Hirdetés
- iPhone topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Huawei P50 Pro - emlékkép
Hirdetés
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max
lo A Müncheni Országos Bíróság helybenhagyta a Nokia keresetét. A panasz szerint jogsértést követett el az Amazon. mert...
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
válasz MPowerPH #236221 üzenetére
Ezt nem vitatom, mivel nem ültem még rajtuk, nem tudhatom tényleg milyen, elképzelésem sincs róla. Az tény hogy a csepelemen és a piroskán ülni hajtani ég és föld. Viszont, most nem azért hogy ajnározzam itt ezt a csepelt, de ez azért nem az a csepel amit origi megkapsz. Van hajtás élmény. Főleg hogy mindig rendben van tartva tiszta kenés stb. zéró hang nincs nyekkenés sem lánc hang sem szabadonfutó... Maga az egész kerékpár kényelme (kezdve az ülés-váz) - (gödrök utegyenetlenségek) biztos vagyok benne hogy bármelyik karbon vázt lekörözi. Ezt így ki merem jelenteni.
Azt vakon is aláírom hogy nem olyan hatékony az a watt átadás mint egy alu vagy karbonnál, de nem érezhető, max ha nagyon nyomatékkal odataposok neki, alsó fokozaton beleérhet a lánc a váltóba (ki van maxolva a beállítás). Ami nagy hátrány a suly.
Ami előny, ha eldől vagy oda* valahova nem olyan sérülékeny mint egy karbon.(pl fejben azért úgy készülök hogy ha eljutok végre hogy hajtok egy ilyen 1 millás országútit, azzal számolok hogy nem az a kényelmi szint (rázkódás egyenetlen út haladás...) fog fogadni mint a csepelemen, hanem merevebbb attól kérdés milyen lesz az összhatás, a jelleme a kerékpárnak)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen