- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
Hirdetés
-
Megérkezett a GoodRAM PX500 harmadik generációja
ph Az specifikációk alapján az alsó kategóriába igyekvő M.2 2280-as meghajtó 2 TB-os kapacitással érkezik.
-
Akciófigyelő: OneSport OT05 bringát lehet nyerni
ma Két kerékpárt is sorsol a gyártó, ebből az egyik kifejezetten a Mobilarena olvasóinak szól.
-
Stray - Az év végén Switch-re is elérhető lesz a macskás kaland
gp Pontos megjelenési dátumot egyelőre nem kaptunk, valamikor az ünnepi időszakban érkezik az új kiadás.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mezga Aladár
veterán
válasz lsebestyen #280868 üzenetére
Teljesítménydiagnosztikára is el kell menni, ott rendesen kimérik mit tudsz, azt meg kell adni a garminnak.
Ha van mindkettő (HR és Power szenzor) akkor mind a vo2 max-ot mind a tejsavküszöböt elég jól meg tudja becsülni.
[ Szerkesztve ]
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
MPowerPH
félisten
-
semmiho
tag
válasz lsebestyen #280862 üzenetére
Köszi!
Közelebb is vannak jó helyek, mikor Hinterbrühl-ben laktunk Bécs mellett, az a környék szintén etalon. Viszonylag alacsony autós forgalom, kitűnő minőségű utak, türelmes autósok. Plusz legálisan tekerhet az ember párosával, egymás mellett. És közel van! A határtól 40-50p autóval.Ami nagyon tetszett a környékben, hogy úgy kombinálhat az ember utakat a helyek közt, hogy szinte sehol sem kell fékezni, nagyon gyors köröket lehet futni. Mondjuk anno én edzővel terveztettem és betartottam, hogy GA1 volt, ha GA1-et írt elő, de így is általában 30-as átlagokat tudtam hozni 120 km/1500 mászásokkal, pedig GA1-ben nehezen billegtem fel a szerpentineken.
Néhány példa hirtelen (nem kerestem túl sokat - érdemes a szintrajzot is nézni).
[link]
[link]
[link]
[link] -
zsola32
őstag
válasz lsebestyen #280933 üzenetére
3x beletüsszentettem a pumpával ... (ennyiszer pumpáltam bele levegőt, nem foglalkoztam a 0.5 bárral)
kíváncsi leszek a kerekekre, ma még nem láttam őket
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz lsebestyen #280938 üzenetére
Ha van-lesz lehetőséged ajánlom Horvátországot országútizni.
Ezt még tacskó koromban 2017-ben tekertem, de ide még vissza szeretnék menni.
Isztriáról Mali Losinj, Cres szigeten oda-vissza, nincs autó fullos utak, végig hullámvasút. (Egy rövid kompozás is van benne)[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz lsebestyen #281006 üzenetére
Az te voltál? Kicsi a világ
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
semmiho
tag
válasz lsebestyen #280938 üzenetére
Megtaláltad a környék legjobb útjait, látom! Klassz környék! Ha montizol is, St. Corona am Wechsel (Wexl Trails) zseniális!
Sopronból mentem idén pár alkalommal Ausztriába, ez egy jó útvonal szintén, ha érdekes lehet a GPS-log: [link]
-
avl
senior tag
válasz lsebestyen #280938 üzenetére
Nincs stravam, a gpx-ez belőle nem tudnád elküldeni, feltenni ? köszönöm!
-
Because
őstag
válasz lsebestyen #281184 üzenetére
Na de nem tudod mire lettél volna képes presztízs ruházatban!
-
dom1n0
senior tag
válasz lsebestyen #281184 üzenetére
Nem a sebességről szólt a vita, hanem a tartósságról elsősorban másrészt a kényelemről
Nyilván van akinek a legalapabb is tök kényelmes, és van akinek a legdrágább sem az -
dom1n0
senior tag
válasz lsebestyen #281193 üzenetére
Túl
Mindenki abban tekerjen ami neki kényelmes és jó, ennyi, pont
Azt pont akartam is kérdezni, hogy végül nem is vettél új bringát ugye, mert megtudtad javíttatni a Rose-t?Relaks: Köszi, hagyom akkor énis
[ Szerkesztve ]
-
dom1n0
senior tag
válasz lsebestyen #281198 üzenetére
Ha jól látom ez főzős verzió ugye?
Arra még nem vitt rá a lélek, most ezzel az UFO-val barátkozok egyelőre, bár a visszafele pörgetős teszttel a futása jobb volt a Muc-Off-nak, de a Youtube-os okosok szerint ez nem feltétlen mérvadó.Nektek is sokkal kevesebbet lehet így visszafele megprögetni a hajtókart?
-
chubby2o6
senior tag
válasz lsebestyen #281489 üzenetére
Olyat én is rendeltem, de én is csak azért, mert elfér a szerszámosban, ha esetleg menet közben kellene, itthoni szereléshez van rendes ( talán Bikefun, de nem biztos ). De igazából nem is kellett volna, lassan cserés lesz a láncom, connex lesz a következő, még valamikor tavaly nyáron vettem, ahhoz meg olyan patentszem van, amihez nem kell szerszám . Szóval most lesz egy alis patentszem fogóm, ami semmire sem kell, de legalább kis helyen elfér .
-
-=RelakS=-
veterán
válasz lsebestyen #281550 üzenetére
"de konkrétan semmi kosz nem jött ki belőle"
Ugye kísérleteztem azzal, hogy tisztítás nélkül megfőztem waxban a láncot, és mentem vele.
A forró vizes fürdőben szinte semmi nem jött le róla, a wax meg fekete lett utána
Most jön az újabb 200km vele, ha az időjárás is úgy gondolja, kíváncsi leszek az eredményre.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
MPowerPH
félisten
válasz lsebestyen #281604 üzenetére
Okes, ranezek, mielott elindulnek.
Ebbol adott labmerethez kepest kell a plusz 1 meret?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
parandroid
nagyúr
válasz lsebestyen #281665 üzenetére
De, a 830 gyorsabb, mint a 1030, utóbbinak meg nagyobb a kihelzője.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
dom1n0
senior tag
válasz lsebestyen #281950 üzenetére
Korrekt, köszi
Remélem holnap vállalhatóak lesznek a lábaim, a tegnapi futástól ma nagyon készvolt mindenem, mennék én is egy kört.Mezga Aladár: persze, tudom, hogy esély szempontjából kevesebb, de valahogy minden hétre jut egy kerékpáros gázolás kb, nem szeretnék a következő lenni.
-
szuszinho
őstag
válasz lsebestyen #281950 üzenetére
Legközelebb gyere be egy frissítésre Dorogon
10-es út botrány minden szempontból... -
6030D
Ármester
válasz lsebestyen #282117 üzenetére
Miért nem töltöd le, elküldöd a gpx-et bármiben, ő meg berakja mondjuk connectbe vagy amit használ?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Jester01
veterán
válasz lsebestyen #282117 üzenetére
gpsvisualizer.com de csak bizonyos ideig marad meg (nem találtam pontos információt, hogy meddig)
[ Szerkesztve ]
Jester
-
addikt
válasz lsebestyen #282321 üzenetére
Ja, azt néztem is a profilodban. Nem gyenge, gratula
Én meg PR-eztem ITT, 1 perccel jobb időt mentem. Neked 2 perccel jobb az időd, nem hiszem, hogy valaha is fogunk együtt tekerni
Hasaggymeg: jó az, hidd el! Mondjuk azt a 15-25°C-ot nem értem, már 15°C-ban is rövidben tekernek egyesek. Ilyen vékony?
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
-=RelakS=-
veterán
válasz lsebestyen #282407 üzenetére
Nekem az olyan 60-70, Ringman-t számolom 100+-osnak a beírt számai alapján.
Mezga Aladár
Ezzel jól néztem volna ki azokban az időszakokban, amikor éjszaka a 40-et közelítette a pulzusom
6030D
Ringman 156-os Z2 közepe nekem úgy jön ki. Azt mondja, hogy a képletem alapján ezt számolta.
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
dom1n0
senior tag
válasz lsebestyen #282482 üzenetére
Teljesen profi
Most nyilván ha őszre 190 fog menni z2 tetején, nem török össze, vagy bármi
Az biztos hogy nekem most a hosszabb tekerések hiányoznak, mert 1 óra után keményen elfogy a kondim kint bicón, ami tök fura mert futásnál meg 1.5 óra simán kitart.
Na mindegy, jön a jóidő lehet kint menni végre az a lényeg, ez a téli szenvedés a szobában elég volt mostanraKro: Futás az más műfaj... Elsőnek sok gyors séta, aztán kocogás-séta-kocogás váltogatva, majd elhagyni a sétákat, szépen. Nekem ez vált be
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz lsebestyen #282492 üzenetére
Én most nyár óta ráálltam rendesen, egész tissztességes szintre sikerült feledzenem magam.
Més que un club!
-
jjeahh
nagyúr
válasz lsebestyen #282492 üzenetére
Pár hét alatt bele lehet jönni, viszonylag hamar fel tudtam fejlődni anno a sétakocogásról a 4:xx /km tempókig. Az elején nagyon nehéznek tűnik, de az nem tart örökké. Nekem most 2 hónap kihagyás után a szokásos 15-20%-os emelkedőt montival megmászni is sokáig olyan érzés volt, mintha mindjárt meghalnék, szal bringán is vissza lehet zuhanni
pipogyaátlagember szintre . 400km/11.000m után kezdem most úgy érezni, hogy végre élvezem a mászásokat, de még messze az igazán jó erőnlét. Futásban úgy gondolom, hogy ennél sokkal gyorsabban felfejlődtem anno nulláról okés szintre.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
altntv
csendes tag
válasz lsebestyen #282564 üzenetére
még soha, eredeti lánc. De nem is ment sokat, sztem nem volt a bringában össz. 2000km
-
eddie1978
aktív tag
válasz lsebestyen #282651 üzenetére
Még egy szavazat a Molten Speed Wax-ra. Jó cucc.
-
Speedy007
őstag
válasz lsebestyen #282667 üzenetére
nem rosszból kérdezem ne érts félre, van egy két jó cucc ami fel keltette az érdeklődésemet de nekem valamiért nagyon wish-s szagú emiatt vagyok óvatos
-
dom1n0
senior tag
válasz lsebestyen #282669 üzenetére
Itt kiderült mi volt a probléma? Lehet esetleg szerelési gond is szerintem simán...
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #282673 üzenetére
Elég nagy malőr egy ilyen szinten - ha ez volt.
-
Ringman
nagyúr
válasz lsebestyen #282673 üzenetére
etrto szerint nem kompatibilis a párosítás, zipp szerint igen (25-ös felnihez volt fent 28-as külső). a nagy meleg sem segített vsz.
a csapat szerelője azt nyilatkozta, hogy betartotta az előírásokat, pl. a max. nyomást.
-
dom1n0
senior tag
válasz lsebestyen #282681 üzenetére
Én mióta elkezdtem kijárogatni idén, 12-15 fokokban, mindig röviggatyában mentem, + egy snowboardos aláöltöző+Deca RC100 átmeneti kabát + Decás szélkabát rá.
Amit megfigyeltem, hogy kell csősál, és sisak alá biciklis polársapka.
Így is hűvös kicsit még a szél miatt, de azért elviselhető. -
Fall-N
veterán
válasz lsebestyen #282681 üzenetére
Érdemes lenne kitalálni egy külön waxoláshoz való elektromos ketyerét. Le is védetem. ©®™
-
jjeahh
nagyúr
válasz lsebestyen #282705 üzenetére
Ja, trackstand alap, de amúgy szerintem teljesen fölösleges parázni, hogy városban, gyakori kicsatolás miatt nem jó az spd. Ugyanúgy használható városban is, mint egy platformpedál, én ha kell 1500x kicsatolom egymásután, nem nagy ügy . A kezdeti borulásoktól sem kéne tartani, mert az 56-os stoplival elkerülhető.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #282860 üzenetére
Nekem semmi bajom vele. Pumpalassal is tökéletesen rázár a pumpa fej, a nyomás ellenőrző schwalbe is tökéletes rajta, erősen pozitív csalódás részemről. Eddig nálam is minden oké 1000 kilométer van benne. Kopkopkop.
Egyébként ilyen pumpám van ugyan ezzel a fejjel (állitható szorító átmérős) magam részéről nincs tapasztalat hagyományos belsőhöz képest. Megy[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz lsebestyen #282860 üzenetére
"Maga a TPU belső eddig jó. Lehet csak placebo, de mintha jobban fel tudnám gyorsítani a bicót."
Mar rendeleme is.
fulton: Ennyibol jo a mostani rendszerem, addig fujom, amig a gumi, felni engedi, idealis esetben gyorsabb leszek. Azt hiszem mindketto 8,5bar, ami talan 20-22 fokon van meghatarozva. Tehat ha menet kozben a fejlodo ho hatasara no a nyomas, az nem baj, tovabb gyorsulok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz lsebestyen #282904 üzenetére
Ezek szerint ők gyártanak vackot is. Nekem a Boodunom nagyon jó, valamikor lövök képet róla, hogy néz ki egy télnyi terepezés után. A talpán a gumi picit kopik, de nem vészes, ennyi használattal a Giro, Shimano cipőm talpa rosszabbul nézett ki.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Speedy007
őstag
válasz lsebestyen #282904 üzenetére
Nekem így engedte máshogy nem adta ki, úgy tűnik hogy a HG és az LG között még a különbség láncszem távolságban is van mert alig lehet beletenni a patentszem össze nyomót de még BBB Chainchecker BTL-125 is amivel fixen tartja a láncot míg a patentszemmel "kínlódtam" (nem hinném hogy alánc annyira új hogy alig jönne ki és be a szerszám ott).
#282898 chubby2o6 & #282889 Jester01 ezt a módszert még nem ismertem de köszönöm a tanácsot legközölebb meg próbálom de igyekeztem óvatos lenni mert hétvége van hétfő hajnalra már kellene a kerékpár így a hétvégén nem akartam olyat tenni vele amivel a hétfő délutánig kellet volna nélkülöznöm a kerékpárt és szurkolnom azon hogy lesz e hozzá alkatrész mivel a Cues neten kutakodva azt tapasztalva itthon alig van elterjedve még így az isten hátta mögötti szervízekben biztosan nem lesz hozzá alkatrész mint felém is. Bár elvileg a külföldi fórumok szerint bármelyik 11 sebességes HG-s lánccal is jó lenne de azzal nem kisérletezgetnék amilyen áron mennek
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
-
Maximum1
őstag
válasz lsebestyen #283539 üzenetére
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz lsebestyen #283539 üzenetére
Mi ez ha nem szemétség?!
MPowerPH...az.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz lsebestyen #283539 üzenetére
baaaaaa....
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz lsebestyen #283673 üzenetére
Itt meg csúnyabbik arcát mutatja éppen a tavasz.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz lsebestyen #283673 üzenetére
pokolra jutsz, ugye tudod? mi meg fossá ázunk itthol...
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #283814 üzenetére
Néztem straván, nagyon pazar helyeken toljátok hála isten ide is kijutott némi jó idő
-------------
Hoztam egy kis finomságot estére
A héten megjöttek az új kerekek a Cube-hoz. Ezzel felkerült az "i" re a pont. Elsőnek "hajtást és geót" venni a bringával, majd venni alá egy jó kerékszettet.
Picit hosszú lesz előre szólok .
3 esélyes volt. Eleinte a Reserve 40/44 néztem ki 240-es agyakkal/ Roval Rapide CLII 50/63mm DT350 agyak / (a legújabb változat) DT Swiss ERC 1400 45mm DT240 agyakkal.A Reserve nem igazán hozzá férhető EU-ban. Súlyos felárral csak. Nem kevés utána járás után, elvetettem, maradt a másik kettő. A Roval végül azért nem lett befutó, mert leginkább ezt igen csak nyári keréknek gondolnám, biztos jó lett volna kellemes időkben, de így elsőre nem igazán mertem ekkora összeget beruházni egy ilyen mély felnibe, tekintve hogy az év minden hónapjában tekerek. + a Fulcrum 400-as gyári is képes volt akkorát rántani a kormányon szélben/ kamion busz.. szemből és előzve alkalmakkor - hogy meg tudott lepni rendesen - még ha készültem is rá.
Így a befutó a DT Swiss szett lett. Ebből két kivitel van, a 35 és a 45mm mélység. A 35-ös "eleve nem került szóba". A kerékszett dobozból kivéve felniszalaggal 1463 gramm. Horgos felni (szempont volt) Tubeless-re előkészített, + szelep járt hozzá, illetve még egy Sram XDR freehub-is. A lelke DT240, hátul az új EXP (nem akarok belemenni mi változott a régihez képest, akit esetleg érdekel neten van info).
A 45mm mélység úgy gondoltam egy jó kompromisszumos mindenes/megjelenésre is jobban adja. A kereket az "aero endurance" kategóriába sorolja a DT. Aero küllők, rejtett küllő anya (nem feltétlen jó ötlet..) a DT240 "aero" optimalizált agyai. (lényegében más kialakításúak mint a hagyományos...). A kereket 28mm gumi szélességre optimalizálták aero szempontból. (szintén szempont volt nekem)
A pirelli p zero race 4s gumik szépen felmentek különösebb megerőltetés nélkül. Olyan 82 PSi-n 29.7mm szélességre "teszi a gumit", maga a felni külső szélessége 28.7 de nagyon szép zökkenő mentes átmentet ad a gumi oldafala és a felni közt. Szép U alakú gumi formát ad a felni. (most itt bele lehetne menni hogy alacsonyabb nyomáson lehet használni, javul a gördülés is, de ezek szerintem "nem tételek"). Csatoltam fotót a lényegről...
A kerék viselkedése: (100km mentem vele eddig, szeles nap is volt):
Hiába mélyebb mint a fulcrum (34mm mélysége) a felni profil kialakítása (ami egyébként UV) miatt, sokkal! jobb a kezelhetőség, stabilitás mind oldalszélben és minden körülmények közt. Jött kamion, busz, előzve szemből, és teljesen rendben van. Semmi "elakadás" rándulás, oldalszélben nagyon enyhe kiszámítható nyomást néha érezni de ez "semmi", 50km/h tempón volt ahol jobban "be-be" lehetett érezni a szél hatását de itt is végig kiszámítható finom enyhe nyomás formájában csak, közelében nem volt annak mint a fulcrum-nál kisebb sebességnél mikor pl egy kamion jött szemből. 5*-rá.
Menetminőség: Jobb lett, hiába mélyebb (minél mélyebb a felni annál merevebb) egyáltalán nem érezni rajta. Illik a Cube carbon keretéhez szerintem. A rendszer együtt nagyon "finom krémes" haladást nyújt. Oda vagyok meg vissza. A felni hangja ahogy haladsz vele nagyon jó. 5*
A hátsó DT240 EXp hangja: Na igen a hang a kerepelés, én utálom a hangos agyakat. A csendest szeretem. Sokat jártam utána, fórumok, youtub milyen is lehet ez az új EXP - és csendesnek tiulálták. Dt-hez képest. És az. Imádom azt a finom hangját ahogy "szól" szabadon futáskor. Más mint amiket eddig hallottam. Kifejezetten csendes de szép. alig hallani menet közben. (nem veri fel az utcát sem) Az onyx- agy így kihúzva a jövőbeni listáról.
Még ha idővel hangosodni is fog (ahogy nyomja ki a zsirt, melegszik az idő...) de eddig 100km-ig semmit nem változott a hangja, remélem sokáig így marad. 5*
Sebesség?: Igaz még nem sokat mentem vele, de én semmi különösebb gyorsulást nem érzékelek (talán nagyobb sebességnél igen) - számok alapján valamicske kell hogy legyen, de nem igazán érzékelhető ennyiből még.
Ez egy szubjektív beszámoló volt, az én elvárásaimhoz mérve.
(A bike súlya menetre készen víz nélkül: 8.9 kg lett) rendeltem rá GP5000 külsőket, a pirellik mennek át a csepelre (amin lassan csere érett lesz a külső). Kipróbálom milyenek ezek a GP-k-ha beválnak, marad. Tubeless rendszert teljesen elvetettem végül.
Végszóként: imádom a "kész" cube-t[ Szerkesztve ]
-
dom1n0
senior tag
válasz lsebestyen #283938 üzenetére
Koszi. Igen, ahhoz meg nem nyultam
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #283947 üzenetére
jah di2 - ma is párszor beleszerettem újra. Annyira finoman teszi a dolgát észre sem veszem hogy váltott. Pöccintek kisujjal és ott van. 888 km mentem vele miután feltöltöttem full-ra. és "1 csíkba" került eddig a 4 vagy 5 ből.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz lsebestyen #283947 üzenetére
A hűtőbordák hiányának sok köze nem lehet a sikításhoz, sőt, ha jobban belegondolsz talán még ront is a helyzeten, hisz minél lassabban melegszik fel a rendszer annál később szárítja le magáról a vizet, ergo tovább visít.
FRIZ 22...csak a várható dolgok, nem olyan, és nem annyi. Továbbra is a váz a legnagyobb kérdés. Hosszabb távon majd még kiderül.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Mezga Aladár
veterán
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz lsebestyen #284153 üzenetére
Irigylésreméltó, (nekem ) főleg a szint.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg