- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #44004 üzenetére
Csak olcsósítás az oka, célszerűbb a fém csésze. Elég durva, hogy egy ilyen drága monohoz képesek műanyag csészét adni, még az 5k környéki négyszöges shimano monom is fémcsészés.
-
ivana
Ármester
Most belefutottam egy elég rejtélyes esetbe, szerintetek mitől lehet? Elég összvér a bringa elől biopaci hajtás, hátul 8-as uniglide dura ace sor, A váltó valami régi nagyon masszív suntour (japán...), a láncot most vettem. Az a probléma tárgya, hogy 8-asban ugrik a lánc terhelés alatt ami azért furcsa mert a 7-es cog sokkal jobban kopott, de az se vészesen és ott nem ugrik, a 8-as viszont tökéletesen néz ki. Mi okozhatja ezt? Láncvonal? (A hajtás teljesen újnak néz ki)
-
ivana
Ármester
válasz anorche1 #44374 üzenetére
(#44291) ivana Erre sikerült rájönnöm, ha valakinek ilyen problémája lenne: A láncfeszesség volt rossz, be kellett lőni a felfogatás meletti csavart a váltón és megoldotta.
-
ivana
Ármester
válasz Runner_fxr #44379 üzenetére
Nekem wp-m van, a tabomon van droid de ott tökéletes. A wp buta, viszont teljesen stabil és olcsó szóval nekem ennyi elég. Egy 1020 talán a max. ami érdekelne de az is a camera miatt.
-
ivana
Ármester
válasz Runner_fxr #44430 üzenetére
Bőven bele lehet menni csak ésszel A kedvenc agyváltós biciklimet 10k-ért vettem például. 26-os kereket elkerülném városba, nincs rá normális gumi és kicsi is, városi gépre 622-es alu felni a jó, arra valami 28 vagy 32-es külső. Kell hozzá szem, de nem lehetetlen értelemes vételt kifogni.
-
ivana
Ármester
válasz venember83 #44450 üzenetére
Agyváltó rulez.
-
ivana
Ármester
válasz ígyvanferi #44482 üzenetére
Dehogy lehet.
-
ivana
Ármester
válasz Runner_fxr #44641 üzenetére
A méret is más, teljesen reménytelen átalakítani, de minek is? Olasz monot lehet kapni normálisat.
-
ivana
Ármester
-
ivana
Ármester
válasz Zola007 #44667 üzenetére
Nem tudod beletenni, mert ez csak 70mm 68 helyett hanem mindkét oldalon jobb menet, kicsivel nagyobb az átmérője is. [link] Angol csészék átesnek az olasz menetesen. Az olasz menet csak ritka, de attól még nem fog eltűnni az olasz mono.
Még ilyet is lehet kapni ez pont jól jönne nekem a városi bringámba
(#44669) VIBO Van rajta két csavar a felfogatás mellett általában imbusz, azok állítják a központosságot.
(#44672) lsebestyen Milyen pöcök? Neked valami spéci féked van?
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
Nagyon jó ez a videó Kipróbáltam és meg vagyok elégedve az eredménnyel, a sima bandázst mindig szétcseszem ez viszont elég stapabíró, és meglepően kényelmes.
-
ivana
Ármester
válasz D.Orion #44684 üzenetére
Alapból nem terveztem vele hosszú távra, csak volt itthon felesleges ősi belső, a kormányon meg alapból nem volt bandázs amikor vettem és kellett valami, úton van egyébként ebayről egy tekercs rendes bandázs. A kéz színezős dolog simán hülyeség, mentem vele nem lesz koszos tőle a kezed.
-
ivana
Ármester
válasz Normi™ #44719 üzenetére
Ez nem off amúgy. Egyébként simán elképzelhető, hogy jutott belőle a csapágyba, valószínűleg nem ártana neki egy zsírzás. Tapasztalat nélkül ne állj neki, én csináltam már ilyet, de előtte érdemes szétszedni egy sima kontrás agyat és összerakni az agyváltó eggyel bonyolultabb cucc. (Amúgy a képen sima kontrás torpedó van, nem agyváltó) De lehet a kónusz nincs jól belőve.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Normi™ #44722 üzenetére
Elég jól tömítenek ezek az agyak, ha rendesen be vannak zsírozva, de a wd40 nem víz, az kimossa a zsírt. WD 40 el ne mosogasd a láncot, inkább vízzel ha már leszedni nincs kedved és töröld át egy ronggyal. Szerk: Félre érthető lett, a bringán magán nem kellene oldószerezni, leszedve viszont pont, hogy úgy kell, mondjuk vannak akik ezt is vitatják.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Joe Swanson #44890 üzenetére
Agyváltósról tudok nyilatkozni, az elég jó cucc városba. Ha 622-es kerekei vannak akkor 30-at megér. A hajtás elég gyász, de a többi rész ok (a kormány lehetne emberibb alakú).
A második monti az elég gáz. A legértékesebb része valószínűleg az agydinamó
-
ivana
Ármester
válasz jackbacsi87 #44930 üzenetére
Kb. esélyesen két fajta van, angol és olasz. Ha csak úgy beestél akkor szerintem angolt kaptál, mert a legtöbb bringában az van. Olaszod biztos nincs mert abba beesik az angol csésze. Eléggé megkented zsírral? Megfelelő erőkart használsz?
-
ivana
Ármester
válasz Maximum1 #44995 üzenetére
Annak van valami oka, hogy nem rendes agyváltó láncot használsz? Nekem shimano nexus láncom van, az elég strapabíró darab és olcsó is
Áttételek érdekesek, mióta agyváltóssal bringázok a legtöbbet, azóta rászoktam arra, hogy a pirosnál állva dobom le a váltót. Múltkor amikor láncváltós outival mentem fenn felejtettem 50-11-ben vicces volt elindulni
A shimano más dolgokban elég jó, de agyváltókban korántsem a csúcs. Érdemes SRAM és sturmey agyváltókat is nézni, kicsit régebben vannak a piacon és kipróbált szerkezeteket gyártanak.
-
ivana
Ármester
válasz Zola007 #45005 üzenetére
A láncfeszítő kényszermegoldás, a csúszó papucs a jó. Nem tudom mi a bajod a csúszó papuccsal, ezerszer inkább egy lemez papucs mint egy láncfeszítő. Fixis oldalakon nézd, láttam már egész jó alu vázat 30 körül. A hajtásból is fixitre valót érdemes használni.
Agyváltónál a clickelgetős váltó kar csak hátrány, sokkal jobb egy sima egyszerű mint a sturmey. Azzal egyből oda váltasz ha megállsz ahova akarsz. Jó mondjuk nekem kossal szóba se jöhet marok, meg klikkelős váltókar.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Normi™ #45012 üzenetére
Agyváltó tekintetében igen. Nekem például sachs pentasport van, az gyakorlatilag az SRAM P5. Sachs fejlesztés például a klasszikus torpedo agy is, aminek egy az egyben másolata a csepel gránát és a velosteel kontrás agy is.
Drágább mint a shimano, de például 3 sebiben ezerszer jobb. A nexus 3 kukába való. Az 5 sebi ugyan az mint a 3 csak +1 bolygómű átfogása kb. megegyezik egy shimano nexus 7-tel.
(#45011) Uckz Ennyiért nehogy újat vegyél.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Osiris #45021 üzenetére
190cm-es embernek még simán jó... 54-es váz Nekem nagyobb kell pedig 175 vagyok, sőt a legkényelmesebb bringám egy 58-as outi az french fit
30-40 már bőven jó kovácsolt csúszópapucsos váz van. Gipiemme vagy campa papuccsal akár. Az teljesen jó. Jobb mint ezek és van értelemes méretben is.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz K Norbi #45039 üzenetére
Nem teljesen értelek fogaskoszorú=kazetta. Rotort szeretnél? Most milyen van? Ha valami régi UG az elvileg cserélhető, de nem lesz olcsó, esetleg hibás agyról tudsz bontani. Szerintem csak 105+ kategóriában éri meg.
(#45038) Uckz Montikhoz nem értek azt majd a többiek segítenek. Érdemes kazettás agy, normális hajtás, merev villa kombót nézni ilyen kategóriában.
-
ivana
Ármester
válasz Tothgera30 #45117 üzenetére
Az ár fixes emberek azok akik általában másfél kétszer annyiért akarják elpasszolni a cuccot. Jó néha van akinek sürgős és alapból is masszívan áron alul adja, de ez nem a többség.
-
ivana
Ármester
válasz stevewonder #45161 üzenetére
Betonra ez a gumi? Inkább rakj fel valami slick trekking gumit. Betonra minél kevesebb a minta annál jobb.
-
ivana
Ármester
válasz D.Orion #45187 üzenetére
Ő akart valami gumit betonra, 29-erre tudsz rakni slick trekking gumit, hogy ne a rendesen koptassa betonon Jó lehet félre értettem, de elvileg lehetséges. Sokkal jobb egy 37-es slick betonon mint az ilyen agyon mintázott gumik.
(#45181) szunya1 Ha dereka fáj akkor nem biztos, hogy az upright pozíciót kellene erőltetni, nekem akkor fáj a derekam ha túl magas kormánnyal megyek.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
-
ivana
Ármester
Isten ments ezektől Ékes hajtás, acél felnik, 630-as kerek, fékek amikkel nem lehet megállni, borítás nélküli fékkarok, a váz össze-vissza hajlik ha kiállsz a nyeregből. Kb. egy 10-est érnek, nincs rajtuk használható alkatrész. 40-ért már kapsz rendes bringát exage 300-al.
-
ivana
Ármester
válasz Maximum1 #45268 üzenetére
Ne szórakozzunk már. Egy, másfél év alatt biztos beleteszek annyit a városi gépbe azért egy olyan agy ami ennyi idő alatt bedöglik a rossz vicc kategória. Középkategória na persze, egy régi super gránát simán elfut 20 ezret.
"Mégiscsak jobb érzés zenélni, mint állandóan a hangszert hangolni." Ez pont azt mondaná, hogy vegyél normálisat amivel nem kell szórakozni.
(#45279) fery02 A fenn lévő lánc féktisztítózása veszélyes dolog, volt már akinek sikerült bele fújnia az agyváltóba, de ha vigyázol lehet.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Tothgera30 #45292 üzenetére
Szerintem neki csak egy új csapágy kell hajtást nem akar cserélni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen