- iPhone topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Új HMD modell bukant fel
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Mobil flották
Hirdetés
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz TESCO-Zsömle #58271 üzenetére
Eddig is kontra volt benne? Szóval csúszópapucsos a váz? Mert egyébként elég nehéz lesz. Ha igen akkor fűzetni kell rendes duplafalú szegecselt felnibe.
Icetools teljesen jó szerszámokat csinál olyat vegyél, szerintem az a legolcsóbb értelmes.
-
ivana
Ármester
válasz vatafakk #58302 üzenetére
Telónak értelme igazi terepen van, nem szar úton, ilyen rugósnak meg ott sincs. Illetve a fitness alsó kategóriás outi szettel van szerelve ami ezerszer jobb mint ezek a trekkingek. Útra elég a v vagy a patkó fék is. A 29ereket is van aki azért nem szereti mert olyan "csepel bicikli feeling", na ezek a trekkingek nagyjából olyanok, csak a csodás telóikkal néha még nehezebbek is.
-
ivana
Ármester
válasz imyourfriend #58343 üzenetére
lényegtelennek tartom amatőr szinten hogy ultegra vagy dura-ace szintet hajt valaki Az biztos
-
ivana
Ármester
válasz ---Lasali--- #58358 üzenetére
Tudom, hogy brutál gányolás de az elsőt ami 16-os szerintem bele lehetne fűzni egy erősebb 32-es felnibe, vagy a hátsót egy 28-asba
-
ivana
Ármester
válasz ---Lasali--- #58382 üzenetére
Jaja időközben megnéztem magát a kereket mert csak azt láttam, hogy 21, szerintem a hátsót játszva be lehet fűzni 28 lyukasba, max. kell egy adag új küllő. Így elnézve a dolgot kisebb gányolás lenne mint a 16-32 ami még fordítva ok, de azért a 32-esbe 16-os agy az max. valami cxp3x felnivel
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
A cross trekkinggel az a baj, hogy az a tanyabike modern verziója, lomha, unalmas, nehéz stb és nagyon durván, sárvédő nélkül egy csepel apollo élvezhetőbb ami azért nagy szó akkora limóként. Lehet kapni merev villás fitness gépet tárcsafékkel, akár 40-es gumival is felszerelhetőt, outi geóval, elől compact double, hátul monti sor (gyengébbeknek is tökéletes az áttét...). Vagy az a 25 ezres régi tange csöves trekking, egy jobb kerékszett, és rohadt jó mindenes gép, kossal még vintage cx-nek is elmegy.
-
ivana
Ármester
válasz Doki-HUN1978 #58521 üzenetére
Ha a profik csak 26"-al mennének akkor persze, hogy nem lenne a másik kettő. De az alapvetésed szerintem nem jó, a profik azzal mennek ami a leggyorsabb, ha ez a 26" lenne akkor nem 29"-el mennek. Nem csak marketing ez...
A stringbike az milyen előnyöket hoz? Hatásfoka? Borzasztó q factor, baromi bonyolult megoldás, túl sok szabadon futó...
-
ivana
Ármester
válasz Doki-HUN1978 #58532 üzenetére
Stringbike: Nézz rá... Q factor az látszik, a bonyolultságot még ők is beismerik.
A második rész ilyen mértékű változásnál hülyeség, az új fejlesztéseket kiviszik a versenyzőkhöz és nézik, hogy jobban mennek-e vele, egy kontra produktív fejlesztés nagyon nem tesz jót a szponzornak, nekik az az érdekük, hogy jól menjenek a versenyzőik, az mindig nagy szó, hogy egy szettel tourt nyertek . Már ott hülyeségnek tartom ezt a nézőpontot, hogy abból indul ki, hogy a 26" jobb amire kb. semmi sem mutat, lehet van ahova jobb, meg van ahova a 29" jobb (aminek van olyan előnye is, hogy ugyan olyan 622-es kerék van kb. mindenben ami nem monti).
-
ivana
Ármester
válasz Narxis #58533 üzenetére
Kazettás agy kell neked, lánc csere is kelleni fog valószínűleg az sose árt valószínűleg beleesik a mérő, olcsó felnit ne fűzesd újra új kereket vegyél vagy fűzess. Ilyen olcsó menetes szarnak én is törtem már tengelyt pedig 70 kg se vagyok.
A felfüggesztés az nem hinném, hogy van a bringán, a hajtásra gondolsz. A középagy az meg a tengely
-
ivana
Ármester
válasz Narxis #58540 üzenetére
Inkább használtan valami rendeset. A joytech borzalmas.
(#58537) Doki-HUN1978 A lánc szakadás nem éppen gyakori eset. Amúgy meg azt is kicseréled simán. De valahogy nem néz ki bíztatóan az a sok franc ami rajta van, ettől még az agyváltó is könnyebb, egyébként is nekik kellene bizonyítani, hogy ez miért jó, a nagyon széles középrész alapból durva.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz fpeter07 #58555 üzenetére
Ha van kedved sátrazni akkor tudom ajánlani:
- Fényesforrást ez ott van a Dobogó kő oldalában kb. 3-4 km-re minden mástól
- Vagy a maróti Duna part eldugottabb részeit
- Esztergomból mész fel a hegyekbe ott ahogy beérsz az erdőbe ott is van egy forrásos sátor hely(#58569) Doki-HUN1978 Nagyobb kerékkel jobb az egyenes futás ez fontos szempont, hiába növeled az utánfutást ha kicsi a kerék nem lesz jó a kormányzás, az outit meredek fejcsőszöge teszi outivá. Illetve egy kisebb kerék jobban pattog, ami nem kellemes.
Növelheted az egekbe az utánfutást a kempón, nem lesz annyira se stabil mint egy outi.fpeter: 150 km-el kevesebbet tudott megtenni montival, mint outival Az nem a csak kerék miatt volt, tök felesleges összehasonlítani montit outival, míg outival nem lehet terepen menni, addig montival aszfalton nem tudsz haladni.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
Pesten megbízható szinterest nem tudtok véletlen? Esetleg a porfesto.hu-val valakinek tapasztalata? (Itt van egy köpésre...)
-
ivana
Ármester
válasz -=RelakS=- #58644 üzenetére
Ilyesmi nem, de a láz vagy durvább torokfájás igen, olyankor mondjuk máshova se megyek otthon alszom egész nap.
(#58647) trialboj
Lánc: olajat neki és hajtsd, más nem szedi le
Térd: amíg nem fáj addig annyira nem gáz, szorítóban ne nagyon bringázz, max. boka szorító, de az is csak utcai cipővel és inkább közlekedésre. Ha hideg van akkor jól jön neoprém térdmelegítő. Ja igen és pörgetni, pörgetni, pörgetni... -
ivana
Ármester
válasz ---Lasali--- #58686 üzenetére
+1 ennyiért ez nagyon rendbe van, láttam már 100k+-ért ennél jóval rosszabb bringát.
Ez:
+ szegecselt felni
+ kazettás agy
- rohadt nehéz, de ennyiért ne várj sokat, legalább alu nem hiten -
ivana
Ármester
válasz Because #58718 üzenetére
Vannak ahol rendesen dolgoznak, de azok nem feketén két fillérért csinálják. Nekem eddig jó tapasztalatom volt ha valamiért szervíz kellett (manapság már a kereket is én fűzöm...) Ahogy a magyarok hozzállnak a bringákhoz ehhez azért kell türelem rendesen.
Az a küllős dolog így önmagában hülyeség, aki nem ért hozzá a küllőket inkább ne állítgassa, minden mást lehet, de a kerék centírozás illetve fűzés szerintem a bringa szerelés legnehezebb és legnagyobb odafigyelést igénylő része.
Gyorszáras kónuszhoz kell a spéci kulcs. A hajtókar, meg a monoblokk szerszám alap, fontos még a láncbontó, illetve kazetta leszedő.
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #58841 üzenetére
A fixivel nincs baj szerintem, mondjuk én inkább kempó méretben tudnám elképzelni városba. Azokat a rém drága gépeket pálya hajtással, pálya kormánnyal, meg drága vázzal nem tudom miért használják forgalomban, de néha olyat is látni szerintem elég hülyeség ilyen utcára.
A fatbikenak van értelme, csak nem Magyarországon, kb. a monti hóba kategória erre találták ki.
-
ivana
Ármester
válasz ---Lasali--- #58857 üzenetére
Normális kovácsolt outi csúszó papucsban simán működik a gyorszáras shimano kerék (tricolor agy), mondjuk ezen van beállító csavar.
-
ivana
Ármester
válasz rétisün #58892 üzenetére
Nem ellened akarok beszélni, de a 8 napon túl gyógyuló jogilag azt jelenti, hogy egy hétnél többet nem tudsz dolgozni menni (!) nem azt, hogy nem látszik egy hét múlva, ilyen pl. egy lábtörés. Mondjuk a combos dolog az durván hangzik lehet az voot 8 napon túl gyógyuló.
-
ivana
Ármester
válasz crissprivat #58937 üzenetére
Az ülés beállítása legyen fix, azért, hogy közelebb legyen a kormány nehogy leeresztd az ülést!
A beállítás jónak tűnik, szerintem cseréld le a markolatot illetve szerelj fel kormány szarvakat.
-
ivana
Ármester
válasz MPowerPH #58996 üzenetére
Hunor féle egyedi acélváz, agyváltó ami valószínűleg rollhof nem két filléres bringák ezek. A négyszöges hajtás a javíthatóság miatt fontos. Alsó hangon sok százezer volt egy ilyen bringa.
26" az az óriási terhelés miatt lehet, hogy alacsonyabban legyen a súlypont és ne legyen annyira instabil például szélben.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz MPowerPH #59007 üzenetére
Ezek csúcskategóriás csövekből vannak, egy régi outi váz ilyenekből akár érhet 80-90-et is használtan, ezek meg egyedi gyártású, méretre készült vázak, simán kerülnek ennyibe, kell a tartósság ekkora súlyhoz, meg a papucs is spéci kell legyen rohloffhoz. Az alu szerintem a legkevésbé érdekes vázanyag, az el fog tűnni teljesen előbb utóbb, a karbon túl sérülékeny egy nagy perec után amikor az acél horpad vagy azt se, ezt lehet, hogy a kukába kell dobnod, viszont egyéb tulajdonságai jók, de megmunkálása nem egyszerű (a pora erősen ártalmas az egészségre), egy acél váz 70 év múlva is váz lesz.
Egy jobb acél váz igen könnyű tud lenni, miközben sokkal tartósabb mint bármi más.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz ---Lasali--- #59116 üzenetére
Én próbáltam nexust, de nem használtam és nem szereltem. A 7-es az elég gagyi, 3-as meg 7-es nexus az nagyon alja kb. olyan mint az tourney, meg az acera. Ha agyváltó akkor legalább inkább sram vagy sturmey, ha van rá pénz akkor alfine, vagy ha nagyon sok a pénz akkor rolhoff. Egy sram s7 körbe röhögi a nexus 7-et, az sram és a sturmey agyváltók alapjai sokkal régebbiek, a szerkezetük nagyon jó, egy 3 sebi túl él egy sima kontrát is annyira jó, a shimano egy tisztességes kontrát se képes gyártani.
-
ivana
Ármester
válasz ---Lasali--- #59118 üzenetére
Egyszer mentem ilyennel és nagyon gagyi volt. Olyan nyúlós volt hajtani, pedig a fokozatokat vette. Mondjuk lehet tényleg az adott darab volt rossz, de a pentasportomhoz képest katasztrofális érzés volt menni vele. Ebbe belejátszhatott a trekkinges beállítás is amit nem szeretek (haveromék nyaralójában volt lent, ezzel mentünk vásorolni... Állítható sutcni felnyomva tökig) Így rákeresve mondjuk azért is lehetett mert a nexus a hosszú áttéteknél sokat veszít a hatásfokából, én meg a trekkingen szinte csak azokat hajtottam.
3 sebi shimanot sokat láttam amikor lenn voltam két hétig rokonoknál a Tiszánál, nem igazán voltak elégedettek vele sima kontra után mert mindig valami baja volt és a szerelőnél kötött ki.
-
-
ivana
Ármester
válasz trialboj #59202 üzenetére
Sebbenzin segített nekem ilyennel, illetve utána valamilyen clorox, de szerintem ha van nő a közeledben aki szokott mosni jobban jársz ha megkéred, mert nem egyszerű és rosszabbítani is lehet. Anyukám kb. a harmadik mosásra szedte ki valahogy a tenyérnyi olaj foltot a gatyámból, mondjuk az barna, ha világos akkor nem igazán lehet vele mit tenni.
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #59204 üzenetére
Létezik a színes clorox
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #59330 üzenetére
Nekem ilyen van jelenleg nagyon elégedett vagyok vele, utcai nadrágban is kényelmes, de hosszú távon se töri a segged. Könnyű, szép, strapabíró. Az enyém mondjuk elég kopott, de 8k-ért vettem a következő csomagban: cateye wireless óra, xenon jobbos fékváltó, campa mono, meg ez a nyereg.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs