- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Jolla és SailfishOS tapasztalatcsere
- Poco F4 - uzsonna tavalyi receptből
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz #48525824 #69713 üzenetére
Azt végképp nem értem hülye alakja van amit csak egy időben használtak időfutamon, de utána ott is elfelejtették...
-=RelakS=- Elképzeltem aki ezt leírta. Ott kellene hagyni egy bringát rajta egy cetlivel: "A kerékpárhoz nyúlkálni tilos, tapasztalataink szerint egyes egyéneknek spontán kéztörést okoz"
-
ivana
Ármester
válasz Anthony001 #69774 üzenetére
A GPS sebesség mérés eredendően pontatlan statikus pontok mérésére lett kifejlesztve a rendszer. Ha nagyjából állandó a sebességed akkor jó, de hirtelen gyorsításnál képes hülyeséget mérni.
-
ivana
Ármester
válasz Napfénysüti #69784 üzenetére
Tanyabikeal szokott mindig lenni, hogy az órámat nézegetem a kezemen, nagyobb sebességnél azon is veszélyes főleg hpsszú ujjúban.
-
ivana
Ármester
válasz Zola007 #69824 üzenetére
Persze, de 28mm-nél 6 baron komfortban túl nagy különbségek nincsenek. Ennyire akkor is fel kell fújnod ha 32-est raksz rá a felütés miatt, 32-esnél nagyobbat meg nem érdemes rakni 13-as felnire mert az már tényleg gáz főleg ha kicsit leereszt, nem véletlen van abban az elég kozervatív táblázatban 25.
-
ivana
Ármester
válasz maximilian4 #69829 üzenetére
Valószínűleg igen, de ez már tényleg ilyen gyűjtői cucc, baromi drága
-
ivana
Ármester
válasz Zola007 #69831 üzenetére
Jó mondjuk az 1500-as rubena az tényleg egy fos, de a különbséget kanyarban fogod érezni, a komfort inkább riding style egyből ki kell állni ha nem sima az út, vagy a súlyod legalább egy részét a lábadra helyezni (mondjuk ez utóbbi nekem csak kossal megy).
VIPowER: Nekem nem tudom mi van az is ilyen autós cucc, de 8,5 bart bele tud nyomni az outiba
-
ivana
Ármester
válasz Pttypang #69838 üzenetére
Csavaros alatt azt értem, hogy rendes fém bilincsel rögzül, vagy a villa tetejébe csavarral és leszedni nem lehet szerszám nélkül, tipikusan a dinamós lámpa ilyen
6030D: bazz ez komolyan azt hiszi, hogy lesz olyan hülye aki ezért a fostalicskáért ad egy bianchi outit? Egy normális festésű bianchi váz többet ér mint ez, a kedvencem az a "duplavállas" teló Ezen 5000-ret érnek a cuccok a váz meg a méhtelepre való, főleg az a villa
Zola007: attól nem lesz kényelmesebb a gumi, hogy vastagabb az oldalfala A macskakő az tényleg szívás de rövid távon túlélhető ma Rákosrendezőn szálltam le a vonatra és kigurultam kb. 1km-et a macskakövön 7 bar 25-ös cst Amivel sokat javíthatsz a kényelmen az egy rugós nyereg, olyan brooks style
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz flash- #69899 üzenetére
Nincs jó vagy rossz geometria, adott felhasználásra ideális vagy nem ideális egy geo. Például ha megnézel egy országúti biciklit azt a lehető legrövidebb tengelytáv és meredek fejcsőszög jellemzi. Egy MTB fejcsőszöge laposabb viszont tengelytávja is hosszabb. Egy trekkingnél sok féle variáció lehet régi acél trekkingek mármár országútik, kb. ugyan olyanok mint a mai CX geo. A cross trekkingek egy hosszabb MTB formáját veszik fel, ezzel stabilabbak, de lomhábbak is.
Külön érdekesség a tanyabike geo, ezek a bringák alapvetően nagyon hosszúak (limó ) Villájuk után futása baromi nagy. Viszont ennek kompenzálásála nagyon rövid a stucnijuk. Így egy olyan bringát kapunk ami jól tartja az egyenest (könnyű nulla kezezni) a kormányzásra viszonylag gyorsan reagál, a döntésre viszont kevésbé (anti outi) ami hátránya, hogy baromi nagy a forduló köre, nehezen tudsz vele megfordulni egy szokásos 1,5 sávos kertvárosi úton, de közben nulla kézzel lehet menni a kátyús földúton is vele. Jellemzően hosszú a felső cső is (hátranyúló kormányhoz van kitalálva).
Ezért szarok az ilyen 80-as évekbeli túra/félverseny gépek mert kb. az történt, hogy egy tanyabike vázra ráraktak egy kost, ráadásul hosszú stucnival (röviddel még elmenne). Így olyan gép lett ami se döntve, se kormányzásra nem kanyarodik, forduló köre az ideális sokszorosa. Nagyon hosszú ezért már a top is messze van nem, hogy a drop (a gagyi fékkarokkal hood kizárt), a legdurvább, ahelyett, hogy normális geót csináltak volna képesek voltak kitalálni stucni váltókart, meg komfort fékkart (angolban suicide brakes ), hogy kompenzálják, hogy nem tudnak bringát tervezni. És átalagosan valamiért túl nagyok 57 körül, aminek mondjuk az is lehet az oka, hogy tanyabikeból ekkora a szokásos méret, hogy ne legyen hajolós, tanyabikeról úgyis mindenki menet közben száll le föl. -
ivana
Ármester
válasz -=RelakS=- #69923 üzenetére
Sokkal lomhább lenne, 10cm tengelytáv növekedés is rohadt sok nagyon érezni lehetne.
-
ivana
Ármester
válasz Thunderzolee #69950 üzenetére
Terhelés alatt még egy XTR is szarakodhat az nem biztos, hogy hiba.
A másik 3 dolog lehet:
Tényleg kopott
Nyolcas van a lánctányérban
Rosszul van belőve a végállás. -
ivana
Ármester
válasz Thunderzolee #69964 üzenetére
Kophat kotyogósra de nem szokott, lehet csak simán rosszul van beállítva, húzd meg az L (alsó végállás) csavart lehet segít, addig kell húzni, hogy még pont lemenjen kistányérra és akkor egy kicsit eresz rajta, hogy terhelés alatt is lemenjen.
-
ivana
Ármester
válasz Tomi_Sci #70028 üzenetére
Na ne már Bárhol lehet kapni ilyet (benzin kúton is szokott lenni) ha nincs 5 itthon akkor egy se, saját használatú bringán (az outin meg a tanyabikeon) az egyik szelepen mindig rajta hagyom így az autóban a szivargyújtós kompresszorral bármikor fel tudom fújni.
Amúgy meg autó szelep bringára max. montin már a tanyabikeot is 4-4.5 barra szoktam nyomni
-
ivana
Ármester
válasz ígyvanferi #70069 üzenetére
Vázmerevség tart a nullához design
-
ivana
Ármester
válasz Runner_fxr #70090 üzenetére
Ugyan úgy 1.7-es, szóval elméleti probléma nincs vele, a gyakorlatban persze lehetnek bajok (amúgy fogalmam sem volt milyen hetes váltó, csak sejtettem valami SIS). Amúgy outin például egy 8-as rendszer, 7-es exage váltó, 9-es campa fékváltó szörnyszülöttet használok és működik (vagyis működött mert mostanában úgy tűnik kezd meghalni a fékváltó, de az xenon hiba nem a rendszeré).
-
-
ivana
Ármester
válasz Emtra Prime #70272 üzenetére
Nem egy 105-el szerelt cube, vagy ultegrás bringa szint a neuzer...
deicide: Szerintem elszámoltad, nekem kb. 100 környékére jön ki az simán tartható. Nem mérfölddel számoltál véletlen?
imamyourfriend: 55 felett az utak többségén úgyse nagyon tudsz beletekerni. De azért nálam 52-11-el még nem lenne lehetetlen ha sima az út és nem kanyarog. Én síkon általában olyan 45-50-ig tudok gyorsulni, 40-et még tudok tartani 1-2 kilóméteren ha jó az út, de az átlagom nem szokott sokkal harminc fölé menni sose, általában néha gyorsan megyek, néha meg kifejezetten lassan váltogatva.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Napfénysüti #70286 üzenetére
A kedvenc bandázsom a mű parafa BBB (vigyázat a szivacs BBB ritka szar, annál jobb a kínai), de $2-os kínait használok amin nincs ragasztó mert azt le lehet szedni, illetve ha probléma van akkor kidobom azt felrakok egy másikat, mondjuk lehet veszek lassan egy BBB-t.
-
ivana
Ármester
válasz -=RelakS=- #70311 üzenetére
Szimplán szar volt az a felni, egy rendes keréknek az oldalfala reped ki ha túlfújod, nem összeesik.
-
ivana
Ármester
válasz ---Lasali--- #70395 üzenetére
nagy meg a kiskerekű csepelben Azok ezerszer tisztességesebb biciklik mint a rockrider 340. Viccen kívül még a késői 24-es is (olyan '82-3-as lehet), de a 28-as túrák, mátrák ha egyszer összerakod (kb. egy zsírzás, meg a küllők cseréje elég szokott lenni, illetve új gumikra is szükség lehet, azoknak nem tesz jót az idő) mindenen átmegy, kényelmes rugós nyereg, gumikba mehet 3,5bar és akkor jobban gurul mint egy 26-os monti. A hátsó agy örök élet, főleg a régi olajozó kupakos, azt szét se kell szedni ha egyszer kitakarítod, csak néha belenyomni 1-2cl olajat Dinamós lámpával éjszaka is jól lehet menni, a kormányzása meg egy álom (kátyús földúton lazán félkézzel mehetsz).
-
ivana
Ármester
válasz ígyvanferi #70401 üzenetére
Valami jó olasz gép campával akkor végképp
-
ivana
Ármester
válasz Halkow. #70410 üzenetére
Én nem gondolkoznék újban, de ha igen akkor külföldről rendelném és veloce-t vagy sorát, tiagrát. A sunrace fékváltó még elmegy, de akkor már inkább campa amit kb. ugyan annyiért megkapsz. A claris is szemét, a tourney meg főleg az még álmontikra is gagyi országútin tuti péppé hajtanád pillanatok alatt.
RelakS: mégis mi a fenének fested a láncot?
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz -=RelakS=- #70437 üzenetére
Akkor már CN-NX01 igaz nem festett de elég jól néz ki
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen