- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- MIUI / HyperOS topik
- Xiaomi Mi 11 - értékesített büntető
- Huawei Watch Fit 2 - diszharmónia
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- BYD Atto 3 menetpróba
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Sajtóképeken a Galaxy Z Flip6 színválasztéka
Hirdetés
-
Most vegyünk RAM-ot, mert drágulni fog
ph A TrendForce elemzése szerint a harmadik negyedévben tovább drágulhatnak a memóriák.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
.LnB
titán
válasz
6030D #261956 üzenetére
Túlgondoltad ezt, hogy én fennakadtam. Csak érdekesnek találtam, és gondoltam rákérdezek, hogy mik a vélemények erről. És nem is kell egyezni a véleményünknek, attól még meg lehet beszélni. Csak a legtöbben ti támadásnak vettétek. Egyedül Csokicsabesz volt, aki érdemi infókat írt. Ezért köszi neki!
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz
6030D #261992 üzenetére
Ez jogos. De azért nem így értettem, hogy sokkal könnyebb lenne. Csak pár tényezőt ki lehet zárni egy szobában, mint ami megvan a szabadban. Ez tényleg nem volt a legjobb megfogalmazás részemről. De ne úgy értsd, hogy közelebb gondolom az e-bike-hoz. Csakhogy mégsem kint tekersz a változó körülmények között. Ezt inkább így értem.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
6030D #262024 üzenetére
...ugyanakkor talán értem is, egyrészt mert pl. ahogy Csányi Vilmos Emberi természet című könyvében is taglalja a valahova tartozás kényszere, a xenofóbia, a MI (jók) és TI (rosszak) táborok stb. törzsfejlődésünkben és túlélésünkben fontos szerepét, másrészt ezek a platformok is reklámból élnek, céljuk nem annyira az, hogy az értelmes vitának helyet adjanak mint az, hogy minél több békés egyetértésben írogató emberke (kvázi nyáj) idetaláljon. Magyarán ha a kolléga továbbra is kiáll véleménye mellett, akár kulturáltan, minden személyeskedés nélkül is, lesz itt valaki aki bepanaszolja és titán létére is kitiltják innen a moderátorok a faxba, mert túl sok érzékeny lelket bánt Zwiftes megnyilvánulása...mindamellett, hogy teljesen természetes (és amúgy szerintem sem lekicsinylő) volt a reakciója miután mondjuk először leesett az álla egy 1700 kilométeres, térképre nézve értelemszerűen fél Európát átszelő kör láttán, majd utána mikor rájött azt egy szobában nyomták le végignezve néhány évadot valamelyik sorozatból "Ja, az már más!"- érzés fogta el. Szerintem mindenről kellene tudni értelmesen, személyeskedés nélkül vitát folytatni, de gyakran azt tapasztalom, hogy pont a féktelen, és mindennek az elfogadását hirdetők a legkevésbé fogékonyak erre.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
avl
senior tag
válasz
6030D #262087 üzenetére
nem ellentmondasnak, hanem kiegeszitesnek ehhez: "A többi edzéselméletesnek. Idő van (perc), meg intenzitás (pulzus vagy watt). Nincs más. Semmilyen edzéstervezésben."
ebböl adodik, hogy vannak, akik erösek, de (szigoruan fogalmazva) "nem tudnak biciklizni" (nyilvan az abban is profikhoz kepest)
ez alatt a helyezkedest mezönyben, kanyarvetelt, kerekparkezelest ertem
orszaguti mezönyben ezek igen fontosak, nem keves watt sporolhato vele -
Mezga Aladár
veterán
válasz
6030D #262120 üzenetére
Miért ahhoz nem kell a kerékpàrkezelést megtanulni?
Mert akkor menjünk vissza a tornatermi edzésekhez.
Az is az erőt és az állóképességet fejleszti.
A beltéri bringázás a covid alatt ugrott nagyot.
Szerintem kezeljük a helyén.
Jó dolog tud lenni de az igazi kültéri bringázást nem helyettesíti.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
.LnB
titán
válasz
6030D #262286 üzenetére
Kicsit káosznak tűnik ez nekem. De akkor a legegyszerűbb feltételezés lett a megoldás. Mondjuk szokták is nyilatkozni, hogy komolyabb edzésekre egyedül mennek. Teljesen logikus ezek után.
Köszi az infót. Igazából így gondoltam én is, de most legalább megerősítettétek.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
parandroid
nagyúr
válasz
6030D #262394 üzenetére
Mondjuk beletehettek volna egy nyeregcsövet, hamár kiállított bicaj. Hacsak nem valami speckó fura alakú van benne, akkor csak akad ilyesmi egy szervízben. Ahol én voltam eddig üzletekben, minden eladó egy multi imbuszszerszámmal a kulcskarikáján mászkált, bármelyik kiállított bicajt azonnal állították nekem mértre. Más kérdés, hogy a legtöbb boltban hosszabb-rövidebb teststrecke is van, ahol hajthatod
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz
6030D #262672 üzenetére
Nem tom, nem próbáltam és itt valaki írta anno, hogy nehéz
. Akinek nincs fb, annak képek: [link] [link] . Gondolom csak akkor nehéz, ha meghajtod és kezdesz állatkodni is. Bár ma annyi kölyök volt rajta, hogy ha azok nem esnek, valszeg én sem
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
.LnB
titán
válasz
6030D #262761 üzenetére
Lehet, hogy megindulok még ma délután. Van kedvem, meg erő is van. Most direkt pihentem három napot. Ritka, hogy három napig nem tekerek. És már tegnap is jó volt menni.
Csak ma nagyobb a forgalom..„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
6030D #262763 üzenetére
Na megyek én is lábatlankodni!...szemből fogok jönni, úgy hátha nem előz meg senki.
...a nyolcas pontnál a Hadi úton a kanyarban valszeg. sár lesz, a többi rendben, de ott egy hete még nem tudtam megúszni azt, hogy sáros legyek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZavaBalazs
őstag
válasz
6030D #262775 üzenetére
jössz? szervezel? indulsz? -> csatlakozol?
-----------------
ha már nyergek: nézelődök kicsit keskenyebb nyereg után (most 150*285), sok 24-25 centi hosszú opció jön szembe. országútin alkalmi hegymenettel (max tizenpár %-os emelkedőkkel) érezném a hiányát a hosszabb orrnak?wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
ZavaBalazs
őstag
válasz
6030D #262783 üzenetére
azt nyertétek tavaly? pont kaptam a börzsönyös hírlevelet erről az eseményről, kedvet kaptam (bár másfél hónapja 0 km-t futottam
), de pont arra a hétvégére már egy kicsit kockább jellegű versenyem van
megyek kikapni a 13 éves kisgyerekektől.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
szimpláncsak
tag
válasz
6030D #262787 üzenetére
Kamion mögött, szélárnyékban 90-el
Nem tudom, hogy nyilvános-e, de ez a strava link. Ezt tavaly előtt tekerték és rosszul emlékeztem, mert 340km volt nekik. Tavaly jóval gyorsabban mentek le.
-
-
szimpláncsak
tag
válasz
6030D #262790 üzenetére
Bocsi, mindig elfelejtem,hogy a strava elé rakja a hülye szöveget. Szóval strava link (ez a tavalyi, ez "csak" 320, viszont az átlag az kemény
tavaly 6-an mentek.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
6030D #262896 üzenetére
Tegnap úgy döntöttem ma kóspallagi templomtól megyek Deszkametsző, NHH a Hiúz ház mellett-sotter-majd újra erdőben a Magas Tax felé (mint együtt anno), aztán át a Csóvira, le és vissza a Deszkametszőn...az NHH alatt látom számmal ellátott és előttem menő vékony csávó hagy állva, majd félreálltam egy másiknak mert vészesen közeledett hátulról, miután nekem is félreállt valaki (nem tudom volt-e száma)...😳...mondom, hova kerültem, erről beszélt volna Balázs a tegnap? (MTB Piknik)
Komfortzónámból kilépve nyomtam ne kelljen senkinek miattam lassítani, jól elfáradtam a Csóványosig, már csak rúgdostam a pedált .
#262898fulton...ritkán bandázok, nejem unszolására mentünk párszor a Dunakanyar MTB-sekkel és mikor először mentem bekrepált a reteszelés az XT szabadonfutóban, össze-vissza ropogott, be-beakadt fixie-nek, hogy azt hittem leég a pofámról a bőr a többi 10-15 bringás előtt. Erre 2-3 hét múlva újra bandázás, zsír új XT szabadonfutóval, mely...ugyanazt műveli velem, újra égetve a pofámat!
Hiába is magyarázkodtam volna, hogy ez új, senki nem hitte volna el nekem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
6030D #262904 üzenetére
Ismerem azt, most már nem emléxem, hogy ki is másztam, vagy csak ereszkedtem ott , egy kvázi rövidítés mely aztán folytatódik a hadi út másik oldalán fel a Csóvira.
#262905semmiho...gondolod ő volt?
Olyan 13.20-13.30 körül lehettem ott az NHH alatt a 20-as pontnál. Szokás szerint eltévedtem, aztán visszamásztam és elindultam a piros háromszögen mikor előttem ráfordult az ösvényre...olyan vékony vádlija volt mint a karom és 20 másodperc múlva már bottal üthettem a nyomát...utána még jött valaki, annak is félreálltam, de aztán több senki, így arra gondoltam ezek vagy a legjobbak, vagy a leggyengébbek lehetnek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
6030D #263074 üzenetére
Nekem is csinálja néha, pedig próbáltam az autopause-t először 4 km/h, majd 3.5, 3, 2,5 melyeknél még mindig le-leállt, mígnem utánaolvastam valahol és 0,2km/h-ra állítottam, vagyis csak akkor áll le ha teljesen megállok. Még így is leáll néha ha nagyon lassan megyek erdőben, de pillanatokon belül vissza is indul nekem is. Még olyan volt vagy 2x, hogy menet közben kiugrik a save activity képernyőre, mintha leállítottam volna, de ha continue-ra viszem és rányomok, szerencsére ott folytatja ahol abbahagyta.
#263075.LnB...nem voltam én mindig ekkora bringás, volt egy női vázas (!) hátul 26, elől 29"-os kerékkel "megáldott kontrafékes "egykerekezőm", melynek úgy hajtóműtengely-hajtókar kapcsolata, mint villanyak-stucni (akkor még pipa volt a neve
)-1/2"-os horganyzott vízcsőből hidegen hajlított kormány kapcsolata össze volt hegesztve kotyogás ellen, majd egy használt, egy havi fizetésbe fájó félverseny országútim, aztán ez, meg ez a mostani előtt...és ennyi. Korábbiakról, meg a legelsőről mellyel megtanultam (valami ilyen) persze nincs fotó, akkor még az volt a menő akinek volt egyáltalán fényképezőgépe.
De ilyen "Garminom" viszont még volt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz
6030D #263172 üzenetére
Ugyanilyenem volt RFR felirattal, életem legsz*rabb markolata volt
. Lehet a Merida nem ilyen, de ez semmit nem csillapított és idővel egyre keményebb lett az anyaga. Igaz, igénytelen és olcsó, de amíg léteznek ESI szerű szilikonok, addig nem akarok egyszerű szivaccsal fölöslegesen szenvedni
. Mondjuk ez is tipikusan olyan dolog, amire nincs az embernek nagy igénye, amíg ki nem próbál egy jobbat. ESI sem puha amíg új, de pár tekerés után egyre jobban bepuhul, aztán pár hónap után már olyan, mint a csöcs. Gondoltam az RFR is ilyen lesz, de sajnos nem... Nem is irigylem amúgy a profi versenyzőket, akik szponzortól mindíg újat kapnak, mert amire bepuhulna, már cserélik le nekük
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
6030D #263175 üzenetére
A teló szerintem a nagyobb ütéseket csillapítja, a gumi (ideális nyomáson), a kormány, a markolat meg az apróbb rezgéseket. Nyilván azonnal lehet érezni, hogy az ESI puha, de akkor tűnik fel igazán, hogy melyik markolat (kormány, guminyomás stb) a rosszabb, amikor tekersz 50+ km-t és a csuklóid szakadnak le a fájdalomtól, fáradtságtól. ESI-hez szokva és rendesen szenvedtem az RFR markolattal. Persze ha sosem használtam volna ESI-t, akkor valszeg az RFR-el is elégedett lennék, max elkönyvelném, hogy hát igen, a hosszú rázós terepezés fárasztó a csuklómnak, ez van. Pedig nem törvényszerűen az. Szerintem nem olyan drága amúgy, mint amennyire drágának tartják, az ESI árának többszörösét elverjük olyan alkatrészekre, kenőanyagokra stb, amik rövidebb életűek
. Igen, ha rosszul esel, szakad, de szabadon lehet variálni, pl levágod róla a szakadt részt és megtoldod egy másikkal, vagy két szett szakad ESI-ből az épeket összerakod. Ha mindíg más színűt veszel és felszabdalod, lesz vicces csíkos marcsád
. Ha nem esel rá, nem szakad el, akkor évekig bírja ez is. De na, én nem erőltetem, mindenki azt használ, amit akar, viszont részemről ajánlott
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz
6030D #263175 üzenetére
Ne is mond. Nekem csak esős időben kicsúszott oldalra a bicikli és a bal oldalán csúszott. A markolat és a kitámasztóval érintkezett csak, így szegény ESI szakadt el. A végdugó is szarrá ment, az lett volna a legkevesebb.
Másnap elmentem a boltba és már nem volt Chunky, így lett a KTM. Jó-jó, de az ESI jobb. Volt még PRO is amit az előbb volt linkelve, meg BBB is. Mindkettő jó volt fogásra, csak baromi drágák. Ameddig a Chunky 6-8 ezer Ft, addig a PRO és a BBB 11-12e Ft. Ha a KTM elkopik, akkor ESI lesz az utód. Viszont ahogy jjeahh írta, a KTM is keményebb volt, mostmár puhult, így jó lett. Elsőre nem is volt kényelmes.
A Crivit nyereg meg bevált, egész jó. Legalább tudom már, hogy keskenyebb nyereg kell, nem olyan széles, mint a Monte Grappa Argo.
[ Szerkesztve ]
-
Grave_444
nagyúr
válasz
6030D #263243 üzenetére
Kép nem adja át, de látszik, hogy gyári. Ahogy el van vezetve és kötegelve sem gagyi.
Hátul nem is látszik.Teszt után még eldöntöm, mert lehet leszerelem őket. Roncsolás nélkül megoldható és később akár vissza is tehető.
Ezen a vázon kicsit fura az első lámpa. A kormányra gondoltam helyette és hátra az ülés alá valami kisebb, micro-USB-vel tölthető jobban tetszene.[ Szerkesztve ]
-
dom1n0
senior tag
válasz
6030D #263528 üzenetére
"Gumicukros lekváros zsömle juharsziruppal" Azigen
Hát majd kitapasztaljukMás téma, szembe jött velem egy BMC alu váz, legyintettem elsőnek, hogy biztos baromi nehéz, erre nézem a súlyát a bicónak, karbon súlyban van
https://www.bmc-switzerland.com/intl_en/bmc-teammachine-alr-one-22.html
Durva dolgokat tolnak a BMC-nél -
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz
6030D #263472 üzenetére
Ááá, jó messze
. És a rajtotok előtt kábé 10 perccel értem oda. Gyerek reggelre kitalálta, hogy nem mer' indulni, mert fél, hogy utolsó lesz (na és akkor mi van, kérdeztem), szóval átvettem a rajtszámot, visszagurultam a kocsihoz, felraktam, felvettem a hátizsákot, és szinte pont visszaértem a mi rajtunkhoz
. De legalább a pálya megint nem okozott csalódást, remélem a Medves is legalább ilyen jó lesz.
-
6030D
Ármester
válasz
6030D #263568 üzenetére
Ja, frissítőhöz egy sztori (had legyen megint puffogás a modern kori technikáról):
A baráti körben ketten vállalták, hogy intézik a frissítést fent a köves út tetején. Legfőképp nem nekem, hanem a komolyabb embereknek, így fontos volt, hogy minden ott legyen, passzoljon, mert ki van számolva. Mivel nem lehet felmenni végig autóval, csak engedéllyel, ezért a kocsit lerakták a Kulcsos háznál , kivették a bringákat a kocsiból, feltekertek a frissítőre. Tekertek volna, csak az egyikben... nem volt benne az AXS akksi, mert otthon volt a töltőn.34/10-zel meg nem olyan jó oda felmenni.
De a frissítés a fontos, így az egyikük egy táskával elindult bringával, a másik meg a hűtőládával felfutott a turistaúton bringás spd cipőben a kijelölt pontra
(350 m szint, kb 4 km)
Mindenki a helyén volt időben.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
6030D #263568 üzenetére
Közeleg a Master2 már puffogok én is mindenen.
...én meg egy telibe Master3-asként véletlenül odatévedve széthajtottam magam NHH-Csóvi között, nehogy esetleg feltartsak egy a Master2 végét járó puffogót?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Csokicsibesz
tag
válasz
6030D #263568 üzenetére
Mondjuk ez a nincs kancsó, amiben van izó az eléggé nagy fekete pont. Nem tudom ezt miért nem lehet megoldani. Nem is kell rakni műanyag palackba semmit, nagy kondérban (fém, aminek a fedője is fém) a víz, aztán lehet onnan szedni merőkanállal. Kicsit túl van ez bonyolítva.
Az idők már tavaly is el voltak kalkulálva. Emlékszem én értem be röviden kb. annyi idő alatt ami a kiírás szerinti szintidő volt és utána már kezdték az eredményhírdetéseket. Szóval ez akkor is így volt. Mondjuk mivel nekem minden ilyen eredményhírdetés irreleváns (15 v 24. valaki M1-ben az a tök mind1 kategória).
Mondjuk sajnálom, hogy idén nem jött ki ez a verseny dolog, de nem volt reális. Nem nagyon volt egybefüggő időszak, amikor rendszeresen tudtam tekerni. Mindig volt valami ami megakasztotta az egészet (betegség, program, stb.), aztán kezdtem kb. előről az egészet. Ahhoz képest, hogy honnan indultam év elején (be se tudtam hajlítani az ujjamat) nem lett olyan rossz a szezon.
Télen kell nyomatni rendszeresen a görgőzést, meg valami rendes edzéstervet. Aztán megnézni Zselicen, hogy történt-e valami előrelépés. Mert most már nem nagyon lehet kifogás: van rendes görgő, van watt mérő, van rendes bicó. Innen már rajtam múlik a dolog.
-
ZavaBalazs
őstag
válasz
6030D #263920 üzenetére
majd szólj, ha eladó, eredeti áron átveszem
lehet az lesz ebből, hogy
purhabbalbocs, az már foglalt anyag, szóval gyurmával kiegészítem a meglévő lámpát henger alakúra...
egyéb ötlete valakinek?wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
ZavaBalazs
őstag
válasz
6030D #263954 üzenetére
a tartó annyiban kritérium, hogy be lehessen csavarozni a goprós tartóba:
hogy ezen felül milyen gumipántot adnak hozzá, az már nem izgat.az a 800 ft még belefér, maximum a héten a gyerekek csak kenyeret esznek
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
válasz
6030D #264277 üzenetére
jogosak az érvek, ettől függetlenül tartom, hogy 5-6 teszt bringa pont 5-6 bringával több, mint ami manapság kipróbálható egyes boltokban (tisztelet a kivételnek).
ebike forgalmat például szerintem erősítené, ha többet lehetne próbálgatni, még ha nem is a megfelelő színben és felszereltségben áll rendelkezésre. nem gondolnám, hogy az emberek alsó kategóriás merev XC montikat próbálgatnának amúgy sem“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
- Hisense LCD és LED TV-k
- DIGI internet
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Most vegyünk RAM-ot, mert drágulni fog
- moongoose: Gillette Sensor Excel hová tűntél?!
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Háztartási gépek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...