- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz Ixion77 #267756 üzenetére
a két darabra osztódottat nem értem. A bevonatos rész eleve külön volt, nem?
Illetve a feketített acél cuccnak a kép alja felé mutató vékony része az mi?
Ha jól látom, a hajtókarba menő menetet csak kézzel lehet meghúzni, ez kevésbé szerencsés, jobb, amikor van lapolás rajta villáskulcshoz, de oké, általában bemegy az kézzel is a helyére, csak ne ezen múljon.
Mintha láttam volna már (csapágy)golyóban végződő szerszámot is, de itthon is irtom a négyszöges hajtóműveket, amennyire sikerül...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Fall-N
veterán
válasz Ixion77 #267756 üzenetére
Irigylem, hogy ilyen türelmes vagy. Én fél óra szarakodás után már vettem volna elő a flexet. Én eddig a régi Cruiser bicikli kitámasztójával jártam úgy, hogy úgy berohadt, hogy felxxel kellett levágom. A kitámasztó is acélból volt, ráadásul jó erős fajta, így nehezen, de le tudtam vágni.
f4lcon: Nem fog leesni hajtás közben mert a kúpos rész miatt önzáró az egész. Nézz pár videót, amikor le akarják kalapáccsal verni. Nagyon nehéz még úgy is leszedni. Ezért is utálatos technika. De pont ezért találták ilyenre kiy ha véletlenül kiesik a csavar akkor sem esik le normális esetben a hajtókar.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen