- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- iPhone topik
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Magisk
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- 232 megapixelnyi kamerával futott be az Oppo Ultrája
- Honor Magic V2 - origami
- Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
Hirdetés
-
Két új Samsung SSD-ről érkeztek pletykák
ph A koreai cég a 990 Evo Plus és 9100 Pro neveket védette le Koreában.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
válasz
MPowerPH #236221 üzenetére
Ezt nem vitatom, mivel nem ültem még rajtuk, nem tudhatom tényleg milyen, elképzelésem sincs róla. Az tény hogy a csepelemen és a piroskán ülni hajtani ég és föld. Viszont, most nem azért hogy ajnározzam itt ezt a csepelt, de ez azért nem az a csepel amit origi megkapsz. Van hajtás élmény. Főleg hogy mindig rendben van tartva tiszta kenés stb. zéró hang nincs nyekkenés sem lánc hang sem szabadonfutó... Maga az egész kerékpár kényelme (kezdve az ülés-váz) - (gödrök utegyenetlenségek) biztos vagyok benne hogy bármelyik karbon vázt lekörözi. Ezt így ki merem jelenteni.
Azt vakon is aláírom hogy nem olyan hatékony az a watt átadás mint egy alu vagy karbonnál, de nem érezhető, max ha nagyon nyomatékkal odataposok neki, alsó fokozaton beleérhet a lánc a váltóba (ki van maxolva a beállítás). Ami nagy hátrány a suly.
Ami előny, ha eldől vagy oda* valahova nem olyan sérülékeny mint egy karbon.(pl fejben azért úgy készülök hogy ha eljutok végre hogy hajtok egy ilyen 1 millás országútit, azzal számolok hogy nem az a kényelmi szint (rázkódás egyenetlen út haladás...) fog fogadni mint a csepelemen, hanem merevebbb attól kérdés milyen lesz az összhatás, a jelleme a kerékpárnak)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- Metal topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Demon's Souls topic
- Amazon Fire TV stick/box
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- BestBuy topik
- Kompakt vízhűtés
- További aktív témák...
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- Kugoo KuKirin G2 Master
- Fossil FS5459 karóra
- Bicikli matrica szinte minden fajta biciklire! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition