- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Mobilhasználat külföldön
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
Hirdetés
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
ph A cég bezárja utolsó, Sakaiban található üzemét, amivel egy korszak ér véget.
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
bardi
aktív tag
válasz andrisbandi #242642 üzenetére
Pont ezt a kettőt néztem, csak az Agarrot itt hátul tesztelik inkább, és sokszor a Mazzát rakják előre, ami kicsit DHR-es beütésű.
'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #242624 üzenetére
...és hosszabb nemhasználat esetén fel kell párszor tekerni max nyomatékra kenődjöd.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
chubby2o6
senior tag
válasz andrisbandi #242624 üzenetére
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #242624 üzenetére
Ha már bejöttek az én utcámba, holnap megkérdem miért van rajta irányváltó.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bexinho23
őstag
válasz andrisbandi #242729 üzenetére
Köszi a tippet, és márkában, típusban kinek mi vált be?
-
Nutra
tag
válasz andrisbandi #242780 üzenetére
andrisbandi Követtem a munkásságodat a témában, valahogy ez kimaradt #foltbenzin
jjeahh rákérdezek a könnyűbenzinre is (ahogy látom ez szinonima a foltbenzin tulajdonképpen ebből van)
avl barkácsáruház ritkán a legolcsóbb. 1300 körül rémlik a petróleum egy random festékboltban
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #242795 üzenetére
A diy csöpögtetős valószínűleg csak költséghatékonyságban lesz jobb, holnap kipróbálom . Az abszolút legjobb megoldás szerintem a forró wax. 100% koszmentes lesz tőle a hajtás, egyáltalán nem kell takarítani és sokkal tovább tart a láncon.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nagyúr
válasz andrisbandi #242807 üzenetére
és @Hasaggymeg:
oké akkor step-by-step: kereket berakni, gyorszárat berakni, féket behúzni, ami így centerezi a kereket, és a féket meghúzva tartva húzzam rá a gyorszár karját?Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
sebgutkopf
őstag
válasz andrisbandi #242850 üzenetére
A leírásban a "vagy az online ezdőalalmazás" lenne az utalás arra az általam nevesített appokra. Más termékét nyilván nem fogják reklámozni és ezért nevesíteni se, így mindig úgy fogalmaznak, hogy azért egy kis bizonytalanság ott legyen az emberben, hogy akkor tuti, ha márkán belül marad.
Talán pont tegnap láttam egy videót ahol egy mókus elmagyarázza mi a különbség az egyes garmin mellkas pántok között (dual, swim, hrm pro és a pro plusz). Az alapján örülök, hogy végül a legolcsóbb dual-t vettem és nem költöttem többet a pro verziókra. Annyira promózzák, hogy önálló memóriája van a pro és pro plusz verzióknak amik óra nélkül is rögzítenek, hogy óriási csalódás volt látnom, amikor kiderült a bemutatóból, hogy aha persze van memória csak épp aktivitást nem tudsz indítani, se leállítani a pánnttal, sőt a garmin connect-el se. Tehát a gyakorlatban az órával elindítod az aktivitást (kapcsolódva a pánt), majd ha valamiért az óra és a pánt elveszítik egymás jelét (mondjuk vízben), vagy bármilyen ok miatt, akár a tevékenységre nem viszed már magaddal az órát (ott is hagyhatod a kocsiban, földön), és dolgod végeztével visszaérsz az órához leállítod az edzést, majd az órán kell kérni a hrm adatok fogadását (amelyik erre képes utólag - ezt se tudja mind), akkor áttölti az órára és az óra menti, majd tölti fel a felhőbe a tevékenységet.
Hát ez így szerintem nagyon gagyi.Közben előzményben meg is találtam: [link]
[ Szerkesztve ]
-
jilian
addikt
válasz andrisbandi #242907 üzenetére
-
stickermajom
addikt
válasz andrisbandi #242985 üzenetére
Az FS260 Pro-ra +1! Eredetileg Kellys Thermot vettem, de elég fura volt a szabása, ez az Endura viszont nagyon jó.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #243004 üzenetére
Egy súlyára kínosan vigyázó, kákabelű ~5-6W/testsúly kg-ot is leadni képes versenyzőnél érthető, hogy olyan mint a kolibri, vagyis ha nem eszik tekerés közben is meghal, de egy azteszekamitésamennyitakarok mugli ne bírja 2-3 órát a nyeregben evés nélkül nekem is fura.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
deny330
aktív tag
válasz andrisbandi #243016 üzenetére
Ennek látom is értelmét, amikor a profik akár bringázás közben esznek, de "mugli" bringás akit nem hajt a tatár, nehogy már ne tudjon megállni 20-30 percre megenni egy normálisan összerakott szendvicset + banánt. Ha csapatban megy az ember, vagy csak 1-2 haverral, úgyis el lehet beszélgetni az időt, akkor meg aztán fel sem tűnik az embernek szerintem. De lehet én veszem ezt ennyire lazán, hogy félúton akár egy pohár sörre is megállok, csak mert jól esik nyáron a 30 fokban. Egyszeri megtörtént eset alapján.
-
tknof1871
őstag
válasz andrisbandi #242985 üzenetére
Köszönöm a választ! Ha lehetne lájkolnám. Ad egy áttekintést, példákat, átfogó.
Néhány éve már érzem, néha kellene térdmelegítő és könyökmelegítő. Jó, hogy ez is feljött.
A térdvédő zakózás "ellen" való.
Néhány napja szereztem egy tenyérnyi véraláfutást a térdemre. Az az érdekes nem is emlékszem mikor ütöttem be. Nem kerékpáros esés volt. Valószínű a munkahelyen ütöttem be. Még nem ütöttek el, évtizedek óta nem csúsztam el de a városi közlekedés is bőven veszélyes.
Pl; Fox Enduro Pro Knee Guard (Ezt megtartottam, néha hordom.)
Mondjuk az egy mindennapos használatra való? Nekem csak közlekedni kellene, semmi veszélykeresés. De úgy tűnik nem ártana ha munkában is hordanám. Rég láttam ekkora véraláfutást a térdemen. :) Vagy erre inkább a FOX Enduro Knee Sleeve való?
Mennyi pénzt érdemes költenem térdvédőre?
Inkább olyat kellene választani amiben D3O van?Hogy alakult át a térdvédelem? A felcsatolós térdvédők teljesen elavultak? Ilyesmire gondolok. Nem tudom, nekem az se volt még. Például a felcsatolósak elcsúsznak? Akkor rájöttek, hogy “lábfej nélküli harisnyára” kell rátenni a térdvédőket és akkor nem csúsznak el?
Ezek a térdvédők amiket úgy kell felhúzni mint valami harisnyát ezek tágulnak hordás közben. Gondolom idővel az anyag veszít a rugalmasságából, a feszességéből. Ez mekkora probléma? Elsőre nagyon jó benyomást kelt. Most néztem egy videót, Fox Enduro Pro Knee Guards-ra (nem tudom ez egy konkrét térdvédő vagy ezen belül is vannak változatok) felvett a férfi egy szűkebb farmernadrágot és nem látszott, hogy alatta térdvédő van.
FOX Enduro Knee Sleeve térdvédők kényelmes elasztikus kivitelben, szabadalmaztatott D3O habszivacsból készült integrált párnázattal, amely ütés hatására megkeményedik és így védi a térdeket a sérülésektől.
Eddig csak a nemnewtoni folyadékokról tudtam, hogy ilyen tulajdonságuk van. Már habszivacsból is van ilyen tulajdonságú. Vajon a hadiipar vagy a NASA találta fel? Nem semmi ahogy a technika fejlődik.Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
flash-
veterán
válasz andrisbandi #243078 üzenetére
köszönöm mindenkinek a tippet,mtb fronton nem igazán rendelkezem sok lényegi infóval,trekkingel terepezek,abban van csak összehasonlítási alapom. ott egy 44es smart sam egész jó már felfele-sikon,de lefele tegnap is fullyval a montis srácok(carbon 26ossal) egy fel kilóméteres 9% os lejtőn rámvertek 28 másodpercet (ez 4.5km/h sebesség kulonbseget jelent) persze nem verseny de Nekem fékezni kellett mert nem ereztem stabilnak a nyomvájúban
hát pénzben en azert latok kulonseget, 160 korul latni alivio-s 27,5 est,mig 29er inkabb 250kornyeken van mar ami hasonló..
apropó 1x rendszer,latom van az alivionak is 1x9 rendszer.csak terepre mennyire ajanlott-jó egy 2*9,2*10 vagy 3*9-10 hez képest ? oke hogy hasznalhatom az osszes fogaskereket de azert akkor is csak 9 fokozat nem tudom nektek mi a véleményetek 1x rendszer honnantól ajanlott?
(valahol mondjuk nagyon ellene vannak most vagy itt vagy az mtb fb csoportban,mar nem tudom)
viszonyitaskent trekkinggel nekem amere tekerek a legnehezebb pár perces emelkedőkre kell a 28/32 de 80%ban a dombokra 28/24 is elég[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #243153 üzenetére
Ha kormányra felcsúsztatós gumi, az kb. az a kategória, mint az "egyhasználatú" pedálok, amiket a bringákhoz adnak és a Rapid Rob gumik. Minél hamarabb ki kell vágni a kukába és feltenni helyette valami normálisat
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #243155 üzenetére
Szerintem ez semmivel nem jobb, mint egy közepes minőségű bilincses gumi marcsa, engem nem győzött meg és semmi értelme sincs, mert szivacsra minek bilincs . Nekem ez a top, az én kézméretemmel a Chunky, de állítólag a Wolf Tooth is jó. Ha elesel könnyen szakadnak, de rezgés elnyelésben és kényelemben verhetetlenek. Kíváncsi lennék a Fat Paw Cam verzióra, mert állítólag úgy tud 36mm vastag lenni, hogy kis kezűek is átérik.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #243155 üzenetére
Nekem volt több is és elég tartós, ugyanakkor így összehasonlítva az ESI szerű szilikonnal (Supacaz Siliconez) messze nem olyan jó. Egy műanyag csőre van némi szivacs húzva ami azért nem olyan puha mint a szilikon markolatok, melyek teljes vastagságukban puhák, továbbá a vízre is jobban reagál (kábé sehogy, míg a szivacs kissé csúszós lesz tőle) és fényévekkel jobban tapad kézhez, kesztyűhöz. Amúgy én is megkínlódtam feltevésével és most látom gyerekjáték, csak nem kellett volna spórolni az alkohollal. (és alig töltöttem rá pár cseppet )
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
aktív tag
válasz andrisbandi #243169 üzenetére
A vázon a bilincsre nekem max 9Nm volt írva, szóval annak a közelébe húztam, na azt nem kellett volna, 6 bőven elég... az újnál ezt a hibát nem követtem el. Mivel koppra le van tolva (bár lehet első kör után kicsit emelni kell), így nem is gond, hogy csak 5-re húztam. Gondolkoztam rajta, hogy kéne valami új nyeregcső bilincs, aminek kiscit más a kialakítása és nagyobb felületen szorít.
'92 Honda VFR 750
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #243310 üzenetére
Semmi extra igénybevétele nem volt. Amikor összeraktam az új SunRace 7/8 sebességes láncot, kiszedtem 4 szemet a láncból és már el is hajlott. Utána patentszemmel raktam inkább össze, nem kellett a lánc préseléséhez legalább a szerszám. Pedig egyenesen ment bele a tüske, úgy látszik kicsit gyenge a tüske .Majd holnap megnézem lehet-e forgatni.
-
STC Speed
őstag
válasz andrisbandi #243346 üzenetére
Van benne jó ötlet, köszi!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #243377 üzenetére
Nem az a lényeg, hogy érzed, hanem, hogy tudod.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
aktív tag
válasz andrisbandi #243377 üzenetére
Inkább csak látom
Amúgy érdekesség, hogy pl Loic Bruni a dh vb-n 25 mm-es felnivel megy, hiába a széles gumi, így akkor is tapad még, ha rendesen dönti a gépet.'92 Honda VFR 750
-
fulton
addikt
válasz andrisbandi #243479 üzenetére
Persze, nehéz téma mert az agy olyankor átkapcsol, és az ösztönös funkciók lépnek előtérbe. Ezt felülírni nem egyszerű, de nem lehetetlen.
Ez a szitu pont tegnap volt, annyira meglepett, nem látszott, nagyon út elején is volt.. pillanatok alatt kellett dönteni...felmérni mekkora is a hézag...de f* raknak le ilyen tág hézagolással rendelkező rácsot keresztbe út elején..[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz andrisbandi #243479 üzenetére
“Aki a gyakorlást ajánlja annak ismeretlen az ijedségből fékezés. Olyankor előbb reagál a test a szándékos, irányítható mozdulatoknál.”
És ez gyakorlással változtatható/fejleszthető. Úgy hívják muscle memory, érdemes utána nézni.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #243537 üzenetére
és még ott van a hagyományos/holland/dunlop szelep, szerencsére ez gyak. kikopott
[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz andrisbandi #243563 üzenetére
Én mindig végignézem, csak hogy tudjam mi a tét és mit kell elkerülni! Amúgy az esések nagyon nagy százalékában látszik, hogy a rider tudása még nagyon kevés ahhoz a terephez amin épp megy, ezért is írtam azt, amit az előbb, hogy nem szabad pár videó alapján elhinni azt, hogy ez "nekem is menni fog" aztán csak "SEND IT!!!" és mehet a menet...
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #243665 üzenetére
Azért ennél bonyolultabb a dolog, főleg az 1x11 és 1x12-es rendszernél. Sok embernek a legkisebb fogaskeréken ugrik a lánc, hiába az XT/XTR sor és vagy lánc. Általában ha minden stimmel akkor a láncvonal, ami miatt lehet probléma. Testbikeon is volt ez téma, végül kiderült, hogy jó tipp volt amit írtunk. Az integrált hajtásnál rosszul tették fel a spacert és 50 mm volt a láncvonal, de 53 mm kellett volna. Egy 2,5 mm távtartó meg is oldotta a problémát.
Ezt azért írom, mert sokan nagyvonalúan állítják be, vagy csak beteszik a hajtás oldalára a 2x2,5 mm távtartót a másik oldalra meg az 1 darabot azt jólvanazúgy.
fulton: abba bele sem merek gondolni, minek a váltótartó fülre bármilyen paszta. 10 Nm nyomatékkal meg kell húzni a B-link csavart és ennyi. Semmi szerepe nincs amúgy sem, azon kívül, hogy a megfelelő távolságba tartja a váltót a váztól.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz andrisbandi #243665 üzenetére
Hamarabb mint a lánc? az hogy 7000 kila van bennük
ParkTool mértem, meg van egy gagyibb is, azzal is okés a lánc. Már rég csinálgatja ezt egyébként..nem foglalkoztam vele, mert ritkán kerül elő, de azért most hogy kiállogatok, jobban zavar a dolog.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz andrisbandi #243740 üzenetére
Én személy szerint minden lánckenés előtt amennyire tudom letisztítom a sort, mosás és rá priccolt oldószer használata nélkül (azt a rongyra szoktam.) Amivel a fogakat elérem és így ha ránézek a bringára nem egy koszos sort látok alapjaiban hanem egy tisztát Nyilván ha közelről megnézem akkor ott az első 4 sor között látszódik a lerakódott wax.(azt használom csak szinte)
Amikor pedig nagy tisztítást csinálok akkor minden Patyolat De akkor az agyat is szétszedem és újra kenem. Ez olyan 1500 2000 km enként van.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz andrisbandi #243748 üzenetére
Köszi
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #243761 üzenetére
De legalább mi magyarok kutya nagyhatalom vagyunk.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
lsebestyen
addikt
válasz andrisbandi #243761 üzenetére
Jó ég, ez nagyon durva.
-
Zanik
addikt
válasz andrisbandi #243761 üzenetére
A magyar kutyatulajdonosok jó része alkalmatlan a felelős kutyatartásra. Eleve sokan nem tapasztalatuknak, otthonuknak, életvitelüknek megfelelő fajtát választanak, hanem amelyik megtetszik. A kutya igényei meg le vannak szarva. Pl. akitát kennelben tartani, hát gratulálok! Nem csodálom hogy ideges és viselkedészavaros lett.
Nagyon el kéne egy szigorúbb szabályozás, egyfajta kutyajogsi, mert katasztrófa ami itthon van a fejekben a kutyatartással kapcsolatban.Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #243823 üzenetére
Már akartam írni, hogy inkább egy Sram reklámnak tűnik mintsem egy objektív tesztnek mikor kezükbe került a fék, annak is főleg a karja, melynél kábé visszaköszönt az amit én gondolok róla.
#2438256030D...a bütykök amolyan féloldalas L mintája ami hasonló és amit máshol nem igen láttam.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
stickermajom
addikt
válasz andrisbandi #243872 üzenetére
Értelmetlen yt videók linkelésében szerintem te vagy a topik mestere, szóval megoldod majd magad.
Mint tudjuk a youtube amúgy is egy tökéletesen reprezentatív felület, annál biztosabb következtetéseket csak a különböző facebook posztokból lehet levonni. -
stickermajom
addikt
válasz andrisbandi #243876 üzenetére
Mondjuk az a videó amúgy pont teljesen irreleváns volt az én esetemre. Főleg, hogy nem szakértettem meg hogy spd-ben kell ugratni, hanem annyit írtam hogy az én dropos (nem ugratós!) esetem kivédte volna valószínűleg.
Ettől még jóban vagyunk.
-
flash-
veterán
válasz andrisbandi #243890 üzenetére
hát azt szoktam próbálni (ugya én leginkább aszfalton edzek) de mégis más a hosszú emelkedő... rövid dombot nagyobb áttételen letekerem aztán a lejtőn pihi de ha nem is akkor is könnyebb hiába hajtok, mig a hosszú emelkedőre már eleve 1-2 vel könnyebb áttétel kell
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
ZolkoW
őstag
válasz andrisbandi #244090 üzenetére
ez jópofa, van is fölös kormányom
ja, várj, karbon vázam nincs...Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
bardi
aktív tag
válasz andrisbandi #244108 üzenetére
Igazából van lámpa a bringán, szóval nem létszükséglet, hogy őszinte legyek, nem is tudom mikor és miért vettem ezt a kis lámpát
Amúgy érdekes tekerés volt, azt éreztem, hogy a szokássonál sokkal jobban hajtok, direkt nem is vittem ekkora útra pulzuspántot, csak lassítana, erre lett egy 13,6os átlag 23,9km/607 méteren. Hétvégén ugyan ezt az átlagot megfutottam 40 km-en.'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #244218 üzenetére
Nem tudom, én eddig mindig szárazon raktam össze, elég sokáig "hordtam" ( szinte simára koptattam ) mégsem ragadt rá egyik felnimre sem. Ez a zsír meg nem tudom milyen, hogyan reagál a tej rá, stb.🤔
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
stickermajom
addikt
válasz andrisbandi #244276 üzenetére
Ez jó lesz a nyári izzadós napokra. És még a szokásos multim is jó áron van.
Most miattad költenem kellett. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #244437 üzenetére
Amit keresek továbbra sem találtam meg.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ixion77
őstag
válasz andrisbandi #244532 üzenetére
"Nem az lenne a célszerű, ha kipróbálna egy fullyt?"
Dehogynem. Tudtok ajánlani olyan boltot Budapesten, ahol ezt meg lehet ejteni? Mert az pont semmit nem ér hogy egy Hervis-szerű boltban gurulok 5 métert tükörsima talajon, más boltokat meg nem ismerek.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Zanik
addikt
válasz andrisbandi #244552 üzenetére
jobb oldalon van a bontó, és húzó (kocsi/nyitó), bal oldalon a beillesztendő rész.
[ Szerkesztve ]
Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
fulton
addikt
válasz andrisbandi #244552 üzenetére
Ez az
A korábbi modelnél jó volt a cipzár, ezen az ujjon meg balkezes. érthetetlen. ISTHun : mind1. Majd megszokom. -
fulton
addikt
válasz andrisbandi #244620 üzenetére
+1 pont segít a helyére pattani a guminak felhújás után
-
Zanik
addikt
válasz andrisbandi #244667 üzenetére
Én se tudom, hogy oldják meg, de ugye a cikkben is írták, hogy a Rondo is kísérletezik valami hasonlóval a Ruut V2 vázánál, ahol azt mondják hogy a nyeregcső ilyenfajta bekötésénél az alsócsőtől a támvillákon át a hátsó agyig húzódó vázrész tk. egyfajta laprugóként funkcionál (elképzelhető).
Ha ezt a jól megválasztott alakkal, falvastagságával és karbonszövet megfelelő orientációjával meg tudják oldani, és gyorsított ciklikus élettartam tesztekkel igazolni tudják hogy X erővel megnyomva ez a kialakítás kibír Y számú alakváltozást, akkor simán mondhatják hogy nagy eséllyel 10-15 évnyi terhelést túlél a váz.
(De az is lehet benéznek valami, alulbecsülnek egy rizikót, és pár éven belül tömeges váztörések lesznek, és mindent vissza kell hívni. Én se tudom. Tippelek csak.)
Egy érdekes dolgot olvastam csak, valaki felvetette, hogy a középcsapágy rész oldalirányú merevsége vajon milyen lehet így, hogy nincs oda bekötve nyeregcső.[ Szerkesztve ]
Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
avl
aktív tag
válasz andrisbandi #244649 üzenetére
"Ha gazdaságos kell, a műszerolajat szokták ajánlani (az híg)"
igen az kell :-)
kicsit macerabb (minden csaphoz kis olaj, masnapig szivarogjon ahova tud, tisztara törles, es következö 2-3 tekeres utan is tisztara törles, mert sokat kidolgoz)
en 15+ ev ota hasznalom orszagutihoz, es nem panaszkodok sürü lanccsereigenyre -
mauimagic
aktív tag
válasz andrisbandi #244590 üzenetére
Nem a bringa felszereltségével van a baj, hanem hogy koca bringázásra ez nem való, felesleges szenvedés, overkill.
Ezi úgy "merem" leírni, hogy hasonló bringám van és az esetek 90%-ában nem használom ki a rugóutat.
De én csak CC köröket megyek, hétközben kb 30 kiliseket 6-700 szinttel. Hétvégén van időm veretni, ott néha jól esik a 140/130, de igazából oda is sok. Kevélyre mondjuk jó, ott fosok így isDe várom a magyarázatot, hogy melyik bringaúton kell itthon 130/130 családdal túrázgatáshoz?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen