- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Francia portréstúdió edzi a Honor AI-t
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Íveli az Oppo a Reno 12 és 12 Pro kijelzőjét
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz andrisbandi #188201 üzenetére
Üdv!
Az milyen hibára enged következtetni, ha a fékem nem állítja után a hézagot? A fogáspont határozott, a fékerő is megvan, de a fékkar jelentősen beljebb keményedik fel, mint eddig.
A tárcsa és pofák közt láthatóan nagyobb hézag van, mint mondjuk a másik féknél ami hibátlan. A dugattyúk könnyedén mozognak, de a fékkar elengedése után vissza is húzódnak hagyva így egy pár tizedes hézagot.
Ez álló helyzetben történik, szóval nem a tárcsában lévő nyolcas nyomja vissza a dugattyúkat, mint ami egy elkopott tárcsafékre jellemző, hogy felújítás után a fogáspont is hirtelen kijjebb kerül a szűkebb hézag miatt.
Légbubi okozhat ilyet, h nem állít utána a fék kellőképpen? Bár nem nyúlik, szóval nem egyértelmű következtetés a levegő.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest