- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
itouchfan
senior tag
Csak országútiról volt szó, ahol a hidraulikus fékváltókarok kicsit más kategória, keress rá egy Shimano 105 7020 féktest és fvk árra.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
fulton
addikt
Miert lenne probléma, nagyon jó tud lenni a v fék is. Jó betét es felni kell hozzá. Néma!!!. Nagyon finom erzet használatkor, finoman adagolható, ha annyira fejre akarsz állni rafogsz ez is oda rak. Én szeretem. "Igénytelen", eccerű, gyorsan beállítható. 7350km van a betétben per pil. Alföld, kevés mászás, no eső. Erre tőkéletes. Arról nem beszélve némi aero bünti jár a tárcsafékért
De nem ez a kérdés, trend van, ha tetszik ha nem, ha felső csoportos cuccot akarsz igenis tárcsával adják. E van. Országútra bőven elég egy jobb v fék. Ez a véleményem.
Na meg a felniféknél előbb utóbb felni csere..uj befűzés...stb.[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
Igen, ezért írtam, hogy nyugodtan terjedjen el mindenhol és ne ezen spóroljon egyik gyártó sem. A V-fék a kontra fékkel együtt meg menjen a múzeumba, vagy az alap, mugli Csepel Balaton és Cruiser szintjére.
Másik ami pofátlan a gyártótól, hogy simán 1500-2000 €-s biciklire is MT200-at raknak. Rakjanak azokra Deoret legalább. Másik meg mikor Tektro hidrós féket raknak (khm Decathlon), az sem ér sokat, próbáltam már párat ismerős biciklijén. Nem kellett félnem, hogy fejre fogok állni tőle.
Én a magam részéről meg az olcsó és egyszerű karbantartás miatt vettem mechanikus tárcsaféket és úgy voltam vele, hogy később lehet fejleszteni hidraulikus fékre. Persze akkor már nem MT200-at vennék, hanem komolyabbat. A kerekek és a tárcsák már így adottak, előtte semmi sem volt meg hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
Mindig lesz "analóg" verzió ebben biztos vagyok. A tisztán kerékpározás egy kultusz. Ez mint alternatíva (akku nélkül) mindig ott lesz a polcon sztem.
----------
Más:
Nézegettem az eredményeim visszamenőleg összevetésben,
pl 2022 ápr-ában ugyanazon a pályán a mostanival... rálesve x km-en2022. ápril-ban: 20.5km/h 123/139(max) pul.
most, kicsit több mint 1 évre rá: 31.1km/h 132/140(max) pul. és nincs hátszél itt.Ez elég drasztikus kül. De itt már meglassul a dolog ahogy írta itt valaki sztem is. Innen már nagyon kicsikben lesz mérhető a fejlődés. Talán majd a bringa még dob egyet rajta.
De ez is jó, 30 as feletti már szép haladós hosszabb utak is beütemezhető.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
csak egy egyszerű példa/ is/ "mindig" lesznek rásegítés nélküli, értsd no akku: analóg kerékpár versenyek. Így a megvásárolható polcon is ott lesznek ebben biztos vagyok.
lánchajtás, van szíj van ez az...de a lánc ott van mai napig, pedig van már technika.Szerintem sose fogja kiszorítani a rásegítéses kerékpár az analógot.
És igen, én analógot vennék felőlem lehet egy árban is a kettő, nem azért mert ellene vagyok a rásegítésnek.. azért mert én így szeretem a kerékpározást.[ Szerkesztve ]
-
parandroid
félisten
1. Nem analóg, hanem bicikli.
2. A pedelec, és egy bicikli sosem lesznek egy árban, vagy akár egy súlyban. Az akku + motor mindig extra költség, és extra súly marad. Ráadásul a jelenlegi technológiával sokat nem is tudnak ezen faragni sem. Az autóipar is pont ezzel küzd, nekik annyi könnyebbségük van, hogy a belső égésű motorok is drágák, és nehezek. Ott megtörténhet a fordulat, hogy az elektromos verzió olcsóbb lesz, mert ki lehet hagyni egy rakás méregdrága alkatrészt, kerékpárnál soha. Biciklin semmit nem hagyhatsz el, annyi, hogy egy rendes biciklire rákerül egy extra motor, meg egy akkucsomag.
3. Pedelecnek mindig megmarad a töltési, karbantartási, illetve élettartam problémája. Egy falusi, vagy akár városi szaladgálós single speed bicikli olcsó, egyszerű, minimális karbantartást igényel, és kb addig megy, amíg szét nem rohad 30 év múlva. Nézzük meg először, hogy mi lesz ezekkel a drága Bosch motorokkal 4-5 év múlva, pláne, ha napi futkosásban kapják az ívet. Vagy amikor az össze-vissza töltött, télen hónapokig teljesen lemerült, fagypont körüli garázsban tárolt, nyáron a napon sütött, drága akkupakkok kezdenek haldokolni, és cserélni kell őket…
Ps.: Nem ellene vagyok, most veszünk pedelecet, de túlzásokba nem kell esni. Ennek is megvan a helye, a haszna, de a költsége, és a határai is.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
A képlet szerintem egyszerű, sokan bringáznak kis hazánkban, közülük mondjuk 80% közlekedési céllal többi sportol. Előbbi, nagyobb halmaz, előbb-utóbb áttér elektromosra, utóbbi kis részével (lustulás, kor, orvosi bajok stb.) és a korábban egyáltalán nem bringázók még kisebb új halmazával együtt. Innen kezdve egyértelmű a jövő kerékpáros szempontból.
Ami meg az izombringát illeti, pl. Froome-ot nézve aligha találó.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
kínaiak elkezdtek kijönni hidrós fvk-ral és elektromos váltással, remélhetőleg ez lejjebb nyomja az árakat.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
addikt
Nem tök mindegy, mert az analóg szó már régen honosodott, és műszaki szaknyelvben teljesen mást jelent, a párja a digitális. Az e-bike-ot sem hívod digitális kerékpárnak, ugye?
Na, de a lényeg:
Ma sem kell altatni
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
MPowerPH
félisten
Futni? Pont az a lenyege, hogy ne jelentsen kellemetlen tehert a folyadek, es mondjuk ISO gel, amit magaddal viszel. Ez rasimul a testre, mintha polo lenne rajtad. Nem ugral futas kozben, nem huzza a hatadat. Probalj meg akar egy bicajos hatizsakban futni.
Nekem az ivotasakom, amit tekerni hordok, nem melegszik at 3 ora utan. Indulas elott felig teletolom jeggel a hutobol, es amig el nem fogy, kitart.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ZolkoW
őstag
az nem ráégett réteg, csak por. mindig jön le egy kis fekete, főleg a betétből ott maradt trutyi.
talán az alkohol is hagy valami közel nulla réteget, nem tudom, de amúgy az autón sem fog egyből úgy a féktárcsa, amikor új, csak ott több a tartalék.
Az ilyet (hogy féktisztító után is maradhat valami dzsuva, amit az első fékezés lehoz) csak nem érezzük, gondolom.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ne töröld annyit, az a por pont jól van ott ahhoz, hogy tapadjon a betét, inkább vigyázz ne kerüljön oda kenőanyag.
#255447jjeahh...és tárcsa mennyi fogyott el azóta? Csak mert a fizika szerint valaminek kopni kell a megálláshoz. ...vagy nem? (fizikából sem voltam jó🤭)
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
mauimagic
senior tag
szerintem kicsit túlkomplikálod a tisztogatást, törölgetést...
Én az összes tárcsafékemet ütöttem-vágtam, porban, esőben, sárban, hóban használtam, slaggal lemosom a dzsuvát és kész.
Hibalista: húzom és visít nagyon: elkopott a fékbetét.
Húzom és nem fog: légteleníteni kell (kis túlzással ennyi )
Mindkét eset ritkán fordul elő, főleg ha néha átnézed a bringád. Nem versenylovak ezek, hogy állandóan babusgatni kelljen őketMondjuk a fogkefés törölgetős extra szűz olivaolajos kezelés helyett a láncot is lesz@rom, squirt-öt kap kb 100km-enként, vagy fürdés után. Nem törölgetem, nem mosogatom, nem mesélek neki és mégis eddig ez a módszer, amivel a legjobb a milage nekem.
-
mauimagic
senior tag
1. nem minősítettelek, leírtam a véleményem és a személyes tapasztalatomat, gondoltam hátha hasznos egy pár hónapja tekerő bringásnak.
2. Abból, ahogy egy fórumtársra "az a másik fasz"-ként hivatkoztál, az jön le, hogy engem is annak tartasz, de ne aggódj, nem sértődök meg, hiszen csak megerősítetted a rólad alkotott képemet. -
Fall-N
veterán
Egy ideig én is két hetente féktisztítóztam a tárcsát, ugyanúgy lejön a fekete szutyok, de ez nem az odaégett fékbetét, hanem az olajos kosz. Nekem ilyen tisztítás után jobban fog a fék, de már nem szoktam olyan sűrűn csinálni, mert elég akkor ha általános tisztítást csinálok. Szerintem a tárcsa ahogy surlódik a betéttel úgy karcolódik és amiatt fog, így az a fekete égés ha van akkor nem számít. Sőt az nem jó ha megég a betét, mert akkor üvegessé válik és nem fog. Szerintem az lehet nálad is a gond. Vagy a betét nem jó minőségű vagy a tárcsa, de inkább a betétre gyanakodnék. Olvass vissza jjeahh tesztelt sok betétet és neki is valamelyik üvegessé vált.
-
addikt
Mindkét kezem egyformán zsibbad. Úgy vettem észre, hogy hülyén tartom a vállamat, feleslegesen megemelve. Van amúgy kormányszarvam, szoktam ott is fogni, de nem sokkal jobb. Azonban, ha tudatosan leengedem a vállaim, összébb / lejjebb teszem a könyököm, akkor a csuklóm szöge is egyenesebb, úgy jobb szokott lenni.
De jó volna kipróbálni egy gravelt az én méretemben. Cube Nuroadja van valakinek XS méretben?
Kölcsönzőben úgy kezdődik, hogy tegyél le félmilliót kauciónak... ezzel az erővel meg is vehetem, aztán visszaküldöm 14 napon belül.
Ringman: ha online rendelted, nyilván nem is csinálhatnak belőle problémát.Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
addikt
Hát igen, de nem könnyű egy évtizedek óta berögződött dolgot megváltoztatni. Emlékszem, amikor autót tanultam vezetni, az oktató is rám szólt, hogy engedjem le a vállaim Szóval csak itt lehet a kutya elásva.
Emiatt aztán félek, hogy egy bikefitting is pénzkidobás. Nem lehet 1-2 óra alatt lemodellezni, mit fogok érezni 10+ óra után. Például állítottam kicsit a nyergen, 50 km alatt nem volt gond. Most vasárnap, Dobogókőre mászás közben (20km után) viszont már azt éreztem, megpusztulok, ha nem állítok rajta. Felmásztam, majd kicsit előre döntöttem a nyerget. Utána 70 km alatt semmi bajom nem volt azzal.
flash-: a cipő nálam egy szívás, 40-es, széles lábfejem van. 6-8 cipőt már legalább visszaküldtem, most egy NW Origin Plus 2 Wide-om van 40,5-esben, ami szélességben jó. A klipsz teljesen hátra van tolva, de érzésre még mehetne, csak nincs hova. Egy Lake MX242 még jó lenne talán, amit ajánlottak, csak 130eFt, szóval még emésztgetem a dolgot.
S bár biztosan köze van a csukló zsibbadáshoz a nyeregnek, cipőnek, stb., talán ennyire azért mégsem. Rossz nyeregbeállítást, vagy cipő problémát előbb a forgómnál, lábfejemnél érzem.
Ja, meg rengeteget játszottam a markolattal is. Ergon GP2-t cseréltem SQLabs Stubby-ra, ami jobbnak tűnik. Túl felfelé állítva viszont az is gyilkos.
A rossz ülésmód - így belegondolva - azért rögzülhetett, mert az ősmontim váza nekem nagy volt.
Maximum1: na igen, ezek egymásnak ellentmondó tapasztalatok De nekem is van egy ilyen érzésem, hogy ott még rosszabb lenne, hiszen még előrébb kell dőlni. Köszi a videót, megnézem.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
zsamiatt
őstag
En mar nem ertem. Probalom kitalalni mi a turoert faj. Ha felhuzom azert most probaltam lejebb tolni de most meg rosszabb a helyzet. Egyszeruen nem tudom normalisan beallitani. Most masfel evig szerintem nagyon fent volt. Most meg az az erzesem meg lent. De nem ertem teljesen.
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- Érdeklődés privátban!
-
stickermajom
addikt
"Szerintem felesleges ezért a rendőröket okolnod."
Ezt nem tudom hogy viccnek szántad-e, vagy komolyan gondolod. Remélem az előbbi.
Vizsgáznak elsősegélyből, a kocsiban van érszorító és elsősegélycsomag, de már az is segít, ha rádión jelenti ahelyett hogy egy bejelentőnek végig kéne vergődnie a 112 labirintusán. A társadalom igénytelenségéről beszélsz, ennek ékes példája a rendőr hozzáállása. -
ZavaBalazs
őstag
a másik Árpád hidas esetnél ment a minekmentodázás (annak van elsőbbsége, akinek megadják, miért nem tolja át a zebrán, miért nem az autóknak van elsőbbsége), de ennél az esetnél szerintem még az elborultabbak sem okolják a biciklist.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
A szembe, vagy akár oldalszél mindaddig nem gond amíg a kitűzött átlagsebességet (kinek mi, 20-35 között) hozni nem akarod minden áron...na de akkor tényleg kezd gond lenni még az amúgy enyhe szembeszél is.
#256307Zoliwrc...nem tudom mi bajom van, most így megy.
Tippelhetek fontossági sorrendben, hátha ráhibázok?🤔 Az eddig több 100e télen-nyáron letekert km? Esetleg a sok 100e m szint? Veleszületett adottságok? Sponser my ass![ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
Nem tudom, edzett se vagyok meg jó országútim sincs. Az biztos, hogy a minél kisebb légellenállás segít, de én montin is tudok úgy menni, hogy a stucni mellett fogom, és lefekszem. A szélsebességet meg sose nézem, nem tudom mi a nagy vagy kicsi.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
parandroid
félisten
Kb egy év edzéssel a 30 közeli átlag normál kinti körülmények között egy alap országútival fogható akár olyan 100 km-ig. És ebben benne van a forgalom, a nem extrém szél, meg a kb átlagosan 1% szint a teljes távra. A vicces dolgok e fölött kezdődnek, amikor elkezded a 30-at felfelé tologatni.
Szerk.: Igazából amikor ezt már tudod, akkor kezdhetsz el tényleg edzeni, addig csak alapot építettél.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
6030D
Ármester
A 30-as átlagos Balcsikörhöz jó szerencsét kívánok, főleg bringaúton. Az még főúton is szép teljesítmény, főleg egyedül. De hát akivel protour versenyzők szelfiznek, annak legyenek is céljai.
Én jelenleg nem tartom magam edzettnek, de azért van már km a lábamban, meg tényleg más világ a 23-as gumi a 2,25"-hoz képest (meg a 7,5 bar a 3 barhoz, aszfalton). A tegnapi szeles meneten azért kellett dolgozni rendesen (egyébként 72 km/630m lett a vége), de a másik srác sem kezdő sport terén (terepfutó bajnok (?), úgy kezeli a montit, mint a magyar amatőr mezőny 10 %-a se, és most elkezdett outizni is). Elég jó aszfalton mentünk, de azért itt is voltak hiányosságok, ott elveszi az ember.
De a szél az nagyon bele tud szólni, 2 hete mentem egy 52 km/274 m-t 31,6-tal egyedül, de akkor nem volt szél. Virsli gumi jól gurul.stickermajom: kis koromban a forró partról ugráltam a hideg vízbe, azzal edződtem.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
.LnB
titán
Nem fogok 30km/h-s átlaggal Balaton-t kerülni. Nem is akarok, valószínűleg nem is tudnék! Azt írtam, hogy inkább haladnék, mint hogy csak simán körbe tekerjem. Szóval inkább az a cél, mint hogy csak körbe érjek. De rögtön írtam, hogy nem fogom tudni azzal az átlaggal letekerni. Rövid táv se megy mindig. Szóval ne érts félre!!
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
fulton
addikt
Minden szembe szél gáz ha épp csendre vágysz nehéz elvárás egy kerékpáron de nem lehetetlen
De tényleg, a full pofa szél azért megtépáz mind lelkileg mind sebességben. Ugye minél nagyobb annál jobban. A legfincsibb télen mikor teli bekapod a jó kis északi hideg szelet..es ott van erő benne, benned meg nincs meg le is fog " hűteni". Nyáron ez lópikula azokhoz képest.
nyáron nem szokásom nézni a szeleket, télen rendszeresen nézegetem tekerések előtt, volt h szél miatt el sem indultam. De olyan is h kiváncsiságból belenyomtam magam ilyen utakba.
Am meg én egy zsenge f*s vagyok szóval semmi mérceIgen outin aerobb tudsz lenni es az rengeteget segít.
6030D:
1km? 1km hány szabolcsi km? Mi a váltószám[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
emelkedőn most is tudnál menni, csak lassan, ami nem baj, legalább az rögzül, hogy tekerni kell mindig
a nem vagyok edzett azért sok embernél azt jelenti, hogy mást sportolt 10+ éve rendszeresen
[ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
fulton
addikt
Persze h nem hoz annyit, de bőszen elvesz a full szembe.
Nem érdemes szembe szélben nyírni magad,pici "trukk": szembe szélben vegyél fel aerobb testhelyzetet, es ne hajtsd szét magad, ami jól esik lesz amennyi lesz a sebesség ( a szélben rossz üzlet erőlködni), majd mikor út másik felében hátszeled van akkor hajts, és tedd oda, jobban ki tudod pörgetni magad, mentálisan is jót tesz, es haladsz is. nyilván kevesebb lesz a sebesség átlagod mintha végig nyélen mennél de jobban esik
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
Fizikai törvényszegés lenne és azt büntetik
Ha belegondolsz full szembeszeled van , mondjuk haladsz 20km/h val, és van 20km/h szembeszeled akkor 40km/h kell legyűrnöd. sebesség légellenállás eceterá....(ebből következik minél nagyobb a tempó/erősebb a szél annál nagyobb jelentősége lesz a testpoziciónak a bringán - a legjobb ha rajta sem vagy ) és így egy erős szembe szélben, nagyon rossz üzlet lesz a természettel , a befektett energia / kapott sebesség oltárán.
Úgyis mondhatnám, drasztikusan más lesz a leányzó fekvése alattad ha szembe szeled van, mint ha hátszeled, a kettő közel sem olyan sebességedre/erőkifejtésedre vetítve. utóbbinál mentális állapotodra sem
megj: én nem tudnék tekerni 1km szakaszt oda vissza oda vissza oda oda, ja nem vissza...[ Szerkesztve ]
-
-
fulton
addikt
Én az úszásnál vagyok így, ro*t motiválatlan tud lenni oda vissza leúszni a 2km. Sokszor a végén alig várom meg legyen ritka ha végig élvezem. bringázásnál sem lenne más nekem ha oda vissza "kéne rohangálni".
De most nem értem, Te miért is bringázol?körpálya...nincsenek utak ott vagy mi? rajzolsz egy körpályát és körbe mész
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
félisten
Szarul fogalmaztam, kimaradt a ‘csak’. De a helyzet az, hogy rengetegen hiszik tévesen, hogy a megtett út alatt elért sebességértékeket egyszerűen átlagolni lehet, pedig a fontosabb kérdés az, hogy mennyi időt töltöttél az adott sebességen, mint hogy mekkora távot tettél meg ez alatt.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
bardi
aktív tag
Ha már heti párszor megy a 20-30 km simán, akkor szerintem menj hosszabbakat, egy dologra figyelj, kicsit vedd vissza a tempót, én se úgy tekerek 20 km-es körön, mint ahogy egy 40-50-es körnél mennék. Akkor nem fogsz elfogyni a végére.
Mondjuk tegnap pont sikerült ezt felrúgnom, két bükkfától tekertem aszfalton dobogókőre, láttam magam előtt egy outist, és mivel nem távolodott, ezért gondoltam hátha el tudom kapni. Pont amikor előztem, jött egy másik outis, aki mindkettőnket megelőzte, de gondoltam azon a 2 km-en tudom tartani a tempóját a 16 kilós traktorgumis fullyval, ami sikerült is. Ahol közel vízszintesre vált az út, már annyira zavarta, hogy inkább elkezdett sprintelni
'92 Honda VFR 750
-
ReFleXx
addikt
edzoterembe nem szoktatok jarni? ott is lehet tekerni, nyilvan bringazni jobb odakint, de ha szar ido van akkor en a teremben tekerek, be lehet allitani a gepet fix pulzusra es ugy allitja a nehezseget hogy folyamatosan a beallitott pulzuson tartson.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Fall-N
veterán
Azért az átlagsebesség nem csak az edzettségtől függ, hanem, hogy hol tekersz. Városban, átlagos forgalom mellett nehezebb tartani a 20 km/h fölöttit is MTB-vel, mert mindig valaki miatt lassitani kell. Egyszer le akarok tekerni úgy egy nagyobb távot, hogy kihalt a város. Általában ha lehet tartom a 26-30 km/h közötti tartományt, de az átlag nem annyi lesz a lassítások miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett - 3 akku, garancia, tartozékok (45)
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett + Freewell Mega 16 Filter Pack (46)
- DJI Mini 3 pro drón kiegészítők - táska, propellervédő, ND Filter szett
- DJI Mini 3 Pro / Mini 3 / Mini 4 Pro drón akkumulátor (eredeti DJI)
- DJI AVATA drón akkumulátor - vadonatúj, nem használt
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest