, nyilván figyelem majd a további tankolásoknál is.
Nem hiszem, hogy az első kattanás után tovább kéne tölteni, ráadásul a szintjelző is maxot mutatott utána. A két fogyasztás pedig adott. -
Ocean
tag
Azt én is meg tudom erősíteni, amit rbalint írt, miszerint:
- nem nagyon van alku: én is megkérdeztem több ismerőst, volt aki (más márkánál) a "szokásos" 10+ százalékot le tudta alkudni, ezért titkon reménykedtem én is, de örülhetsz, ha több napi odajárás után egy 50 eFt-ot le tudsz alkudni. Illetve esetemben egy 5,1 M-es i20-ról beszélünk, gyanítom itt még kisebb az árrésük. Na persze, hogy egy ilyen kis autó is 5M-be kerül, amiért 2-3 éve egy kategóriával nagyobbat kaptál, az megint nonszensz, de ezt most hagyjuk
- illetve az óriási várakozási idő, és ez még ezután fog bedurvulni, chiphiány, acél és egyéb nyersanyagok drágulása, stb. Én készletről vásároltam, szerencsére színben és felszereltségben is volt választék, de voltam több márkakereskedésben, ez egyáltalán nem megszokott. Ha pedig rendeltünk volna (májusban), akkor december... talán.Ez utóbbi egyébként nem csak a koreaiakat sújtja, hanem mindenkit. Nagyon szívesen kipróbáltam volna az új 208-ast is, mert a formája nagyon megvett, a beltér is nagyon minőségi, de egyszerűen az országban nincs belőle.
-
Ocean
tag
És akkor következzem általam is az ígért review.
Hyundai i20 BC3 2021, 1.2 benzin, 85 ló - 6 hét és kábé 1350 km után
Összességében eddig nagyon szeretjük, bár hozzáteszem, én csak azután kezdtem el pl. ezt a fórumot is nézegetni, miután megvettük, és hát csendes rémülettel olvasom itt a sztorikat, hogy mire kell manapság készülni egy új autónál... na mindegy, ez majd kiderül az évek során.
Az autó sorsa kérdéses, vagy eladjuk majd 4 évesen, amikor még van rá garancia, de inkább szeretnénk hosszú távon megtartani, reméljük partner lesz ebben.Hibák:
- eddig egyetlen ilyen jellegű dolog volt, pont egy autópályázás végén, este 7 után kiírta, hogy alacsony keréknyomás. Na mondom nemá.., nekem nem volt még ilyen TPMS szenzoros autóm, reméltem, hogy tud csak ez vacakolni, mert az autón nem éreztem semmit. Egy óra állás után is rendben volt a guminyomás, szóval újra beállítottam a gombbal, azóta megint jó.Negatívumok:
- az említett gördülési zaj: igazából nem zavaró, csak valahogy az az ember érzése, hogy lehetne jobb is. Meg simább aszfalton nem is gond, csak ez a durvább aszfalt hozza elő. Pedig ezen nincs is széles gumi, 195-ösökön fut
- pótkerék ebben sincs, felárért lehetett volna venni
- a carplay-nél én is reménykedtem benne, hogy megy majd vezeték nélkül, de sajna nem
- a fogyasztása... mármint az, hogy a BC továbbra is 4 decivel kevesebbet ír, mint amit én mérek teletankkal
- a motor... na igen, nagy dilemma volt nekem, hogy merjem-e az erősebb 3 hengeres turbót, de mikor kiderült, hogy készleten csak a szívó 4 hengeres van, kicsit meg is nyugodtam, hogy oké, akkor ezen nem dilemmázok, cserébe marad a 85 ló. Kiszámoltam különben, hogy a súly/lóerő aránya nagyjából annyi, mint a az előző 115 lovas BMW-mnek, szóval bíztam abban, hogy nem lesz gyengébb, és a (városi) próbaúton igen dinamikusan lehetett vele gyorsítgatni. Ám élesben kiderült, hogy kicsit más a szitu, szóval necces előzésbe ezzel nem lehet belemenni, hiába padlózod, nem megy. Vicces amúgy, hogy a váltásjelző 2250 körül szól, de ott pont semmi nyomaték nincs, de 4000 fölé is hiába forgatod, ott sem sokkal jobb.
Autópályán egyébként sokkal inkább használható, mint egy főúton előzgetve, 130-nál pont 3500-at forog, de itt már át is érünk a következő részhez, ami aPozitímumok: hát igazából minden más
Csendes, nagyon kis direkt, imádom vezetni. A beltér is meglepően jó, nem akarok senkit bántani vele, ültem pl. előző i20-ban is, de azokhoz képest ez egy más dimenzió.
Úgy voltam vele, egy csomó extra ami benne van, nekem csak lom lesz, de szép lassan mindenre rá lehet szokni.
A fogyasztása nagyon jó, a BC 5,4-et ír, de teletankkal mérve valójában inkább 5,8.
90-es tempónál 4,8-al is jártunk már vele, de autópálya, tempomat 130-ra is elmegy pont 5,8-ból.
A motor olyan csendes, hogy sokszor észre sem veszem, ha leállítja, és a beindulás is annyira sima, semmi rázkódás.
Ez az auto-start-stop rendszer is kivívta az elismerésemet, nem tudom hogy tanul, de nagyon jól: amikor nem akarom, akkor nem áll le, pl garázsból ki-be álláskor, vagy bármilyen parkolási szituban, de amikor látom lámpánál, hogy sokat fogunk állni, is kiveszem üresbe, mindig leáll. Talán egyetlen eset rémlik, amikor nem értettem, hogy miért nem állította le.
Ami érdekes még, ez ugye egy kisautó, legtöbben második autónak veszik. De mi eladtuk a kombit, és most ez az egyetlen autónk (két felnőtt és két óvodás gyerek).
Tudom ezzel nem leszek népszerű, de fel szoktam vállalni, én nem hiszek ebben a SUV-os világban, ez nem jó irány. Mindenki jár az 1500-1700 kilós batárokkal, mennyire felesleges már ez?
Szóval mi vettünk egyetlen autónak egy kisautót, majd kiderül élhető-e?
A beltér amúgy meglepően tágas, nem viccelek, ezt sokat méricskéltük még vásárlás előtt, nem csak érzésre, centit is vittünk
Annyit híztak már ezek a kisautók is, hogy a beltér bőven elégséges. 40 centivel rövidebb amúgy, mint a BMW-nk volt, de ez főképp az eleje, és a csomagtartóból jön le, a tengelytáv ugyanakkora, sőt szélesebb és magasabb is az i20.
A csomagtartó az nyilván kicsi, és ha még babakocsit használnánk, akkor bajban lennénk, mert az szinte biztosan nem férne be, de ezen már túl vagyunk. Sporttáskából és bőröndből meg egyelőre úgy tűnik pont befér, amennyi kell.Hát "röviden" ennyi, egyelőre nagy a szerelem
-
Ocean
tag
Na ez érdekes hangzik, köszi, valszeg majd kipróbálom.
Nem nagy érvágás különben a kábellel sem, tudnék vele élni, csak annyiban volt kellemetlen, hogy mikor először kellett volna térkép, pikk-pakk összelőttem a telefonommal az autót, de kábel nyilván nem volt nálam, így nem tudtam térképet varázsolni sem a kijelzőre. -
Ocean
tag
válasz FollowTheORI #3037 üzenetére
Hát valami tuti van (max nem így hívják), mert még külön felhívták rá a figyelmem a szalonban, hogy minden kerékfújás után állítsam be, hogy az autó is tudjon róla (3 mp-ig nyomni a keréknyomás ellenőrzés gombját), és amikor a Marso-tól elhoztam, így is tettem. Meglepődnék, ha ott nem rendesen fújták volna fel.
Illetve az említett eset óta mentünk jó 400 km-t, azóta magától helyreállt volna a keréknyomás?
Ja és megpakolva sem voltunk, sőt üres kocsival voltunk a feleségemmel ketten, a szokásos 4 fő helyett. -
Ocean
tag
Ez szerintem valahol urban legend is, hogy a "bolti" akkuk annyira rosszak. Vagy nekem volt eddig mindig szerencsém.
Tény, hogy egyszer nálam is nem sokkal a 3 év gyári gari után cserélni kellett egy Banner-t, azóta ezt a márkát kerülöm és nagyjából ez az eset a kivétel a sorban.
Simán bírt 6-7 évet bármelyik, például egyszer muszájból az Auchan-ban vettem egy akciós Varta-t (ez volt a legjobb), és vagy 6 évig hiba nélkül használtam, valszeg még tovább is, azzal adtam el a kocsit.Az tény, hogy a gyáriak valahogy jobbak, nekem a korábbi szerelőm mondta pl., hogy képtelen gyári akkut szerezni, pedig jó kapcsolatai voltak, gyári motorolaj mindig volt nála.
Gyári (használt) akkui voltak, fiatalon GTK autókból bontották.[ Szerkesztve ]
-
Ocean
tag
Huhh, jó kis ambíció, kalappal hozzá
A metálfény az i20-ra 150k volt, és a szett gumi sem kevesebb, ha jót választasz.Hitelről nincs infóm, szerencsére nekem nem kellett.
Azt tudom, hogy a kötelezőt és a casco-t megkötötték helyettem, de utólag arra jutottam, bár ne tették volna, össze-vissza kavartak mindent, a saját email címem helyére is beírta az alkusz a saját címét, ezért minden email-t FW-zve kaptam meg tőlük, végül személyesen kellett mennem az Allianz-hoz (kétszer), hogy rendbe tegyük.
Sok időt így nem spóroltak nekem... -
Ocean
tag
válasz kisza25 #3114 üzenetére
Amellett, hogy egyetértek veled, ugye nem egyformán pályázunk.
Nekem pl. két kisgyerekkel hátul pályán is elég a 130, ha sietek akkor 140, de értem azt is, aki mondjuk meló miatt naponta pályán van, és haladna.
A 130-hoz pedig elég az i20 1.2-es motorja is, 3500-at forog, csendes, nem erőlködik, beállítom a tempomatot és 5,8-at fogyaszt.Félreértések elkerülése végett, ezzel nem azt akarom mondani, hogy vegyen mindenki 1.2-es motort, csak pályázás és pályázás között is lehet különbség.
-
Ocean
tag
válasz kisza25 #3122 üzenetére
Igen, a váltó is sokat számít. Meg is lepett, hogy rögtön ketten is írják itt, hogy a nagyobb motor ellenére többet forog.
Én is gondolkodtam pedig a 6 sebességes váltó miatt a turbós motoron az i20-nál, de nem volt készleten, és nem akartam 6 hónapot várni, szóval maradt az 5 sebességes, ezek szerint szerencsémre jól osztották ki az áttételeket. -
Ocean
tag
Csak érdekesség: 5 teletank után most már trend és tényszerűen: az új i20-ban a BC fixen 4 decit csal, mindig annyival kevesebb fogyasztást ír a valósnál.
-
Ocean
tag
válasz rbalint88 #3153 üzenetére
de a ket babakocsi siman befer - mondjuk sok minden mas mar nem
Két babakocsi tényleg brutális, amíg nincsenek kisgyerekeid, nem is sejted mekkora hely kell hozzájuk
Jó, hogy nem akkoriban jutott eszembe nekem is az új autó.
Viszont mióta elhagytuk a babakocsit, mindenki cucca elfér egy sporttáskában, a négy sporttáska pedig még az i20-ban is simán elfér -
Ocean
tag
Csatlakozom a többiekhez, tizeniksz év gumicserélgetés (ki sem számolom mennyi költség volt ez összesen) az i20-ra négyévszakost vettem. Még úgy is, hogy kénytelen voltam elhozni nyáriakkal, azt eladni és venni rá az újat. Nokian-t vettem, téli körülmények között majdnem olyan pontokat hozott a teszteken, mint a téliek.
Azóta hülyéz is mindenki, hogy megölöm a családotNyilván nem megoldás mindenkinek, de ide az Alföldre, városba, meg hóban úgysem hozom ki a kocsit a sózás miatt, pont megfelel.
-
Ocean
tag
Nem tudom hányféle rendszert árulnak manapság, vagy hogy az új i20-ban melyik van, illetve egyet igen: nem a külön megvevős/cserélős TPMS szenzoros.
Csak azért írok, mert ha két rendszer van összesen, akkor nekem is az indirekt van benne, és 2500 km alatt háromszor jelzett falsot. Érdekes, hogy mindhárom autópályán volt, nem tudom van-e összefüggés.
-
-
Ocean
tag
válasz FollowTheORI #3301 üzenetére
Enyém is vezetve van
Spritmonitor - i20 -
Ocean
tag
Beköszöntött a hideg idő, párásodik a szélvédő. Ilyenkor nincs idő mindig megvárni a langyos levegőt, rá kell küldeni a hideget is.
Az irány szélvédő, a hőmérséklet meleg. Elfordítom 1-es fokozatra (manuális klíma).
És egyúttal bekapcsolja a klímát is. Ez miért jó?
Lehet nem is Hyundai specifikus, csak én ültem át túl régi autóból, de abban nem volt ilyen feature (bug?). -
-
Ocean
tag
Az i20 N sorra söpri be a díjakat, a Top Gear-nél is év autója lett, és itt is nagyon szerették:
link
Örülök, hogy hosszas gondolkodás, elemzés után emellett döntöttem. Mármint az enyém sajna nem N, de a motoron és a futóművön kívül talán a simában is érezni valamit a család szeme-fényéből -
Ocean
tag
Csak kíváncsiságból megnéztem a 2021-es i20 könyvét, és abban is Shell logó van még a motorolajnál.
-
Ocean
tag
válasz vihartigris #3688 üzenetére
Egy éves autón két izzót is cserélni kell? Ez manapság normális?
Amúgy tényleg jó ár. -
Ocean
tag
válasz vihartigris #3691 üzenetére
Jogos, benéztem. Mindenesetre 1 éves autónál az egyet is sokallom, bár ez legyen a legnagyobb baj
Nem emlékszem mikor cseréltem utoljára izzót, de az elmúlt 10 évben biztos nem, pedig eddig sosem volt új autóm. -
Ocean
tag
válasz c0dered #3842 üzenetére
Automatával még nem voltam, de én a manuál benzinest is elfelejtettem leállítani, akkor vettem észre, mikor a végére értem, és indítani akartam
Egyébként arra akartam még reflektálni, hogy elfogadom én azt, aki a fényezést félti, de annyit nekem nem ér, hogy télen, hidegben, esőben kézzel mosogassam a mocskot a kocsiról. Télen mindig gépi mosóba megyek, az IMO-ról az az elterjedt vélekedés, hogy jobbak a keféik - vagy igaz, vagy nem.
Ez előző két autómat sem tették tönkre, remélhetőleg az i20-at sem fogják. -
Ocean
tag
Nem akarok én vitázni veled, de azért ez elég erős, hogy egyetlen gépi mosás nyomot hagy az autón.
Adtam már el autót kereskedőnek is (amit csak kefés mosóba hordtam), mindent átnézett, egy szót nem mondott a fényezésre, pedig valszeg megemlítenek mindent amit találnak.
Na mindegy, én becsülöm azokat, akik ennyire tudnak figyelni erre, de ugyanakkor kicsit talán túl is van lihegve a téma - legalábbis az én véleményem szerint. -
Ocean
tag
Nálam is nagy dilemma volt tavaly az i20-nál, hogy 1.2 MPi 4 henger szívó, de akkor csak 85 ló, vagy 1.0 GDi, 3 henger, turbó.
Végül előbbi győzött, nem egy erőgép, de remélem megbízhatósággal majd kárpótol.
És akkor még a Speedzone-os feltárás sem volt kanyarban sem a GDi motorokról... -
Ocean
tag
Jövő héten én is megyek az egy éves szervizre. Kértem volna valamiféle ajánlatot, de annyit mertek mondani, hogy 70 körül, de már a múlt héthez képest is változtak az árak. Na mondom ez jól kezdődik...
A 70 még épp határesetnek tűnik, úgy, hogy olajon, szűrőn kívül semmit nem kell cserélni, tavaly ez még 50-ből megvolt. -
Ocean
tag
válasz FollowTheORI #4106 üzenetére
Annyi, hogy ez vidék, nem főváros, és i20, nem tudom milyen tényezők befolyásolják még.
-
Ocean
tag
válasz FollowTheORI #4108 üzenetére
Na végül 61k lett, elégedett vagyok.
Ebből 21k a munkadíj (1,1 óra 20k-s óradíjjal), ~20k kábé még a motorolaj, a többi pedig az apróságok, fékolaj, szűrők, stb.Rosszabb hír, hogy Debrecenben bezár az Újhelyi-autó, 32 éve csinálták a bizniszt, most megszűnik szalon, szerviz, minden.
-
Ocean
tag
válasz slett27 #4366 üzenetére
130-nál 4000? Az kemény...
Az 1.2-es i20-am - ami 84 ló - 130-nál 3500-at forog, 4000-es fordulatnál már 140-en is túl jár. Pedig az tuti nem pályára van hangolva.
De pályán sokkal jobban szeretek vele menni, ott rutinból és lendületből megvan a legtöbb előzés.
Sokkal neccesebb egy forgalmas főút (mondjuk egy jó 4-es), ott tényleg inkább vissza 3, és forgatom 6000-ig, csak fejezzük be gyorsan az előzést -
Ocean
tag
válasz slett27 #4386 üzenetére
Ha kibírta így, akkor jó
Alapvetően én is egyetértek azokkal, akik azt mondják, még akkor sem üzemmeleg a motorblokk, amikor középre állt a vízhőfok.
De ugyanakkor ne essünk át a ló túloldalára sem, szerintem tud mindenki ellenpéldát is, amikor ridegtartáson van az autó, és semmi baja.
Nekem is van olyan ismerős, akiknél eleve egy szuterén garázsból állnak ki minden nap, jó meredek, nagy gáz hideg motorra, és hát a srác utána sem kíméli, üti-vágja az autót, mégis megy... -
Ocean
tag
válasz kisza25 #4400 üzenetére
Bízom benne.
Én is 115 lóból ültem át a 84-be, nagyon fáztam tőle, de a próbaút sem árult el semmit, sőt meglepően fürgén szedte a lábát (városban).
Persze hamar meglett az achillese (főúti előzés, ahogy említettem), cserébe pályán viszont pozitív csalódás.
Csak a BC ne hazudna annyit a fogyasztásról, az nem megy a fejembe miért kell...
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- További aktív témák...
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel