- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Mobil flották
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
Hirdetés
-
Homeworld 3 - Amit a játéktól várhatunk
gp Akik a drágább verziót vették meg, már játszhatnak a teljes változattal.
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz MPowerPH #53608 üzenetére
Erősen felhasználás függő az ideális a vállszélesség, országúton tökéletes, de trekkingre is. Egy szélesebb kormány könnyíti a manőverezésést, viszont kényelemetlenebb. Egy nagyon rövidd kormánnyal összenyomod a tüdőd, szóval nem túl ideális viszont nem szeded le a kocsik tükrét. (Futár...) Én a vállszélességre szavazok. 62cm az meg kb. a brutál széles kormány nálam.
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #54021 üzenetére
Szerintem te túl sokat képzelsz bele ebbe, simán csak változik a nyelv. Ez, olyan mint, hogy szép lassan tűnik el a magázás. Ezt a jelenséget sima anglicizmusnak érzem, jó mondjuk ott vannak nyelvtani nemek, de használatul nem éppen konzekvens. Az állatokra meg egyértelműen ő, főleg kutya-macskára.
-
ivana
Ármester
válasz Runner_fxr #54026 üzenetére
Eredetileg a fatbike-ot hóba találták ki, ott még talán van is értelme De egyébként ormótlan szerkezet szerintem.
-
ivana
Ármester
válasz yodamester10 #54229 üzenetére
A helyes lánchossz az ha a lánc váltón való átvezetése nélkül, hátul a legnagyobbra és elöl is a legnagyobbra rakod és megnézed ezt a hosszt.
-
ivana
Ármester
válasz Because #54262 üzenetére
Abból is két fajta van, nagypapás trekking és koskormányos trekking az utóbbi elég jó cucc, de inkább angliában és amerikában van hagyománya (touring bike néven lehet találni képet) gyorsabb mint a szokásos trekking és kényelmesebb is a kos miatt (nem outi geo). sárvédő, csomagtartó minden felmegy, sokszor canti fékes
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #54427 üzenetére
Ha viszont jó az agy például tricolor, vagy régi dura ace, akkor egyből érezni hol jó, ez, hogy kotyognia kell szerintem hülyeség, ha gagyi akkor jobb ha kotyog mint ha szétrágja magát, de a jó agyak legsimább futásukkor új golyókkal nem kotyognak semmit.
-
ivana
Ármester
válasz concret_hp #54460 üzenetére
Olaj csak láncra, vékony zsír réteg hasznosabb ide: nem folyik szét és rajta marad. Mint a nyeregcsőre.
(#54463) -=RelakS=- Múltkor éjszaka mentem bringával. (Ma sajnos ezt a csodás idő nem engedte meg ) A saját gépemen izzós dinamós lámpa van, az mindenre elég és nagyon szép sárga fénye van. Jött velem szembe valaki ilyen fehér leddel amit ráadásul villogtatott és borzalmas erős volt, utána másodpercekig káprázott a szemem, mint az autó országúti fényszórója világított volna szembe. Szerintem hatóságilag be kellene vezetni valami szabványos bicikli lámpát mert ez kb. a katasztrófális szint, vagy szerelni rá tompított fokozatot.
-
ivana
Ármester
válasz -=RelakS=- #54467 üzenetére
Izzós elemes az tényleg használhatatlan, izzós+dinamó az jó 20 felett baromi jó fénye van és általában városi tempóm az elég emberes ha már keveset megyek akkor menjek gyorsan alapon szóval 20 alatt emelkedőn is ritkán (Pest). 50-nél a lejtőn még minden apró úthibát látni, és mivel olyan a tükre nem vakít.
Az erdőben állatkodni más kell az egyértelmű, mondjuk lehet én vagyok az óvatos, de azt nem csinálnám éjszaka. Viszont ezek a lámpák potenciálisan balesetveszélyesek városban. Azzal se értek egyet, hogy a kresz megengedi a villogó lámpát, lehet, hogy téged nem zavar, de a közlekedés többi résztvevőjét igen, villogós hátsó például őrületbe kergeti a möggötted hajtó bringást, a villogós első pedig téged is (általános alany)
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz concret_hp #54510 üzenetére
A decathlonos outiba kb. a használhatatlan szint, egyből szétment anyaghiba miatt 8.5 bar-on. Conti, CST nálam amit megveszek. Inkább CST az olcsóbb és egybe van.
-
ivana
Ármester
&(#54519) Napfénysüti: Szerintem akkor kifogtam egy hibás szériát, viszont elég durva volt amikor a semmi közepén Vác és Göd között kénytelen voltam megragasztani az előző belsőt, mivel ez 100m után szétment, de ugyan ez igaz volt a többire is, csak nem ilyen hülye helyen.
-
ivana
Ármester
-
ivana
Ármester
válasz zoli669 #54613 üzenetére
Az a baj, hogy a tourney első váltó annyira nem gázos (mivel csak egy vasdarab nagyjából), a legrosszabb szerintem itt a hajtás ami terhelés alatt nagyon durván tud hajlani (alattam egy olcsó hajtás ilyen 1-2mm-et simán riszál, modjuk nekem elég erős lábam van). A másik probléma a hátsó váltó gyenge rugója, ha nem elég feszes a lánc akkor az első váltó nagyon megbízhatatlan.
-
ivana
Ármester
Jóval kisebb monti kell neked ez outiban is rohadt nagy lenne számodra, montiban nem tudom annyira a méretezést de ott még kisebb kell.
Sokat ajánlott szinter: [link] Elvileeg jó még nem próbáltam. Hiten váz kukába való ne szintereztess ilyet. Amíg tíz alatt kapni tökéletes festésű vintage crmo vázat addig nem értem miért vennél ócska tescosat.
-
ivana
Ármester
válasz ígyvanferi #54960 üzenetére
Nem mert hiába tudsz felmenni valahova ha szétszeded a lábad, nekem van 5 sebi agyváltós, de azzal inkább nem megyek a Pilisbe. Pestre elég.
-
ivana
Ármester
válasz rétisün #54998 üzenetére
Egyszer egy ilyet toltam, a bringa azért nem repült ekkorát, de hasonló volt Monti slick gumikkal, éjszaka, 40-el lefelé a lejtőn, eső után nyakig sárosan. Valaki ilyen rácsos átfolyót rakott az útra (pedig a falu főutcája volt) kicsúztam a padkára, leakadt az első kerekem, ezután éreztem ahogy kimegy alólam a bringa, szerencsére különösebb bajom nem lett, csak ömlött a kezemből a vér, szóval jól össze véreztem a kormányt mire oda értünk a vb-t döntőt nézni, de ott szereztem kötszert és gyorsan elállt.
-
ivana
Ármester
válasz ---Lasali--- #55031 üzenetére
Lehet simán, a gumi méretek ajánlás, láttam már 17-es felniben 20-as gumit semmi baja nem volt. 20-asban 28-ast meg használok is.
-
ivana
Ármester
válasz hszilard666 #55043 üzenetére
Ez nagyon nagy neked. Ez a kormány pozíció arra utal, hogy baromi hosszú neked a váz. Nem csoda, hogy fáj a hátad főleg városban.
-
ivana
Ármester
válasz andrisbandi #55079 üzenetére
Nem tudom mi a baj azon a bicón, de valami nagyon nem jó. Rövid a stucni. Ez pálya kormány? Mert az oda is való nem útra. A kormány szöge nagyon rossz. Nyereg ferde. Illetve mintha sokkal hosszabb lenne mint amilyen magas, ami nem vicces.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Politika
- Microsoft Excel topic
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- sziku69: Szólánc.
- Wise (ex-TransferWise)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- DJI MAVIC 3 PRO DRONE, GARANCIA, CARE/ DJI BESZÁMÍTÁSA LEHETSÉGES
- Timex Model 23 TW2T88500 női karóra BOLTI ÁR ALATT! ELADÓ - 19.990.-
- PULSAR Accelerator Solar Chronograph PZ5111X1 3év garival eladó!
- Absima Jimny 1:24 micro crawler rc autó
- Adidas UEFA Champions League tolltartó, neszesszer szinte ingyen elvihető
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen