- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
-
ivana
Ármester
válasz geotigris9 #88084 üzenetére
Elvileg más a száma: [link] (Gagyi oldal de ha ráviszed az egeret nagyít) De, hogy mi a különbség passz.
-
ivana
Ármester
válasz geotigris9 #88295 üzenetére
Hagyjuk már, kint kell csinálni és kész. A petró a lakkbenzinhez képest egy tök ártalmatlan anyag.
-
ivana
Ármester
[link] Érdekes, szerintem szokásos magyar baromság a probléma, minek ezt műszakira vinni, elvileg rendelkeznie kell a szállítónak műbizonylattal, ami igazolja, hogy megfelel az Európai normáknak. Fizettessék ki a gyártási költséget, azt kész.
-
ivana
Ármester
Jaja tök normális volt.
Reggelente egy olyan úton megyek ahol van bringás nyom is meg elég széles, konkrétan többször próbáltak már rajtam keresztül jobbra kanyarodni mert a viszonylag széles sávban (busz mellett is simán elférsz bringával) a sáv belső feléről kanyarodnak, ahelyett, hogy kihúzódnának jobbra.
-
ivana
Ármester
válasz belaazallat #88568 üzenetére
Sokszor nem merik ráírni mert az egyszeri user rárakja valami olcsó felnire, feltolja 6-ra és bereped a felni oldalfala. Ez olyan, mint a tanyabike gumijaim 3.5 bar van rájuk írva, rendes alu felnivel (635-ös beretta alu, szimpla falú de használható) 4.5-5 baron megyek vele mert érezhetően jobban gurul, kanyarodik ezen a nyomáson.
Outin a jó felnik, mtb-n a kicsi nyomás miatt nem probléma ez. -
ivana
Ármester
válasz trialboj #88571 üzenetére
Női amin át lehet lépni, és nem kell hátul átlendíteni a lábad, férfi aminek rendes felső csöve van. Igazából elég mindegy ilyen felhasználás esetén, én pl. női csepelt használok most, mondjuk lehet váltok férfire, de csak azért mert építek egy másikat, meg a női abból kicsit rövidebb.
Ennyiért csepel budapestet lehet és kell venni újonnan, alternatíva nem nagyon van. Létezik női és férfi verzióban is.
Hasonló bringákat laikusoknak nem ajánlanék használtan, mert használóik általában bringa analfabéták, még a belső csere is szervizes művelet. Épp ezért akinek sok defektje van, mert sokat megy földúton annak sokkal jobb szokott lenni a bringája mert többet látja a szerviz, de általánosan elhanyagoltak ezek a városi gépek.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #88584 üzenetére
Mondjuk azért fúrkálni a felnit, hogy a presta helyett használj autó szelepet szerintem elég ökörség. A presta tartósabb, jobb megoldás, ha meg autó szelepes pumpa van csak akkor úgyis ott van mindig az átalakító az egyik szelepen nálam.
-
ivana
Ármester
válasz -=RelakS=- #88638 üzenetére
A középső tényleg elég off már, de ezért nem kell kidobni a hajtást, csak tányért kell cserélni.
-
ivana
Ármester
válasz flash- #88653 üzenetére
9 sebi hajtás jó lesz 8 sebi lánccal. Bőven működni fog, 8-asban is van sokféle sor, főleg, ha jól emlékszem neked trekkinged van, ott egy 26-32 mindenre elég kell legyen.
Jelentősen gyorsabb ettől nem leszel, csak jobb érzés, máshogy nem tudom leírni, de szerintem megéri. Mondjuk a vázadtól is függ mennyivel leszel jobb. A pálya versenyeken is elvannak négyszöggel, szóval nem ettől leszel gyorsabb.
-
ivana
Ármester
válasz flash- #88699 üzenetére
Nem te voltál az aki nem szeret pörgetni? Szerezz valami egysebit, de konkrétan ilyen tanyabike szintet kontrásat. 44-20, 44-18 alapból aztán nyomasd azzal is néha, utána átülsz váltós bringára repülni fogsz, ezek filléresek használtan rendbe hozni meg elég egy csomag villáskulcs, meg egy "bicikli kulcs" ami csepel, az kónusz kulcs és állítható vele a fejcsapágy is, elég kicsi.
70 alatt meg azért állj meg gondolom nem a tourra készülsz -
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #88707 üzenetére
Ne nevezzük már gyerek bringának a tanyabikeot Főleg, hogy a legtöbb montist simán otthagyom vele aszfalton A baj, az, hogy a kezdő nem fogja megtanulni azon, mert neki kényelmesebb a hosszabb áttét mert nem bírja a pörgetést. Lásd divat fixis aki 52-14-el megy amikor pályán nem mennek olyan hosszúval. Ha már jól megy akkor persze mellőzöd, az ok.
-
ivana
Ármester
válasz -=RelakS=- #88750 üzenetére
Ilyenkor jó a campa outi fékkar, azt ki lehet akasztani, de meghúzással rakod vissza, szóval ha fékezni akarsz mégis akkor rendbe jön, csak újra ki kell akasztani ha menni szeretnél.
Az outim hátsó kerekében most törött egy küllő mert öcsém eltörte, de azzal simán lehet menni, jó fűzés kérdése.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #88763 üzenetére
A javasolt dolog artani biztos nem art akkor se ha jo a cucc.
-
ivana
Ármester
válasz -=RelakS=- #88812 üzenetére
A líthium ion azért veszélyes mert zárlat esetén baromi nagy áramot képes leadni ami tüzet okoz.
-
ivana
Ármester
válasz Pttypang #88856 üzenetére
Tapasztalataim szerint amihez külön van a genya és olyan régi fajta ezerszer jobb mint ezek az új gagyik.
(#88857) jjeahh: Nyáron túrázgattunk arra gyalog voltak elég para helyzetek. Mondjuk vicces volt egy kunyhóban laktunk 10-en pestiek ahol a legközelebbi forrás volt 3km-re, jó mondjuk mindenki cserkész így már megszokottak a hasonló helyszínek. Felmentünk gyalog a Hargitára, köd volt és egy idő után szakadt az eső,
meg megkergettek minket a juhász kutyák, de végül feljutottunk a Mádéfalvi hargitára -
ivana
Ármester
válasz -=RelakS=- #88867 üzenetére
Én konkrétan áttörlöm ronggyal és utána olajozok, nem szoktam szinte soha lemosni semmivel a láncot.
-
ivana
Ármester
válasz Vasinger! #88910 üzenetére
kanyarodósávba nem kell kirakni a kezét a biciklisnek, az autósnak se kell ott indexelnie
De végig kell indexelni ott. Kerékpárral nem mert az kétkerekű, ezért manőverezés közben nem kell kirakni a kezed.
poncso6 Valószínűleg azért ment ott mert valaki letolta az útról Az oroszok kicsit máshogy vezetnek.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz jilian #88939 üzenetére
Tévedsz az szinte egyértelmű, a bringást megbüntetik mert átment egy záró vonalon, de az baleset okozója az autós, mert az elsőbbség az erősebb szabály, és az se mindegy, hogy semmit nem tett a baleset elkerülése érdekében, mert konkrétan nem fékez.
Vagy igazából nem értem is mit akartál írni mert ellentmond egymásnak a két mondatod.(#88938) WP14 Nem, mindig elsőbbsége van, egy szabálytalan sávváltással ezt nem veszti el.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Pszihonaranc #89063 üzenetére
Persze, a mechanikus tárcsafék konkrétan 90%-ban szemét, egyenes kormányos gépen 100%-ban, kivéve ha valami nagyon régi.
-
ivana
Ármester
válasz Sterilzona #89166 üzenetére
Ha váltó nem kell akkor csepel budapest, ha kell akkor ennyiért használt, ezt felejtsd el.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Hardcore café
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen monitort vegyek?
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Energiaital topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen