- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Google Pixel topik
- Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
- Xiaomi 12T Pro - kétszínű, mint a kétszázas
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Új SSD-vel bővül a WD Blue szériája
ph Az SN5000 egy belépőszintű modell, a WD saját kontrollerével, viszont 4 TB-os kapacitással is elérhető lesz.
-
Hosszabb bemutatón a Warhammer 40k: Space Marine 2
gp A sokak által várt folytatás premierje már nincs messze, szeptember elején debütál az új rész.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
StLui
veterán
válasz Runner_fxr #130135 üzenetére
Pont néztem egy 95 körüli retro "DH"-t mutató mtb versenyt, akkor voltam 25-30 éves, így kiderült számomra, hogy nem is baj, hogy akkor nem érdeklődtem ilyen irányban, az valami nagyon brutális, vicces, meg inden volt így visszatekintve. DH verseny egy vízmosásos két nyomvonalas terepet jelentett, és már ott hatalmas eséseket, köszönhetően a magas üléspoziciónak, meg hasonlóknak.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
trialboj
őstag
válasz Runner_fxr #130135 üzenetére
Én még nem voltam komoly épített pályán, lehet pont ezért vonz, sok videóban látom, tiszta az egész, nem fosol hogy beakad a kerék valami láthatatlan lyukba. Mivel xc gépem van kicsi az esélye, hogy bringa parkba menjek, bérleni is csak elméletben jó ötlet, ha nincs szerencséd csak azt kapod ami már senkinek sem kellett, és nem lesz jó móka a tekerés.
Viszont előző állításodat olyan módon cáfolnám, hogy az xc géppel is el lehet szórakozni finomabb ugratókon, csak kell hátulra egy tag merev géppel csak a nagyok mernek ugrándozni, de egy fully, egész kényelmes tud lenne ha nem tolod túl.
Illetve az xc azért csak nem egy szélsőség, a világbajnokságokon is olyan pályák vannak ahol már igazán tökösnek kell lenni, és van aki hardtaillel megy. Persze egy 150 es rugóút sokkal kényelmesebb, extra bátorságot is ad, és fel tudsz vele mászni a hegyre, de aki nem autóval megy odáig azoknak nem opció sem ez sem a + gumi."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
jjeahh
nagyúr
válasz Runner_fxr #130135 üzenetére
Ez az "igazi mindenes mtb" is csak nézőpont kérdése. Nekem olyan bringa az igazi mindenes, amivel hosszú aszfaltos vagy terepes körök is bevállalhatóak, amin nem néz ki hülyén egy gyors mtb gumi, aminek szinte teljesen merevre zárható a telója, amivel a lehető legkönnyebb terepen mászni, amit A-tól Z-ig tudok itthon szervizelni és amit meg tudok fizetni . A te szemszögedből teljesen érthető lenne az is, ha azt mondanád, hogy neked az enduro az igazi mtb, de te teljesen más stílusban bringázol és másak az igényeid.
sebgutkopf: Ja én megértem, bár ezek szerint felétek tényleg mást jelent montizni. Nálunk turisták, emberek szerencsére nincsenek, mármint van 1-2 domb a közelben, ahová gyakran járnak ki a turisták meg a kutyasétáltatók, de az összes többi domb-hegy-erdő teljesen turistamentes és vadas, így bőven van amit felfedezni és ahol nyugodtan montizni, főleg, hogy a várost teljesen körbeveszik a hegyek. Engem a pásztorkutyák zavarnak nagyon, de remélem lesz erre valami megoldás, mert nagyon természetb*zi vagyok.
Más: Ma legalább 1 órát szenvedtem a régi első kerekem kónuszos agyának a beállításával és nem azért mert nehéz, hanem mert hülye vagyok . Valamiért a féktárcsa folyton beleért a fékbe, kb 3-4 szétszedés-összerakás után jöttem rá, hogy a kontracsavarok nem egyformák, az egyik oldalon vastagabb és én véletlenül felcseréltem őket . Aztán azzal szenvedtem, hogy hiába bikáztam meg a kontracsavarokat, állandóan fellazultak, de szerencsére hamar rájöttem, hogy a tengelyt és a csavarokat alaposan zsírtalanítani kell (beledobtam egy kanna benzinbe ), mert a zsír miatt lazulnak fel. Most tökéletesnek tűnik, holnap miután beállítottam a váltókat is, megyek vele egy tesztkört. A fékek is helyrejöttek, a hátsóból az elnyalódott (?) csavart átraktam az elsőbe, abból meg a jó csavart a hátsóba és most egyik sem szivárog . A hátsó kerekem is megjött, nagyon nem tetszik a "Crossride" felirat rajta, de szerencsére csak matrica, holnap leszedem... amúgy a Mavic agy nem olyan hangos mint amire számítottam, teljesen rendben van. Ami nem tetszett, hogy b*romira nehezen ment fel rá a Maxxis gumi. Ja igen, felraktam a 140grammos belsőket és a Maxxis Rekon-t is, meg kapott új láncot is a canga, szal lesz amit tesztelni . Holnap csak egy rövid kört merek menni vele, nehogy valami bef*sson... majd legközelebb az első kereket is cserélem, hogy legyen egyforma, ki fogok vágni a nyeregcsőből is, mert hosszú (-100 gramm? ), aztán egyelőre ennyi.
Massmurderer: Van amelyikhez adnak, van amelyikhez nem, de neten írja ha rákeresel a konkrét típusra.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Jönnek az eTVB hibás működését korrigáló BIOS-ok
- Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Autós topik
- Politika
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- LEGO klub
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- DJI Air 3 Fly more Combo FMC drón +Garancia +Care Refresh biztosítás 2025.09.03-ig
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- XL vázas, újszerű Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)
- DJI Air 3 FMC RC2 drón +Garancia +Care Refresh +ND Filterek +USB töltő
- Fossil FS5459 karóra