Hirdetés
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- HMD Skyline - jó szerelés
- Magisk
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- iPhone topik
Hirdetés
-
Shadows of Doubt teszt
gp Vajon mennyire – és meddig – lehet szórakoztató egy véletlenszerűen generált detektíves játék? Végtelen mélységű összeesküvések várnak vagy csak felületes ügyek? Kinyomoztuk, mit is kínál ez az ambiciózus indie projekt!
-
Adoptálja a Vulkan köztes nyelvét a DirectX
ph A Microsoft a shader modell 7-től tervezi bevezetni a változást.
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
lo Végre megérkezett, 24 hónap garanciával!Mindenben erősebb, mint a korábbi favorit a Google Chromecast + Google TV 4K....
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz atok666 #70988 üzenetére
Írtam korábban hogy voltam bikefittingen és ott az jött ki hogy ideálisabb lenne egy 1cm-rel hosszabb stucni meg egy keskenyebb kormány. Előbbit nem feltétlen érzem hogy kellene de utóbbi tényleg nem az igazi nekem mert az alsó hajlításnál szélesedik és így nagyon előrehajolok amikor alsófogásban tekerek. Szóval a kormány cseréjén már korábban is elgondolkodtam saját tapasztalat miatt.
Més que un club!
-
nagyúr
válasz atok666 #71046 üzenetére
A javasolt stucnihosszon kicsit meglepődtem. Nem gondoltam hogy 120-ast dob ki a gép. A kormány viszont valóban nem igazán az én méretem. Egyébként azt is mondta az úriember hogy ha 120-as stucnira váltok akkor viszont cserébe azt 1cm-rel megemelve kellene beállítani. Most egy 5mm-es házagoló van alatta így meg 3 kellene alá. Még kicsit rágódom ezen a dolgon bár a kormány cseréjére eléggé hajlok. Viszont elvileg nekem 410mm-es lenne a tökéletes. Na mármost ilyen nincs csak 400-as vagy 420-as.
Szóval ezek közül kellene választanom majd.ShiTmano: köszi a Deda ajánlatokat azokból is van ami oké lenne csak szeretném egy oldalról rendelni a két dolgot plusz jó lenne még melléjük egy kicsit vastagabb bandázs is akkor már.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
imyourfriend
őstag
válasz atok666 #73485 üzenetére
Köszönöm, mikor elindultam reggel még nem volt semmiféle szél, aztán megjött a vihar szele mely segített a táv java részében. A második fele az majdhogynem vízszintes út nyugat felé, ezért is nehéz általában 40 fölé menni, most javarészt oldalszél volt de muszáj volt megcsinálni mégha utána ki is feküdtem picit..
-
imyourfriend
őstag
válasz atok666 #73732 üzenetére
Én nem szoktam 100+ kilóméteres köröket menni, idén nem is mentem még komlyabb ilyet. Bőven megfelel a 75-80km valamint ilyenkor mikor megyek-jövök 40-40km de 80-85%-os intenzitással. Még lenne két év ilyen tempójú fejlődés akkor egészen nagyot lépnék előre szó mi szó, de nem kiabálom el.
-
nagyúr
-
Runner_fxr
Ármester
válasz atok666 #75837 üzenetére
Persze az átlag sebesség is sokat számít, 38 feletti átlagok már komolyak azért. Ettől függetlenül a terepezős körökön maga az útminőség, meredekebb mászások sokat tudnak nehezíteni. Barátnőm 10km terep után már nyavajog, ha pl feltekerünk normafára. Csak akkor nem volt probléma ha elektromos montival mentünk. A balatoni 110-es kör után nem volt különösebb baja, mondjuk nyilván kényelmes 20 körüli tempóban, de megcsinálta egy átlagos cross trekkinggel.
Tothgera30: Hozzá kell szokni, sajnos megfelelő terep hiányában problémás a felkészülés. És a meredek mászásokat terepen más fajta edzéssel nem tudod kiváltani.
-
geotigris9
tag
válasz atok666 #75837 üzenetére
Nekem is pont ez jutott eszembe.
Hozzá tenném még milyen bringa meg a szelet is.
(Még a boltbajáros outival toltam egy 200 távot /14 kg az a cangám 25c gumik/ volt színt is bár nem egy csoványosi színt. Háton még egy bevásárló kocsi méretű hátizsák megpakolva pihenő kb. 4 volt az is max. 10 perces hogy szendvicset be tudjam tolni. Bár nem mértem átlagot, de toltam neki végig haladósan mentem mert egy naposra terveztem és világoson vissza érni. Ami durva volt és így visszaemlékezve megmaradt nagyon az brutális ellenszél vissza úton mintha hegynek felfelé mentem volna egy gyalogosnál sem tudtam gyorsabban menni és ez nem 1 -2 km szakasz volt a szél miatt volt olyan rész is ahol oldalról fújt éreztem nem sok kelet volna, hogy az útról fújon le bringával együtt.)
Szóval igen a körülmények nem mind-egyek.
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
ígyvanferi
addikt
válasz atok666 #76829 üzenetére
Be kell logolni, hogy ilyen adatokat lásson az ember? Mert én csak annyit látok, hogy 257,3 km 5:45:09 alatt. De az "csak" 45 km/h-s átlag. Illetve valami gebasz van a térképpel, az elején még csak-csak követi az utat, bár erősen kiegyenesíti, de a végén bő 100 km-t egy viszonylag kis területen rajzolja, keresztül-kasul mindenen.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz atok666 #78589 üzenetére
Ezen a szinten már nincs különbség a vázgeometriában,legalábbis egyértelmű jobb vagy rosszabb.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz atok666 #79260 üzenetére
OK, csak hirtelen itt ránéztem mik vannak rajta, és a Di2 jött elsőre. Mivel nem vagyok nagy Campá-s, ezért nem tudtam, hogy az EPS is az. De most utána néztem, és már látom a homályos fvk-ból, hogy az. Mindegy, attól még ronda az a madzag, szerintem.
Strezi: én egy nagyon boldog ember lennék, ha tudnék neked tapasztalatból segíteni, de sajnos nem tudok. De ha mész, akkor egy Napfénysüti szintű beszámolót kell róla írnod!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
nagyúr
válasz atok666 #81230 üzenetére
Persze csak én a pontosságra reagáltam kifejezetten, ott meg nincs nagy különbség. Nekem amúgy az automata trimmelés miatt eléggé bejön az elektromos váltó, bár élőben még sajnos nem próbáltam. Ha lejjebb megy az áruk még az is lehet hogy a következő bringám már egy Ultegra Di2 váltós karbon gép lesz.
Més que un club!
-
nagyúr
-
válasz atok666 #86454 üzenetére
:-D
Csak fáradt vagyok és próbálom szépíteni a dolgot.deny330: a tag mozgása és a váz mozgása két külön dolog.
Strezi: Igen láttam. Ezen a 2017-es verzión már teljesen rejtett a kábelezés.
A carbon cf two 0.6 kg-al könnyebb összesen.[ Szerkesztve ]
Stay up Stay humble Ride hard Get stoked
-
ShiTmano
aktív tag
válasz atok666 #87661 üzenetére
Huh, hogy történt. Estél vagy elütöttek?
(#87663) cyanide: Köszönöm, ezek fontos infók. Ha publikus, mennyibe került? Stucni, kormány is karbon? Azokkal mi a tapasztalat? Mennyibe kerültek?
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz atok666 #87682 üzenetére
Nem adott elsőbbséget,vagy te voltál a hunyó? Sisak volt? Jobbulást innen is!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zack
nagyúr
válasz atok666 #87680 üzenetére
Jobbulást. Sajnos tempónál ezeknek a gumiknak nincs tapadása.
De talán van 1-2 módszer, amivel az esés elkerülhető. Ha van idő rá, csúszás határig fék (30-40%-60-70% elöl-hátul), egészen addig amig lehet, majd kitérő manőver. Ha nincs rá mód, először kitérés, és a fékezés csak másodlagos.
17 év motorozás megtanított fékezni, és veszély helyzeteket kezelni. Sajnos volt is belőle bőven.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz atok666 #87685 üzenetére
Hallottad/láttad a traktort jönni? Milyen sisak volt fejeden? (ne haragudj a zaklatásért,de eseted,mint amúgy minden ilyen eset,tanulságos lehet mindannyiunk számára. )
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz atok666 #89108 üzenetére
A középcsapágy láthatóan ellenáll,hisz ki az az agyament aki 3 percig mossa nyélén 2 centiről 100bar nyomással,ugyanakkor van ott még tíz hely ahol necces lehet mosni azzal,hisz azok a csapágyak bármennyire minőségiek,nem külső víznyomásra vannak tervezve.Amúgy meg azt gondolom nem annyira a mosás időtartama mint a vízsugár beérkezési szöge az ami végül bepréselhet egy kis homokos vizet a csapágyba.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
pc360
addikt
válasz atok666 #89187 üzenetére
Nade mire? Ezt esete válogatja. Hogy neked mi elég, az teljesen irreleváns. Épp erről beszéltem peppének is.
Ha valakinek nem ajánlunk egy bringát, meg húzzuk a szánk, az azért van, mert tudjuk, hogy mi lenne az optimális megoldás egy adott felhasználáshoz, vagy amit minimum érdemes lenne meglépnie, nem pedig azért, mert alapból lenézzük a gyengébb bringákat (maximum rohadt dühítő, hogy ennyire gány az belépőszint). Ha valaki trekkingezni szeret, szörppel a kezében, akkor hajrá. Mindenkinek mást jelent a bringázás.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
válasz atok666 #89189 üzenetére
Igen, nyilván, ezzel én is egyetértek.
Mindezt csak azért írtam le, mert nem hiszem, hogy azon múlik a dolog, hogy hány százezres bringád van.
Én meg főképp erre reagáltam, hogy téves. Az alapgondolatok jók, de a technika és a specializáció nagyon alá lett becsülve. Nagyon nem mindegy a bringa, ha egy kicsit is továbblépünk a boltba járásnál / hétvégi lazulásnál, és teszem azt, valaki haladni is szeretne aszfalton, vagy esetleg rátévedne egy hegyi ösvényre... Túl sok az általánosítás faktor.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
6030D
Ármester
válasz atok666 #89384 üzenetére
Azért nem kell megölni egy kutyát, mert a gazdája f*sz. Szerez másikat, bármennyit lelőhetsz. Fel kell jelenteni, videó alapján, ha az arrafelé járja. Itt bejött, azt hallottam.
-=RelakS=-: amikor a végén futott, akkor kellett volna belerúgni a fékbe, kiköpte volna az első fogait, és nem csinál többször ilyet.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Runner_fxr
Ármester
válasz atok666 #89687 üzenetére
Ha elő is fordul, letilt a rendszer, mielőtt baj lenne. Nekem kétszer volt olyan, hogy egyszer csak minden ok nélkül leállt a rásegítés magától, utána kikapcsoltam, vissza és ment tovább. Bosch szervizbe is rákérdeztem, szerintük inkább szoftveres gubanc lehetett mint túlmelegedés.
Zsolt74: A tengelytáv nem csak a láncvilla hosszon múlik, a rövidebb láncvillás AM/Enduro/DH gépeknek általában hosszabb ez első háromszögük, és laposabb a fejcső is.
Ha valaki kényelmes, túrázós stílusban szeret kerékpározni, akkor eleve nem keres Enduro bicajt, de még AM-et se, mert minek?
Egy jó monti attól jó, hogy stabil marad nagy tempónál, de ugyanakkor fordulékony is. Ehhez pedig szükséges a rövid láncvilla.
Persze nem azt mondom, hogy nem lehet megszokni egy hosszabb láncvillás gépet, én is nagyon kedvelem az enyém, de érzem a kompromisszumokat. -
rétisün
veterán
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz atok666 #90042 üzenetére
Nekem már nem fura, mert megszoktam. Egy ideig hajtottam a 30-as átlagért, de már elmúlt. Azért azt is figyelembe kell venni, hogy ez az átlag a városi szakaszokat is tartalmazza, ahol a gyakori megállás, gyalogosok és lassú bicósok kerülgetése eléggé le tudja húzni az átlagot. Amikor kiérek a városból akkor azért javul valamit de pl a 30 km/h-ás átlaghoz simán kellene folyamatosan 35-ös sebességet tartani.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
hegyimorc
senior tag
válasz atok666 #90192 üzenetére
"Arban minimalis a difi es akar meg jol is johet az a par extra feature amit a sima 820-ad. Szerintem."
Nem az ár miatt érdekel az explore, és mivel az elmúlt öt évben 1000-t használtam - amiben benne van minden -, tudom mennyire jöhet jól nekem az a pár extra. (Semennyire)
A kérdés nem ez, hanem az, hogy ami viszont kell, az benne maradt-e az exploreban vagy esetleg valami elkerülte a figyelmemet. Egyelőre úgy tűnik nem.
Ettől még persze, lehet, hogy 820 lesz, ha akkor épp azt lehet majd beszerezni.
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen