- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
Hirdetés
-
Steet Fighter 6 - Így harcol Akuma
gp A sorozat legútóbbi részének DLC karaktere alig több mint egy hét múlva érkezik a játékba.
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
Egyszer kell ráérezni kb. mi jó, utána ránézésre megy. Arra vigyázzatok, hogy a durva párnázottság sose jó. Ha nagyon rugózni kell akkor rugós legyen, de amúgy kemény, ha nem kell akkora rugózás akkor meg viszonylag kemény legyen (nem műanyag, de valami bőr mondjuk). Főleg erősebb bringásnál érződik, de töri a segged ha párnás, mert kileng ahogy hajtasz.
(#62601) Vanir Volt klipszes nekem is de már eladtam, nekem nem jött be, vagy nehéz kicsatolni, vagy nem elég merev. Pedig a csapáagyazása nagyon ott volt. Az SPD viszont nagyon király, ha megyek valahova szoktam vinni váltás cipőt, pl. az egyetem egy 20-as most mértem ki, oda már bőven megéri.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz FIREBLADE78 #62678 üzenetére
Nem hinném, hogy lopott, simán csak kiszedték belőle az alkatrészt ami kellett másba, nekem is van 2-3 ilyen a sufniba.
-
ivana
Ármester
válasz #63761920 #62680 üzenetére
Csepel royal 4* kb. ilyen szint, de nem tudom gyártják-e még mert nem találok most újat. Amúgy egy jobb régi outi váz használhatóbb ezeknél, csak ne barmold szét pls (bowden vezetők, meg váltótartó fül levágása )
Ha sok pénzem lenne én hozzájuk mennék [link] Mekkora lenne egy klasszikus geo-s outi mondjuk 11s recorddal
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
Tuti nem a hegyre mennek, legalábbis dh-zni szerintem felejtős álvédős sisak, meg protektor nélkül, utcai ruhában nem annyira vicces esni... Meg tőlünk kb. vagy 30km-re van. Szóval az oda-vissza 60 azért elég emberes lenne Semmi bajom a dh-zással csak se a fully, se a dh gép nem városi közlekedésre való az tuti.
-
ivana
Ármester
válasz FirstAndroid #62893 üzenetére
Elborzasztó gány ez a gép. Ha a tied akkor mondhatunk árat de ahhoz kell lista hogy mi van rajta.
-
ivana
Ármester
válasz FirstAndroid #62906 üzenetére
Nem veszünk ilyet ez valami hivatásos gányer műve, keress valami normális régi trekkinget ( ja és 26"-os)
-
ivana
Ármester
válasz FirstAndroid #62909 üzenetére
Kulcsszó a szett egy deore lx már jó féle szokott lenni, vagy egy komolyabb agyváltó min. 5 de inkább 7 fokozat...
-
ivana
Ármester
válasz FirstAndroid #62915 üzenetére
Neked 55-56 kell nem ilyen 58-60 60 az a két méterhez való. Ha outi játszik akkor az más ott vannak ötvenért alsócsöves váltóval jók is, itt exage, esetleg 105 lesz. Trekkingből meg inkább 54 a méreted a deore lx az amúgy trekking szett esetleg monti. Montiból is nagyot mondtál.
-
ivana
Ármester
Ha nem kontrád vagy agyváltód van akkor igen, minden hova "bicikli zsír" kell, amit bringa boltban kapsz (igazából bármilyen normálisabb gépzsír jó, de jobb a bringához való, és nem tétel, egy nagyobb javításnyi fajlagosan 200Ft kb.). Láncra arra való spéci kenőanyag való, ami inkább olajos állagú, de a sima gépolaj arra se az igazi. Meneteket is zsírozd rendesen...
-
ivana
Ármester
A csapágyakra gyárilag olcsóbb gépeken szinte mindig, de akár drágábbakon is olcsó állati eredetű zsírt használnak, ez sok szempontból rossz. Az igazi jó minőségű zsír teljesen szintetikus, általában színes fehér, piros, zöld, kék stb. Állaga a kézkrémhez hasonlít és kifejezetten jót tesz a bőrnek
Az agyakban én golyót is szoktam cserélni, abból jót érdemes venni (én shimanot szoktam, állítólag a legjobb a campa de azt nem kapni itthon)Crytec: Az láncra van, nem?
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Pttypang #63042 üzenetére
Én tegnap kicsit kiakadtam egyes bringásokra mentem haza, bringaúton outival átlagom kb. 26-27 körül, és a pirosnál utolérve bevágnak elém olyanok akik síkon mennek 20 alatt Hiába előzöm meg indulásnál sárgánál már megy és megint bevág elém, amikor látja, hogy nem egy sebességgel toljuk
-
ivana
Ármester
válasz Tothgera30 #63048 üzenetére
Ezt sose értem nálunk a Szilas patak mellett van egy elég jó bringa út (értsd kocsi sáv szélesség tökéletes sima aszfalt). Ott szoktam ilyen sprintkört nyomni kb. 40-nel. Általában elég jól el lehet férni, eddig kétszer volt vészfékezés de nem lett belőle gáz. Egyszer egy póráz nélküli kutya (kb. 100 helyen ki van írva, hogy tilos), egyszer meg egy kissrác kirántotta elém a kormányt legyőzve a saccra 1,5 - 2 m-es oldal távolságot.
(#63049) Hasaggymeg: utóbbi fél évben egy ember előzött meg bringával (Nem számítva amikor műszaki hiba, vagy sérülés miatt 15-el poroszkáltam, az előbbi egy lelazult spd stopli, az utóbbi egy csúnya perec volt a vasúti sínen térdre ) Egy 70-80 év közti fickó karbon outival, én mentem kb. 30-32-vel ő mehetett úgy 40-el
(#63051) ígyvanferi: a baj az hogy ilyenkor mehetek utánuk amíg nem lesz hely rendesen előzni, nem akarok megijeszteni senkit. Olyan 25-öt stabilan tartó bringás mögé már be szoktam állni mert sokkal jobb ha valaki megy előtted városban, jobban észre vesznek autósok (ha nő és jól néz ki akkor meg főleg )
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz motoflug #63235 üzenetére
Ilyesmi helyett ajánlom a normális rejtett bowdenes fékkart, máris fogsz tudni figyelni a környezetedre. Sokan ilyen régi borzalmas fékkarokkal találkoznak először koson és azért nem tudják használni. Ha bullhornt akarsz akkor csak le kell fűrészelni a kormányból. Egyeneset nem ajánlom max. nagyon rövidre vágva, de akkor meg úgyis ott a bullhorn.
-
ivana
Ármester
válasz deicide #63229 üzenetére
Én egy túra csepellel voltam kint amit ma vettem (5000Ft-ért), csak 2-3km-et mentem, de majd nem belefújt a szél az árokba Délután meg szereltem a csepelt, egészen egybe van, csak a kerekeket kell újra fűzni mert a horganyzott küllőket megette a rozsda, kap jókis DT küllőt aztán olyan lesz mint újkorába
-
ivana
Ármester
válasz FirstAndroid #63267 üzenetére
Ez nagyon jó vételnek tűnik ennyiért, mondjuk nem tudom mi lehet rajta, mert rossz oldalról van fotózva, de a hajtás nem tűnik rossznak.
(Máskor használj valami normális feltöltő oldalt pl.: gdrive, onedrive, dropbox etc. ez borzalom )
-
ivana
Ármester
válasz FirstAndroid #63272 üzenetére
Írjatok adás vételit akkor nem lehet belőle bajod.
-
ivana
Ármester
Nem csak a súly határozza meg, az is bőven számít, hogy mennyire vadul hajt. Én szimplafalú felnit már törtem is (megrepedt az illesztésnél elég csúnyán, nem estem vele), pedig nem noname felni és az csak az agyváltós gép volt. Vagy a cxp30-ba (rohadt erős outi felni) sikerült csinálnom egy kihúzhatatlan 8-ast. 70kg vagyok most, de régebben csak 65 voltam.
-
ivana
Ármester
válasz motoflug #63391 üzenetére
Fotózd le a gépet és akkor sokkal jobban tudunk segíteni, beállításból is sok látszik. Ritka az értékes kormány, sima alu itm-ek (régebbi outik 99%-a) nem értékesek.
Ha valami értékes van a bringán akkor maga a bringa is valami különleges cucc lesz, nem érdemes szétbarmolni valami ócska bullhornnal[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
Szerintem az egy reynolds 531 matrica a két váltókar között, ha jól látom. Először HG-nak hittem a kereket az dobna az értékén. (bringát jobb lenne hajtásoldalról fotózni) Illetve ez rohadt nagy méret az se mindegy.
SS-re átalakítani szerintem hülyeség, a frikciós váltás viszonylag megbízható, és így van váltód is... -
ivana
Ármester
válasz ígyvanferi #63478 üzenetére
A kontra az független féknek számít, de ténylegesen hozzányom egy fékdobot az agy belsejéhez amikor hátrafelé nyomod. A fixinél csak lassítani tudod visszafogással, skidnek hívják.
-
ivana
Ármester
válasz havri1 #63487 üzenetére
Annyiért ez rohadt jó vétel, 40-50-et simán ér. Jónak tűnő agyak, duplán húzott csöves cromo váz, teljesen felszerelt trekking stb. Én ilyenkor még alkudni szoktam Nem tudja mennyit ér...
Egyedül a stucnit cserélném rajta, azon kívül nagyon jó gépnek tűnik.[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz havri1 #63490 üzenetére
Kelleni nem kell, de nem árt, a stucnit vagyis a kormány szárat, az ilyen állítható fajta, ami nem elég merev, illetve hajlamos kikotyogósodni. Illetve ugye marokváltós, ami még hátrány lehet.
FirstAndroid: Ebben az árkategóriában a teló hulladék kategóriát jelöl. Vintage montit, crmo trekkinget keress ennyiért egyenes kormányosban.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz FirstAndroid #63499 üzenetére
Valami szerencsétlenre talán rá sózhatod 10-ért, de alapvetően távozz sátán kategória.
A japó vintage monti jó cucc, kicsit drága mert vintage mtbnek sajnos nincs ára, de ez kibír soksok évet. A másik kb. 5-öt ér, az igazi outi máshogy néz ki délután kihozom a bringákat és akkor fotózok egyet, hogy mi micsoda, ez konkrétan egy elcseszett túragép/koskormányos tanyabike/libakergető csepel apolló szint, kolbász váz, acél felni, gagyi az egész.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz FirstAndroid #63502 üzenetére
Pl. a japó monti megüti a színvonalat, az jó. Hogy kb. lásd mit érdemes keresni, nézd meg néhány posttal följebb azt a cromo trekkinget olyasmit keress, vagy vinatege mtb-t az olyan mint a japó.
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #63583 üzenetére
Az meg a másik Első fék sincs. A váz merevsége pedig a borzasztó lehet, tuti tanyabikeom alatt van ami ha ránehezdsz az egyik pedálra 2cm-et hajlik
-
ivana
Ármester
Nem rossz. Kicsit talan lehetne belole alkudni Azt stucnit buntetnem mi ez Illetve az a granny ring is eleg vicces azt cserelnem, minek egy hasznalhatatlan fokozat a bringara (nem tudom, honnan szervalta, de ez nem outi lanckerek)? Ott akkor nyomatek lenne, hogy kiporog a gumi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest