Hirdetés
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Az iPhone 15 volt a legkelendőbb készülék 2024 Q3-ban
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Megkezdte a Honor a MagicOS 9.0 bétáját
- Milyen okostelefont vegyek?
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #194597 üzenetére
Hát épp az a megdöbbentő, hogy már mókolt bringával mentem, szóval a zavartalan szakaszokon 40 fölött volt a tempó. Ezért döbbentem meg, hogy mi kellhet ott a KOM -hoz?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #194601 üzenetére
Fogadó után nógrádi bringaút köves szint, viszint Nagybörzsöny előtt "kemény" montis. Az még cx-szel is szájhúzós sok embernek szerintem.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Nolta
csendes tag
válasz Hasaggymeg #194626 üzenetére
Köszi, meglett!
-
Alg
veterán
válasz Hasaggymeg #194623 üzenetére
Kicsit túloztam, a 80 fok az a max amire a viaszt melegítem, a csapból olyan 60 körül jön, házközpontiból.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #194636 üzenetére
Nekem így lehet jobban is tetszik, sőt, én mindent cserélnék feketére, kulacstartót és pedált is . Valahogy mindíg bírtam a világos vázakat, ha full fekete alkatrészekkel vannak kombinálva.
#194638 bardi: ja, a 29er az nagy lépés 26-ról. A grammánia és az igény a jobb minőségű alkatrészekre inkább haladó szinten kezd előjönni, de ott sem mindenkinél. Egy idő után az ember az apróbb dolgokra is kezd igényes lenni, van aki a súlyra, más a gumikra vagy éppen a fékekre. Van egy haverom, aki ruhákra és sisakra vagyonokat képes költeni, a bringája meg még mindíg egy belépő Kellys Suntour XCM-el (a rozsdát vastagon nyomja ki a becsúszókra) és Acera váltóval. Legutóbb több mint félévig tekert brutálisan daráló tönkrement kerékagyakkal, mert sajnált rá költeni, a bringára abszolút igénytelen. A szerelő XT agyat akart rá rakni Mavic felnikkel, de a srác addig alkudozott vele, amíg sikerült rávenni, hogy a meglévő gagyi felnikbe fűzzön egy legolcsóbb Joytech agyat .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #194636 üzenetére
aztán majd nekibátorodsz, és elhasználhatod a skinwall külsőket is belsőmentesen, ha jól emlékszem, ott valami olyan volt, ugye, hogy papíron nem tudják? vagy nem tetszettek annyira?
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #194664 üzenetére
Ja, én nem mernék nem tubeless gumit tubelessesítve használni. Néha olyan terepen megyek, hogy csodálkozok, hogy nem szakadnak szét a gumik, félnék, hogy szétmegy az oldalfala vagy lefordul.
Na de milyen? Csak aszfalton tesztelted?[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #194664 üzenetére
Érthető, hogy főleg elsőre biztosra akartál menni, de komolyan gondoltam, hogy ha ezek elkopnak, lehet, hogy megér egy próbát azokkal is a dolog.
4-5 nem hivatalosan TLR külsőt raktam már össze hibátlanra, még drótos is volt köztük.
Ezzel nem azt mondom, hogy biztosan jók lesznek, de komoly az esély.
A felni illesztésénél valszeg azért prüszkölhetett, mert kicsit keskeny lett a szalag, a Bonti kerekemmel én is jártam így. Ha hallod, hogy ereszt, akkor általában elég csak odarázogatni, ha nem hallod,hogy pontosan hol, akkor körbemenni teljesen, aztán általában megoldódik. Olyan is volt, hogy fektetve vártam, hogy mi lesz, és abban a fél órában, amíg a másik kereket csináltam, többször is elkezdte újra a prüszkölést, míg végül végleg abbahagyta. Már kezdtem aggódni, de végül azzal sem volt gond.
(arra már nem emlékszem, ez melyik gumi lehetett)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
SOAD19
addikt
válasz Hasaggymeg #192445 üzenetére
És ennél megfelelő a lánchossz, hátsó váltó állása?
Az utóbbi időben sokszor (a járvány elején kezdtem el) gyalog caklatok fel a 10.-re, ha már nem sportolok. Pár napja újra így tettem, és az egyik emeleten a lépcsőfordulóban, folyosón volt ott, ez a bringa, és kiszúrtam, ezt a nem mindennapi megoldást.
De, nem húzom tovább az időt, itt a kép, de csak erős idegzetűeknek: [kép] -
Predator2
addikt
válasz Hasaggymeg #194669 üzenetére
Innen bármelyik fékkart vehetem? Mármint nem akarok még1x gagyit venni.
Illetve mi a véleményetek erről a lámpáról? Jó lehet? Kisebb túrákhoz kellene.
Van esetleg ezen az áron jobb?THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #194674 üzenetére
Nálam a 23mm pont jó a 21-es felnire
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
STC Speed
őstag
válasz Hasaggymeg #194636 üzenetére
Nagyon szép bringa!
-
J.C.G.
aktív tag
válasz Hasaggymeg #194688 üzenetére
Ha szomorú, boldoggá kell tenni.
Amúgy szerintem a gumi nehezebb. Nem?
Ráadásul az első keréken mintha nem is pure grip keverékű lenne feltéve.Általában 4-6 havonta kell eltölteni olyan 60 ml folyadékot, de ezek gyártónkként és gumi méretenkként változnak.
Belsőt én nem hordok magammal csak kukacot és pumpát, ugyanis mióta WTB felnik vannak, azóta szopás levenni a beállt külsőt. Ez még az alap TCS szabvány, régi fajta felni. De amúgy se vinnék belsőt, a tejet kéne rendszeresen ellenőrizni benne. -
addikt
válasz Hasaggymeg #194688 üzenetére
víz van bennük, ami idővel elpárolog, így 2-3 havonta nem árt egy kis vízzel frissíteni a cuccot a kerékben, akkor nem kell 4-6 havonta utántölteni egy teljes új flakon tejet
de ennek ellenére sem fog örökké tartani, tehát hiába töltögeted vízzel egy idő után akkor is kompletten ki kell cserélni benne az összes folyadékot (vagy ami megmaradt)[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #194688 üzenetére
Ezt nem értem, egy tubeless szett, ugyanazzal a gumival kb 200-250g-al könnyebb. Nálad a Contik nehezebbek ennyivel, mint a Schwalbe gumik? Belsőből én 140g-os Schwalbe SV19A-t hordok magammal, a tubeless javító szerszám meg bele van ragasztva a kormánydugóba és van rajta egy kukac. Kb. így néz ki, csak menő ESI feliratos . Tejet én félévente töltök utána, de nálam valszeg évente is elég lenne. Te sok defektet kapsz, így nálad valszeg hamarabb kifogy a gumiból, mint nálam.
#194679 J.C.G.: ja, kell a kukac, nekem már párszor jól jött .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #194692 üzenetére
Tyű, akkor ezek szerint a papírvékony Liteskin gumiknak van előnye (súly). Az 1480g sem annyira vészes, bár ilyen apró mintázattal lehetne könnyebb. Enyéim most 1300g-ot nyomnak, a Nobby Nic 690g, a Rocket Ron 610g, szerintem bármire cserélem a jövőben, valszeg nehezebb lesz az utódja .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
addikt
válasz Hasaggymeg #194692 üzenetére
Schwalbe-val igen
ki lehet tolni a teljes cserét pár hónappal“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #194688 üzenetére
Le is írtad a lényeget, hogy miért nem erőltettem outin ezt a TL story-t. Ennyi kacatot én nem cipelek.....inkább cserélek belsőt. De elnézve az idei szezonod neked jó döntés ez.
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #194688 üzenetére
Én úgy szoktam, hogy amíg jól érezhetően lötyög bennük a tej, addig oké, aztán ha ez gyengül/elmúlik, akkor töltés. Nem mindig kerül a kezembe a kerék kiszerelve, pedig úgy lehet könnyen tesztelni, de szóval... nem tudom, 3-6 hónapnál gyakrabban biztos nem töltöm.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #194717 üzenetére
és nyerget nyeregszárhoz...
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #194715 üzenetére
Emeld meg kicsit a bringát és rázd meg fel-le irányba, fogod hallani hogy "milyen hangja van" 1-1 deci lötyi lötykölődésének. (a mutatvány megkezdése előtt álljon pár percet a bringa egy helyben).
A Stans lötyi nagyon tartós (én is ezt használom évek óta), de nyáron a melegben kicsit gyorsabban száradnak-párolognak ezek a folyadékok.
3 hónap múlva tölts rá 40-50ml/kerék adagnyit és idén már nem kell vele foglalkoznod, ha nem lesz olyan defekted ahol nagyobb mennyiség távozik a kerekekből. -
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #194715 üzenetére
nem, csak ha kiveszem, vagy esetleg megforgatva hallani némi hangját a folyadéknak, ahogy lefolyik, de igazából kézben (kiszerelve, megrázva) érezni.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #194729 üzenetére
Amíg fújásnál spriccel a szelep, addig jó.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
drr
őstag
válasz Hasaggymeg #194532 üzenetére
Rendben, akkor véleményeket szeretnék kérni. A kínálat ultra szegény 160e környékén, gyakorlatilag semmi nincs készleten. Mi a vélemény erről: [link] , ezt szép kártyával tudnám fizetni... De megér e ennyit?
Dechatlonban sincs semmi készleten. Ezek egy árban vannak. Ezek közül melyik ajánlottabb? [link] [link]
Szabadidős bicajozás lenne kerékpárúton, nem nyugdíjas tempóban. Heti 2-3 alkalom futás helyett.
176cm, 116kg. -
Zoliwrc
aktív tag
válasz Hasaggymeg #194729 üzenetére
Nem kell kivenni a kereket, teljesen felesleges
-
drr
őstag
válasz Hasaggymeg #194738 üzenetére
Megtörtént!
Köszi a tippet! -
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #194742 üzenetére
A felniszalag ha valahol nem ragad rendesen, ott szokta engedni a levegőt, meg a szelepek mellett, utóbbit esetleg megbikázhatod jobban (kézzel, ne fogóval). Ha sehogysem jó, ereszd le a gumit teljesen és a felniszalag illesztésénél bekenheted tejjel a gumi peremét . Szerintem 2-3 kör után lehet helyrejön magától. Ami még nagyon sokat segít defektek esetén is, az a gumireszelék, én régi V fékbetétről szoktam bele reszelni. A drágább tejekben szoktak lenni gyárilag szálak és apró golyócskák, de én sajnálok tejre sok pénzt kiadni, gumit meg gyakran lusta vagyok reszelni, ezért fogom kipróbálni a kék Bontrager tejet. Állítólag abban vannak ilyen kis bizb*szok és szénné van dicsérve a tej netszerte, elvileg nagyon jó, meg megfizethető is.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #194742 üzenetére
Tekertél vele azóta, hogy összeraktad? Ha nem, akkor 3 bar, irány az aszfalt. Annál jobban semmi nem rázza össze.
A töltögetés miatt ne izgulj, ez nem olyan mértékű, hogy havonta figyelni kell. Nekem talán ha kétszer lett utántöltve az elmúlt 4 évben kerekem, abból egy volt olyan defekt, hogy elment a levegő 2 mp alatt.
Ugyanígy majd szêpen el fogod hagyni a belsőt meg a kukacot, elég a pumpa. Azt se te fogod használni.
Nyilván ha valaki az elhagyott erdőben teker, az vigye, de itthon azért cipelni naponta, hogy két évente egyszer szerelj (telefonos segítség helyett)?Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #194750 üzenetére
Ha nincs benne a lánc úgy nem gáz.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #194692 üzenetére
Az én bringáim is csúsznak kb. 2 hónapot, vagyis most így néz ki a dolog (április vége helyett most tartunk június közepénél). Legalább már minden kis bisz basz megjött hozzá kínából Plusz a Magic Mary előre, Stamp 1 pedál, Fidlock kulacs, meg a Tannusok a tubelesshez (ez nem a könnyű tubeless felállás lesz).
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #194756 üzenetére
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #194769 üzenetére
Nem úgy, hanem RockShox-style
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #194787 üzenetére
Estél, vagy csak összevesztél a bokorral? Tyúkbél milyen? Lett defekted?
Más, tegnapi rövid 17km/500m köröcskén a kalandok: az erdőben bocsos anyamedve, az erdőből kiérve megtámad 4 pásztorkutya. Tegnapelőtt meg rágurultam egy kígyóra. Nem lett semmi baja, elsiklott a dolgára .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
XZoli
aktív tag
válasz Hasaggymeg #194837 üzenetére
március 9-én lett meg a kerékpár
Asus TUF Gaming X570-PLUS (Wi-Fi) AMD Ryzen 7 5700G 3.8GHz Sapphire Radeon RX 6600 XT 8GB GDDR6 PULSE 32GB Ram
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #194836 üzenetére
Szúrást nem fogsz látni, csak ha éppen elcsíped, amíg nem tömít. Szerintem azért érződik rugalmasabbnak, mert belülről nem merevíti a belső, ráadásul minél nehezebb/vastagabb a belső, annál inkább merevebb.
Örülök, hogy tetszik, lassan (XC)montist csinálunk belőled, jöhet az spd.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #194836 üzenetére
Őszintén szólva kezdő tubelessesként annyi buktatója van a dolognak, hogy azt hittem nem fog tetszeni, szivárogni fog, nem sikerül elsőre összerakni stb . De örülök, hogy tetszik, egy haverom is most alakította át és neki is nagyon bejön.
szerk: a szúrástól amúgy nem igazán kell tartanod, de a vágásokat azért kerüld, pl törött üvegre ezzel se gurulj rá.Zoliwrc: 4 év (?) alatt 3x találkoztam vele, pedig európában talán Romániában a legtöbb a medve és azon belül is pont nálunk, Hargita megyében. A medveszar, medvenyomok látványa mindennapos. Én nem igazán tartok tőlük, inkább a pásztorkutyák, amik igazán veszélyesek, szal minden viszonyítás kérdése. Felénk már a farkasok sem ritkák, a múltkor valaki le is videózott egy egész falkát, de azok sem izgatnak, a kutyák itt a legnagyobb probléma.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #194836 üzenetére
Menj le nyugodtan 1,5+1,8-ra kezdésnek, ha nem ütöd fel, mehet még kisebb nyomással.
-
polonic
félisten
válasz Hasaggymeg #194870 üzenetére
Akkor milyen a jó nyereg? Csak a forma számít, nem is a párnázottság?
-
Melorin
addikt
válasz Hasaggymeg #194880 üzenetére
Nekem? Max 10-20 De inkább a környéken tekerek dimbes dombos helyeken, tó körül, árkon-bokron keresztül
[ Szerkesztve ]
-
bszg@
tag
válasz Hasaggymeg #194899 üzenetére
Van szerencsém évtizedek óta erdőből élő, aktívan vadászó embereket ismerni, onnan vagyok kiokosítva. Úgyhogy de.
Egyébként ők is azt mondják, hogy nincs mitől félni, mire én jó, de ti állig felfegyverkezve mentek az erdőbe, míg nekem max egy svájci bicskám van, erre nekik sincs érvük. -
Zanik
addikt
válasz Hasaggymeg #194905 üzenetére
Sajnos már rég nem a vadpopluáció-szabályozásról szól, hanem a pénzről. Azért van sok vad, mert abból van a pénz, ha a külföldi vadászok egy hétvége alatt halomra lőhetik őket. Igaz, hogy közben több a vadkár, de az meg kit érdekel.
Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
bszg@
tag
válasz Hasaggymeg #194905 üzenetére
Nagyjából egyetértek, de nem is a mindenkori elit hobbivadászairól beszélek.
-
bszg@
tag
válasz Hasaggymeg #194909 üzenetére
Ezzel is egyetértek, ezt a szálat viszont lezárnám azzal, hogy a forrásaim beazonosíthatóságának elkerülése okán részletekbe nem bocsátkozom, de hidd el, a nálunk élő medvék jócskán esznek szarvast minden egyéb mellett.
A farkasok tevékenysége is látványos. -
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #194932 üzenetére
Nálam a Recon RL 3 év után is hintaló, de 5-6 hónap után már kéri az alsó láb szervizt, mert érezhetően kiszárad. Nem olyan nagy dolog amúgy a szerviz, mint amennyire féltem én is tőle, szerintem a fék légtelenítése, a tubeless összerakása vagy egy bovden csere-váltó beállítás nehezebb. Nálam csak egy dolog macera az egész folyamatban: a teló felpumpálása ideális nyomásra, mert a telópumpám lassan engedi el a levegőt, így sosem tudom pontosan mennyi maradt benne.
szerk: haverom is elhanyagolta amúgy a Fox telóját, asszem úgy másfél évig nem kapott szervizt, meg keményre is volt pumpálva és panaszkodott rá, hogy nem sokkal jobb, mint a régi rugós vacak telója. Pár hete amikor végre leszervizelte, meglepődött, hogy a Fox nem is olyan sz*r .[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #194939 üzenetére
Köszönöm. Aszfalt, csak kicsit porosodik.
-
XZoli
aktív tag
válasz Hasaggymeg #194939 üzenetére
Jó drága itt 2600ft XVII kerületbe a pesti úton
[ Szerkesztve ]
Asus TUF Gaming X570-PLUS (Wi-Fi) AMD Ryzen 7 5700G 3.8GHz Sapphire Radeon RX 6600 XT 8GB GDDR6 PULSE 32GB Ram
-
borix
őstag
válasz Hasaggymeg #194939 üzenetére
Ez a wd40 egy vastagabb kenést biztosíthat mert azt írják rá, hogy Ideális vízzel érintkező alkatrészekhez és szerkezetekhez.
Száraz időben nem a legjobb mert sok port gyűjt. -
petipetya
nagyúr
-
enisz
csendes tag
válasz Hasaggymeg #194963 üzenetére
@jjeahh
A láncvonal eltolódása bennem is felmerült, nem tudom, hogy mekkora tűréssel lehet itt tervezni. Váltót ha nem muszáj nem szeretnék cserélni, ezért is gondoltam a monoblokkra. Még a két tányéros hajtókarra gondoltam, de ahhoz is váltót kellene cseréljek.
@Hasaggymeg
A monoblokk valamelyik évben többször is ki lett cserélve mert valami kattogott. Anno azt hittem, hogy a monoblokk volt az. A szervízben meg kérdés nélkül örömmel cserélték. Úgy emlékszem, hogy végülis a gyári került vissza bele amit azóta én nem szedtem ki. Kis guglizás után több helyen azt találtam, hogy a 2013-as analogot a cube egy ilyen monoblokkal szerelte, azért is ebből indultam ki. Ha minden jól megy jövő héten megjönnek a szerszámok amiket rendeltem, le fogom tudni szedni a hajtókart és meg tudom majd mérni a monoblokk tengelyének a hosszát.
[ Szerkesztve ]
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Hasaggymeg #194991 üzenetére
A tubelesshez.
04. 02-án cseréltem a hátsó abroncsot. Az első egy hét alatt vesztett 1 bar nyomást. 6-ról 5re.
A cserélt új pont a dupláját. Eddig 1200 km futott az új abroncs. Most fújtam és most állt be arra amire az első is. 1 hét 1 bar vesztés.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest