Hirdetés
- iPhone topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Mobil flották
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Az iPhone 15 volt a legkelendőbb készülék 2024 Q3-ban
- Okosóra és okoskiegészítő topik
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #221188 üzenetére
Az az igazság, hogy még mindig jobb, mint itt a "csóró" alföldi kisvárosban Baján. Itt 90 %-ban a nők Cruiserrel járnak (sajnos párom is, hiába vett egy trekkinget, visszatért), meg a férfiak 20-30 éves acél vázas montikkal meg persze szintén Cruiser. Itt egy bicikli tárolóban 10-ből 5 Koliken Cruiser (legolcsóbb). Pedig itt a Kalobike Baján, ahol kapni Stevens, Giant, LaPierre, Kross, GT, KTM, Santa Cruz stb. márkákat, meg a hivatalos Merida viszonteladó Csaba is (Bike-Zone), van nála Merida meg Cube is. Van persze olcsó bolt is (Koliken, Capriolo, CTM van itt), meg olyan is ahol Csepel Budapest meg Cruiser van csak.
Van pár igényes bringás, de ritkább látvány. Van két fat bike is, na a városba kell nagyon a traktorgumi. Koléganőmnek van egy félmillás Merida Crossway női XT Edition, de ezzel ő is csodabogár. Egy két cégtulaj jár outizni, egyiknek van Merida Reactoja, árulja is most 1 millióért FB-n.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #221192 üzenetére
Most megnéztem, $660 a sdy20 váz karbon nyeregcsővel (ami önmagában a postaköltség ára ), 95 az eu express szállítás, dpd hozza és nincs áfa. Kicsit sok a postaköltség, de szerintem így is megéri, főleg ha tőlük veszed a kormányt, nyerget, kulacstartót is egy postaköltséggel. Ha a nyeregcsövet amúgy is tőlük vennéd, úgy is lehet számolni, hogy azért fizetted ki azt a $95-t, nem a szállításért. Így 560 dollárba jön ki egy 900g alatti karbon váz, ami nagyon durva.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #221205 üzenetére
Ők fizetik ki, van ebben valami trükk, talán ha egyszerre sok csomagra fizetik, kevesebbe kerül, mintha te fizetnéd. Banggoodon már évek óta így van, EU Priority, vagy EU Express szállítás, németben újracsomagolják, kifizetik az áfát és továbbküldik futárszolgálattal egyenesen az ajtódig. Anno a mobilom is így jött kínából.
Állítólag a komoly márkák közé tartozik amúgy a Rinasclta is.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz MPowerPH #221215 üzenetére
a pressfit legalább szerkezeti szempontból előnyös, mert szélesebb/kevésbé kötött geometriájú lehet a középcsapágy körül a váz, de a kábelrejtegetéssel (főleg gravel meg mtb vonalon, ahol nem mész olyan sebességgel, hogy aerodinamikai előnye lenne) tényleg csak a baj van.
[ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #221241 üzenetére
Vért fogsz izzadni a lencse cserével . Ezt leszámítva kíváncsi vagyok milyen a keretnélküli.
A gari gyártófüggő is, pl. az Orbea híres a jófejségről.Kínai open mold témához: ezt a múltkor olvastam, aki nincs tisztában a dolgokkal, annak rövid, de tartalmas cikk.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #221282 üzenetére
Pihen arcod is +1 napot.
6030D... mutasd... amúgy tetszett minap mikor ráültem, a fék harapott rendesen és ott akkor számottevő különbséget sem éreztem az XT-hez viszonyítva, a váltókar is inkább amolyan kemény XT-s volt mint puha SLX-es... a lefelé váltó karocska volt kissé szokatlan elhelyezésű nekem. Egyszer kell menjünk egyet együtt és cseréljünk pár percre, kíváncsi vagyok mit is tapasztalnánk érezhető különbségként. 🙂
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #221354 üzenetére
Akinek 2 anyja van, ~25%-os amolyan poros, homokos, apró köves csúszós - kipörgős a nagy sziklakövek között. 😬 Közvetlenül a bringa mellett kinagyítva látszik, olyan mint a salak.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
PiJee
újonc
válasz MPowerPH #221402 üzenetére
https://www.cannondale.com/-/media/files/manual-uploads/manuals/2016_c_catalog_full_lr.pdf MY2016, maybe...
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #221518 üzenetére
Érdekes a te eseted is, kened-vágod terepen közben meg műteni kell.
stickermajom... repedt, zúzott bordával jobb a bringán mint éjjel az ágyban. ... másik feledre fordulni meg kész kínszenvedés.
Sebgutkopf... ez meglehetősen új (felújított), közvetlenül a kerékpárúton Füred előtt a tetőn.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #221561 üzenetére
Szerintem megcsinaltam, bar nem volt erre kulon anyagom... Aero kullok, es ahol keresztezik egymast, oda csepegtettem olajat. MucOff Wet C3 -at. Ide lehet nem ez kellene, talan zsir?
Eleg nagy feluleten erintkeznek a kullok.Nem is ertem....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
bardi
aktív tag
válasz MPowerPH #221578 üzenetére
A nagy nyomatékot túlgondolod, Aldis nyomatékkulcs, Lidl racsnis kulcs szett, leszedi, felrakja a sram hajtókart. Ha 50 Nm helyett 40-re húzod, akkor se fog semmi történni. Elnyaláshoz meg sok sikert, acélban van egy kb 20-as menet, hülyének kell lenni hozzá. A kis nyomatékokhoz kell a precizitás, kazetta rögzítő anya, centerlock anya, középcsapágy, ha nem vagy műszaki analfabéta, menni fog nyomatékkulcs nélkül is. Minőségibb bitfejeknek esetleg ott a king tony, vagy ha csak pár méret kell, biztos kapni külön Beta darabokat is. Nekem se imbuszból, se torxból nincsen minőségi cuccom, de még egy csavarfejet se sikerült elnyalnom.
'92 Honda VFR 750
-
Gaben92
őstag
válasz MPowerPH #221629 üzenetére
Maga az eső és a sár (amíg nem süllyedek tengelyig) engem sem különösebben zavarna, sőt imádom a kicsit megázott por meg úgy általában az eső utáni erdő illatát (falusi gyerek vagyok), viszont rettenetes sok gyökér és sima felületű kő van az erdőben és azok irgalmatlanul tudnak csúszni. Én még csak megbirkózom vele de a fun factor azért csökken elég rendesen, viszont párom nagyon kezdő montis még (idén ült életében először montin).
A helyzet az, hogy még mindig útkeresésben vagyunk, a legutóbbi ahol voltunk már egész szépen feküdt hardtailnek de azért volt még 1-2 rész amit ki kell iktatnom (egy tengelyig süllyedős lápos, egy meredek rock garden downhill), de alakul. Mindenesetre nem szívesen megyek esőben új helyre mert ki tudja mibe futok bele. Olyan szinten "változatos" az erdő, hogy egy gravellel is járható út bármikor át tud csapni olyanba, hogy hirtelen BB-ig érő gyökereken kell keresztülcaplatni.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Gaben92
őstag
válasz MPowerPH #221636 üzenetére
Elő vagyok fizetve pont az útvonal tervezés miatt (többi hidegen hagy, exportálható GPX legyen azt csókolom) de arra még nem jötem rá, hogy külön hogy tudok XC-t nézni.
Példának okáért itt ez a szegmens, lefordítva "Root Hell" névvel. XC-vel gyakorlatilag járhatatlan (20-40cm magas gyökerek végig, ahol nincs gyökér ott szikla van) de mégis full sötét a heatmap még gravel esetén is...
Hasaggymeg: Engem se érdekel egészen addig míg ki nem kell venni az első kereket.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #221674 üzenetére
Ha van előtted egy kijelző, amin folyamatosan látod a valós pulzust (mellkaspánt), akkor könnyű belőni, de persze úgy is túl lehet tolni. A legjobb az, ha annyira jó az erőnléted, hogy sweet spoton is jönnek a kupák, pr-ek, kom-ok, nem kell maxon loholni hozzá .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #221688 üzenetére
Kell zászlózni őket. A tegnapi tekerésed szegmensein így hirtelem hármat kaptam, nyomtam rájuk egy flag-et, egyik profilt jelentettem is a stravanak. Aki nem képes átállítani a ride-ot e-bike ride-ra, az ne strávázzon. Rájuk is lehet írni kommentben barátságoson, hogy "légyszi állítsd át a tekeréseket e-bike ride-ra, hogy ne zavarj be a szegmenseken". Van, akinél hatásos.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz MPowerPH #221688 üzenetére
A Strava már rég megoldotta, csak nem tud a user helyett cselekedni. Gondolom be lehet állítani, hogy alapból e-ride legyen, de ha utólag állítják, akkor nyilván feldob dolgokat szinkron után. Ez ilyen. Van aki a Dunában montizik, aztán két perc múlva kajak. Mert az autosync elindul otthon, és a monti a fő sport. Haver múltkor elnyomkodott valamit, még a kocsiban utazást is mérte neki. A városban kocsival 3. lett egy szegmenesen 55-ös átlaggal.
jjeahh: ahol sweetspoton kom van, ott nem az ember erős, hanem a lista rövid. Azért a kemény legények is maxon a leggyorsabbak. Meg a Strava kicsit becsapás, mert mindenki máskor, máshogyan van ott. Outis hátszeles, csoportos vérthugyozós szegmenset senki nem fog megdönteni, csak ugyanolyan körülményekkel. Terepen meg havonta változhatnak a feltételek.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #221712 üzenetére
Régi bringa, valamikor majd leváltom, ha lesz rá keret, ezért nem költenék már túl sokat rá és a jelenlegi hajtásra a kopó alkatrészek filléres tételek. Ennek ellenére már kétszer berendeltem volna egy 5100-as Deore groupset-et, de sosem volt raktáron. A másik amitől tartok, hogy 1x-en nagyon keveset tart majd a lánc és a fogaskoszorú, az ára meg többszörös a jelenleginek. Majd ha lesz új bringa, akkor a jelenlegi marad sarazós, téli, aszfaltos alapozós gépnek, az új ilyenekre nem lesz használva, ezért lassabban fog a hajtás is elkopni. Egyszer amúgy a Microshiftet is be akartam rendelni, de nem találtam sehol raktáron, amire lett volna, arra már lemondtam róla .
szerk: ha aszfaltozok is lehet kevés lenne az 1x, szal egyetlen bringára valszeg kompromisszumos nekem.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #221703 üzenetére
Miért nem? Csak a láncot felépitő szemek lapjainak belsejére kell olaj, külső oldalán felesleges, mert csak a koszt szedi össze. Így nagyon helyesen törölték le az egész láncot a videón. Csepegtetni tényleg csak a csapokhoz érdemes, de letörölni a felesleget akkor sem árt. Én momdjuk egy ideje WD40 teflonos lánckenő sprét használok, de ott is letörlöm, pedig ott jóval precízebben lehet adagolni. Kicsit sűrűbben kell kenni a láncot, de jóval tisztább a hajtás vele és a koszt sem szedi. Persze a viaszos alapú cuccok biztos jobbak.
-
zsola32
senior tag
válasz MPowerPH #221700 üzenetére
Ma balcsin "aláztam" az elektromos bringákat.
Azon a terepen nem nehéz 25 fölé lőni a sebességet.
Nekem az nem tetszik, amikor a hölgy kanyarodik az útra, és tolja neki izomból az energiát, és ezért nem a rendes íven veszi a kanyart, persze hogy átjön sávomba. Szerintem ez veszélyes, persze más lenne, ha egy igazi bringás használná, aki zsigerből érzi a lényeget. (Ők szerintem jól is nyomják az elektromossal... sportágon belül, egy más vonulat, ezt el tudom fogadni). -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #221800 üzenetére
Nálam is olyan használt alkatrészek vannak elfekvőben, hogy darabja többet ér annál az egész kerékpárnál mégis szinte szégyellném felajánlani itt valakinek mert...ööö...kopottak, megették kenyerük javát, ahogy Erdélyben mondani szokás. Én azt mondom, hogy nem lehetsz annyira szegény ilyennel kelljen járj, főleg akkor nem ha mondjuk 10e forintos nyerget akarsz rá vásárolni, úgy inkább még 10et hozzá és kapsz valami értelmesebbet valakinél elfekvőben, mint pl.tied. Itt Dunakeszin a lakótelep pincéiben jobbak vannak kipakolva elvitelre, ebek harmadjára.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #221800 üzenetére
Tudom, én ezt már annó végigjártam. Első biciklim egy ipari hulladék volt, de több keret sem volt rá. Egy Lofty Cruiser volt. Fél év után mindent ki kellett cserélni rajta. A hátsó agy egy kínai hulladék volt, nem szabványos mérettel, a középrész valami ezer éves USA BMX szabvány volt, kónusz - golyós. Két havonta ette a csészéket, annyira bili anyagból volt. Később kapott ipari csapágyat, úgy bírta. A váz festése lejött, elkezdett rozsdás lenni. Később át kelett festeni. A kerekek szimpla falú vackok voltak. Később vettem Remerx kerékszettet, a gyári Kenda külső helyett CST-t és használható egysebis lett. Persze attól még dögnehéz és lassú. Alig vártam az ennél egy kicsit jobb olasz acél vázas MTB-t. Az is egy vacak volt, de kicseréltem rajta pár dologot. Akkor született a fiam, így a keret akkor is másra kellett. Idén lett építve egy modernebb városi bicikli, az már egész jó alap, de lehetne fejleszteni rajta.
-
Ringman
nagyúr
válasz MPowerPH #221810 üzenetére
hát ja, földútra és minőségi békés megyei "aszfaltra" sem, csak ballonosabb gumi.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #221810 üzenetére
Azért ezt nem mondanám. Alföldön is szarok az utak, a földes út meg gödrös. Ott is komfortosabb a teló.
Másrészt meg a modernebb vázak már mind teleszkópra vannak tervezve. Hiába akarnál merev villát betenni, a bicikli eleje nagyon lejjebb kerülne és a fejcsőszög is változna. Próbáltam elsőre én is, hogy majd veszek karbon villát helyette, nem találni nagyon manapság. A merev acél vagy alu beépítési magassága meg kevés. Simán kell a 485 mm vagy több egy modernebb vázhoz. Régi montiknál persze mindegy, meg nem is érdemes oda komolyabb telót venni. De ott is kicsit javít, ha megemelkedik az eleje (vízszintes felsőcsöves vázak).
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #221877 üzenetére
Enyém az eggyel régebbi verzió 100 grammal nehezebb...tulajdonképp a második szett amit használok.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #222031 üzenetére
Felteszi ez is, négyet egyszerre felfele, kettőt lefele, csak érzik a rugó ellenállása... én sem terhelem mikor váltok, nekem ne mondja senki, hogy az nem káros.
flash... nejem ezzel az összeset megtette velem. [link]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #222078 üzenetére
Ahogy írtam kicsi neki legalább egy, ha nem két számmal. Másrészt a jofogas tele van szinte új vázakkal. Csomó Merida, KTM, Trek, Diamondback stb. váz van 12-25 Ft-ért. Újonnan ezek 50-60 ezer Ft körül
vannaklennének. Én is így vettem, de szervizes ismerősöm egy csomót épített így és adta el. Kifogott onnan 2010-es alu Trek vázat 10ezer Forintért jó állapotban. Simán belement a papíron 26"-os vázba a 28"-os kerék. Enyém is szinte új volt. Kis polír kellett, amúgy semmi sérülés, horpadás nem volt rajta. Vettem volna újan is ha lehetne kapni.Így a kép alapján kissé kemping bicikli feelingje van a tökig magasított kormánnyal és üléssel.
[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz MPowerPH #222113 üzenetére
Hááát nem hallottam ilyet róluk, esetleg egy linket róla? Egyébként már nagyon nagyban mennek mert felvásárolta a [Scitec Nutrition-t] is. Nekem beváltak, laborom az nincs...
U.I : Nem keverendő a [K.Tibi] féle étrend kiegészítőivel.[ Szerkesztve ]
Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
nagyúr
válasz MPowerPH #222139 üzenetére
A poén az hogy még így is olcsóbb volt mintha itthon vettem volna.
Sőt az az extra szívás hogy 28 mm-es szélességben alig van felsőkategóriás Tubeelss outi külső, kb az összes ismert külföldi webshopot átnyálaztam mire a Roseéknál találtam raktáron lévőt.
Sajnos úgy néz ki elég sürgősen cserélnem kellene az egyik GP5000 TL-t mert már a végét járja így nem értem rá a vásárlással.Més que un club!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #222183 üzenetére
Enyém újan is olyan darabosan mozgott, de attól még tökéletesen vált, sőt, én feszítettem a gyári állításon nem hogy lazítsak. ... nem csoda, hogy a Sram kidolgozottabb, 2,5x szorzóval feldughatnák az amerikaiak maguknak mert senki nem venné meg. Utánanézek majd az hogyan műxik valójában... 🤔
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #222269 üzenetére
Ez most komoly?! Én Zasszony szájától jobban félnék mint az orvosoktól, főleg, hogy műtétre váró vállal estél. 😫😫😫... szerintem genetikailag kissé vakmerő lehetsz.🤔 Jobbulást, remélem ez nem súlyos, majd írj a fejleményekről. ☹️
fulton... na ezt próbáld meg egy SX4-el. 😆
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- iPhone topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Suzuki topik
- Gitáros topic
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Hardcore café
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- Óvodások homokozója
- További aktív témák...
- DJI Air 2s FMC (Fly More Combo) drón - 5,4k video, 1" SONY CMOS - 3 akku (2S2)
- DJI Mini 3 Pro / Mini 3 / Mini 4 Pro drón akkumulátor (eredeti DJI)
- DJI Mini 4 pro - Fly More Combo - RC2 drón szett - 3 akku, garancia, tartozékok (45)
- DJI Motion Controller 2 - drón mozgásvezérlő "joystick"
- Újszerű Hubsan Zino Pro drón+AJÁNDÉK HORDTÁSKA
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest