- Honor Magic V2 - origami
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
it Hamarosan sokkal szigorúbb szabályozás alá esik az EU-ban a Telegram, mivel egyre több a helyi felhasználója.
-
Poco M6 Plus néven újrázhat a Redmi Note 13R
ma A telefon feltűnt a HyperOS által támogatott készülékek listáján és a TÜV Rheinland is adott neki engedélyt.
-
F1 24 - Íme a végső gépigény
gp Akik a Champions Editiont vásárolták meg azok már játszhatnak a programmal.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
D.Orion
veterán
válasz belaazallat #17775 üzenetére
Tuti alumínium a váz, Ilyen éles szögeket és ilyen kicsi középrészt carbon-ból nem igen lehet kihozni.
-
D.Orion
veterán
válasz Szakbarbár #17805 üzenetére
Ha jól ragasztható és minőségi ragasztót használsz, akkor se fogja kibírni a 8-9bar-t hosszú távon.
4-4,5bar-t egy ballonos keréknél is kibír ahol azért jelentőset tágul a belső felfújás közben.Zola007: Mennyi egy jó outi belső 1500Ft? A javítókészlet meg 500Ft kb? Én se szoktam ragasztani már. 900Ft-ért vettem anno a KENDA belsőket a cross-ba, ha kilyukad, akkor megy láncvédőnek vagy valamire. Pláne ahogy én gurulgatok a géppel.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz lorcsi #18014 üzenetére
Le kell venni és végigsimítani nagyon lassan belülről, akár többször is, időt nem sajnálva. Én meg szoktam hajtogatni és közben a külsejét figyelni. Jó pár üvegszilánkot, tüskét, kisebb kavicsokat szedtem már így ki a futófelületből, melyeket belső simítással még nem lehetett érezni.
Zefal defektvédő szalagot érdemes venni, hogy ha folyadékot nem akarsz tölteni a belsőbe.
-
D.Orion
veterán
válasz sanzi89 #18071 üzenetére
Le van maszkolva még. Egyébként egy olcsó szar villa. Nyugi a becsúszó, szimeringek, állítók, stb. nem lettek festékkel beborítva.
Más, most akadt meg a szemem egy FB híren:
CsepelRoyal **** Áprilistól az üzletekben!
- Váz + Villa: 79.990,- Ft
- 4130 CroMo
- M (52cm), L (56cm), XL (60cm)[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Üdv!
Láncoknál a különböző sebességűekhez különböző láncnyúlás mérő van? Vagy mindhez jó egy?
-
D.Orion
veterán
(#18235) Tüzi: Passz, nem vagyok otthon outiban.
(#18229) Zola007: Köszönöm.
Közben eldöntöttem végleg, hogy anyámnak veszek egy új kerékpárt. Összeszámoltam és a régit nem érdemes már felújítani. A vázon, villán ás kormányon kívűl mindent cserélni kéne.
Nos, akkor neki kell állnom keresni egy székesfehérvári domborzati(van rendesen szintkülönbség a város két pontja közt) viszonyokat áthidaló gépet. Városi használatra gondolom azonnal az agyváltót ajánlanátok, de az képes ilyen szintkülönbségeket leküzdeni? Vegyük azt alapul, hogy a régi hat sebességes gépen anyum a város végén a nagyobb emelkedőn már csak középtányér(mtb) + 3. fokozatban tud feljönni. Pontos áttétet nem tudok, de kb. ezt még képes átlépni egy jobb agyváltó? Szerintem egy 7 sebességes verzió mindenképpen kéne.
Napi 8km oda és 8km vissza lenne a táv. Szerintem egy cross trekking lenne neki az ideális, mert szeret nyaralások alkalmával kerékpárral csavarogni, oda meg egy full városi bicaj kevés lenne. Ez esetben viszont lehet maradnia kéne a normál váltónak? Viszont a lábát két gerincsérv műtét után már nehezen emeli át a vázon, most akkor milyen gépet nézzek?
Anno egyszer már nekiálltam tavaly tavasszal, de pont emiatt hagytam abba a keresgélést.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz csabi94 #18239 üzenetére
50 éves, napi nyolc órát dolgozó szakácsnőnek, két gerincsérven túl. Hazajönni a Szedreskertről a Köfémre már jelentős szintkülönbség, vegyük csak a Budai utat a Fiskálistól a Köfémig. Ezen a 800 méteres szakaszon egyébként 35 métert emelkedik az út, ezt is inkább az első felén.
Nem támadás vagy oltás, de nem a te versenyszerű edzettségi szintedhez mértem írtam ezt, hanem édesanyám szintjéhez viszonyítva.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz Tomi_Sci #18245 üzenetére
Nem tudom mit tudnak az agyváltók, soha nem volt vele dolgom. Ezért is kérdeztem illetve írtam ennyi feltételes dolgot. Szerintem is kanalas váltó lesz. Nézegetem a gyártókat hátha találok valami igazán mélyre húzott felső csővel rendelkező trekking gépet. mert a klasszikus női mtb-n már túl magasan van a felső cső.
Mindenesetre aggodalomra ad okot, hogy az összes trekking kerékpárt ezzel a röhejes ferde kormánnyal szerelik. Szerintem ez a leginstabilabb kialakítás. Anyám hallani sem akar erről a régi csepel falubike sipusú kormányról.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
No reggel/délelőtt sikeresen letesztelhettem, hogy milyen érzés LIDL-s műhelypumpával majdnem felnire ereszkedett bal első gumit felpumpálni. Igen személyautó... És sikerült!
-
D.Orion
veterán
De különösebb nehézséget szerencsére nem jelentett, se nekem se a pumpának, kb. 5-8perc volt. Először azonban saját magamat is megmosolyogtam mikor nekiálltam vele felfújni a kereket. Gondolván arra, hogy csak senki meg ne lássa, mert még hülyének néznek. 300méterre van egy benzinkút, de hát addig is el kellett jutni valahogy. Most értem vissza a gumistól, 2db szép méretes gipszkarton csavar volt az abroncsban.
-
D.Orion
veterán
XC Merida TFS 500D
Egy mail-t további információkért szerintem megér. -
D.Orion
veterán
válasz lsebestyen #18654 üzenetére
Ennyiért minimum egy egy milliméteres acélszalagot belerakhattak volna.
-
D.Orion
veterán
válasz -=RelakS=- #18715 üzenetére
Azért majd számold bele azt is, hogy mennyi pénzt költesz takarító és kenő anyagokra.
-
D.Orion
veterán
válasz SimonYana #18763 üzenetére
Nekem is ilyen abroncs van a gépen, kb. nulla a defektvédelme, hiába van ráírva. Eddig első kerékben öt, hátul 4 defektem volt vele, másfél év alatt. Pedig városban használom. Aztán vettem bele Zefal szalagot és azóta a rózsabokron is átmennék ha muszáj.
Szigorúan tartsd 4Bar felett. 3.5 Bar-on én már fordítottam le a felniről kanyarban.
#18770: Szép barangolós gép cross gép.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz SimonYana #18775 üzenetére
Zefal Z-liner
ebike.hu -n nézz körbe, nekem a 700x35-ös gumiba a narancssárga lett a jó, Hybrid néven fut.Nyomást én benzinkúton szoktam mérni, az pontosabb, mint a LIDL-s műhelypumpám(bár ez se téved sokat).
Az elsőt nem cseréltem csak foltoztam. Mikor meglett a Z-liner, akkor persze kapott egy új belsőt.Enyhén murvás, kemény földes terepen, erdei ösvényekre jó ez a gumi, mert tapad. A süppedősebb terepet nem szereti már.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Kelly's Wandal ismeretlen évjárat, semmitmondó képekkel 85K-ért?
Itt vajon milyen buktatók lehetnek? Teljes hajtás kuka?
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
-
D.Orion
veterán
válasz Doki-HUN1978 #19258 üzenetére
Ezt nem kérdezhetted komolyan! UGYE????
208.000 Forint egy noname vázas, Sora szettes outi-ért a LIDL-ből?!? Ugye ezt nem számoltad át?
Felejtsd el vétel kategória. 60.000Ft-ot érne akkor, hogy ha kidobnád a vázat és átpakolnád külön vásároltra a cuccokat.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz Runner_fxr #19345 üzenetére
Nem, hogy nem szép, hanem ez még ronda is. Rozsdásodó fehér acélváz helyenként betekerve fehér ragszalaggal. Ha nem valami csini szőke v. barna a tulaj, akkor nem értem meg.
-
D.Orion
veterán
válasz imyourfriend #19348 üzenetére
Ha már ilyen gépem lenne, akkor inkább ez, akár egysebibe, no fixi:
-
D.Orion
veterán
válasz grizlisandor #19355 üzenetére
Hazaérek és 4-5 között átnézem, bár csak lelkes amatőr vagyok, de hátha sikerül valamit segítenem.
-
D.Orion
veterán
válasz rootkiller #19388 üzenetére
Jéé nem rozsdás se a nyeregcső se a váz? Csak a lánc! Tudom az bronz színű.
Alföldön laknék nekem is egy ilyen gép lenne a munkába járó.
-
D.Orion
veterán
válasz grizlisandor #19299 üzenetére
Nos ha kavicsos úton kell haladnod, akkor mindenképpen MTB, mert a cross gépeken lévő 1.35-ös gumi a fehér nagyobb szemű kavicsos borításba belesüllyed és irányíthatatlan lesz a gép, saját tapasztalat.
Genesis Theseus: Erősebb felni lehet, hogy kelleni fog, de alapból nem cserélném, majd az idő eldönti. Vigyázni kell rá, nem szabad lehuppanni járdaszegélyről nyeregben ülve. Teleszkóp olyan amilyen, ezen az áron többiben se mozog sokkal jobban. Pedál 5.000Ft-ból megvan fémből.
Merida Matts 80: Villanyakat azonnal vissza kell vágni, mert ez hatalmas terhelés a fejcsőnek. Hegesztést át kell nézni alaposan, egyébként rendben van.
Cube Aim: 2.25-ös gumi, ezzel aszfalton szenvedés haladni. Képek semmit nem érnek, szerintem ez kapott terepet. Felszereltsége rosszabb, mint a Merida.
Kelly's Wandal: Már eladták, össztelós gép nem való aszfaltra, plusz egyik tag sem volt lockolható.
Kelly's Coach: Alap felszereltség, aszfalton haladós, terepet csak barangolás stílusban tolerálja hosszú távon.
Univega Terrano 100: Lehet, hogy alig használt, de ebben a mezőnyben ez drága.
Giant Freerider: Csak aszfalton mennék vele, sajnálnám a földúton használni. Súlyodat nem tolerálná ő sem.
Caprine Tour: Semmit nem látni a képeket, de helyette inkább a Genesis.
Szerintem amik közül válassz:
Genesis Theseus:
Korrekt váltás és hajtás
Teleszkóp elmegy
Pedált kell rá venni, felni és nyereg valószínűleg cserés lesz idővel.Merida Matts 80:
Váltás és hajtás egy árnyalatnyival gyengébb.
Teleszkóp frankó.
Nagyon meg kell nézni a fejcsövet és vissza kell vágatni a villanyakat.
Le kell alkudni 80K-ig minimum.Szerintem 60K-ért Genesis, a két hónap garancia miatt. Abból a 20K különbségből kijön a pedál, nyereg, kresz kiegészítők, sárvédő.
-
-
D.Orion
veterán
válasz grizlisandor #19426 üzenetére
Kerékpárt építeni az esetek 90%-ban drágább, mint megvenni egyben. Tippem sincs mivel még soha nem raktam össze kerékpárt alkatrész vadászattal.
-
D.Orion
veterán
válasz dragonfx #19432 üzenetére
Tehát, akkor a C részen található a repedés, elől és nem oldalt? És nem egyik hegesztés van megrepedve hanem maga az anyag? Ha az anyag repedt el, akkor az szerintem saját érdekedben vázcsere. Túl sok feszültséget gyűjtött már össze az a váz, hogy ha a fejcső anyagában elrepedt.
Nem kotyog a kormány?
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz dragonfx #19438 üzenetére
Ettől féltem. Meg lehet hegeszteni, de nem akárkinek. Egy jó hegesztés mindig erősebb, mint maga az anyag. De ezt látni kell élőben, hogy mitől is tört el.
-a csapágy fejtett ki rá erőt
- felül hosszúra van hagyva a villanyak és lett egy erőkar a kormánnyal
-fáradásos törésHa fáradásos, akkor semmi esetre se használnám tovább. A többi esetben sem szívesen. Egy új váz kb. 60.000Ft-nál kezdődik.
Használtban 25.000Ft indulhatnak kb. a vázak.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs