- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android szakmai topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz r3dsnake #65166 üzenetére
Egészen érdekes gépezet. Valami nagyon régi outira számítottam... Ez alu ugye? A karbon minta ellenére van rajta heggesztés... Szerintem ez outi váz, nem tudom, hogy került rá egyenes kormány. Ez a kerék nem tudom mi, de első ránézésre nem a filléres kategória, kevés kardküllő, meg hasonlók. Hányas sor van rajta? Szerintem nem érdemes szétbarmolni, kerékszettet add el egybe és vegyél egy peremeset. Azt nem tudom mennyit érhet, de annyit tuti, hogy egy tisztességes peremes kerékszett kijön belőle.
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #65199 üzenetére
Eddigi tapasztalataim szerint a bowden házat viszonylag könnyű értelmesen vágni. A jobb bowdent elég nehéz.
-
ivana
Ármester
válasz Because #65228 üzenetére
Gumikkal szerintem nem lehet gond, max. gyorsan kopik. Az olcsó trekking felnik pedig inkább nehezek szoktak lenni mint gyengék. De amúgy meg nem hülyegyerek módjára kell felmenni a padkára Szerintem itt a gáz részek a hajtás, meg a valószínűleg joytech agyak.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #65241 üzenetére
Szvsz ezerszer értelmesebb bringa mint a szokásos montinak kinéző 26"-os fostaligák. Ennek legalább valid usecase-t el tudok képzelni.
-
ivana
Ármester
-
ivana
Ármester
válasz zoli03 #65292 üzenetére
Azért az a 80 is röhejes amikor 15-ért kapsz olyan outi vázat ami mind geora, mind súlyra, mind merevségre körberöhögi. És azokon legalább rá van írva milyen csőszett, nem az, hogy crmo
Ennek a low pro geonak kb. annyi értelme van mint amikor a hülye gyerekek pálya kormánnyal mennek városban, általában valami fos külső bowdenes, vagy ad absurdum cx segédfékkarral (amit ma cx-ben se használnak )
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz #48525824 #65308 üzenetére
"limuzinod" kurvanagy tengelytávval Outi vázakról volt szó, azok onnan kezdődnek, hogy rajtuk van a martica, hogy reynolds, columbus, tange, esetleg vitus. Kovácsolt papucs, rendes fék (nem ilyen óriási benyúlású izé), imbuszos felfogatással.
Az csepel apolló az nem, hogy túra, az inkább tanyabike, de van azért túrageos lemezpapucsos váz is azok se jók semmire. De ezek nem outi vázak. -
ivana
Ármester
Az én mercieremen ez az alsó cső első kerékre is igaz, ritka agresszív geo Rohadt jó feelingje van csak sajnos francia De elvileg létezik menet nélküli integrált csapágy majd szerzek olyat és bele rakom (Ilyen javításra van eredetileg ha sérül a menet)
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
Az, hogy 120kg vagy elég sokat ront a helyzeten, szerintem érdemes ballonosabb gumikat felrakni, magyar utakra a 28-as is bőven jó. Nyomásra mindig figyelj.
Én ilyeneken gurolok tavaly nyár óta, eléggé bevált. Defektem alig volt (talán nem is volt egy se most hirtelen nem tudok felidézni esetet) A CST szerintem a legjobb ár-érték arányú gumi, minden bringámon az van és nem szokott vele gond lenni. (Én amúgy 70kg körül vagyok...)
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
Napi szívás megvolt Francia outi vázam van, amiről azt kell tudni, hogy francia menetes a közép és a kormánycsapágy, na míg az előbbi viszonylag beszerezhető az utóbbi nem nagyon, sajnos ilyen csodás 600ax volt benne ami eléggé elcseszett konstrukció ahhoz képest, hogy 600-as és megszakadt benne a menet és folyamatosan lelazult. Találtam ebayen egy más márkájú francia csapágyat 4500-ért meg is vettem, csak két probléma volt vele: nem volt hozzá golyós kosár ezért sima golyókat kapott végül, illetve a roszabbik nem jó méretű a beütős része, pedig az mindenen ugyan akkora kellene legyen, de ez 1 tizeddel vékonyabb... Végül a fölső részt felraktam egy szétvágott sörös doboz segítségével, az alsó maradt a régi annak különösebb baja úgyse volt
-
ivana
Ármester
válasz cenzor #65367 üzenetére
Agyváltónál kizárt, amúgy szedd le a hátsó féket és menj vele rendesen, figyelj arra, hogy az elsőt ne használd csak ha tényleg kell. Városban nagyon jó dolog a kontra. Ha használod a kontrát akkor rá fog állni a lábad, hogy úgy állj meg, hogy el tudj indulni. Kontrázni lehet jobb, meg bal lábbal is de az emberek nagy része csak egyik lábával szokott, én például ballal, mert arra szeretek leszállni (nem jó találkozni a lánctányérral), meg most a jobb lábammal egyéb gondok is voltak szóval azért is (vidéken hajlamosak fordítva csinálni ne kérdezd miért). Na ha kontrával állsz meg, és bal lábbal mint én akkor az a jobb lábadnak pont jó induló pozíció meg fordítva. Ha valamiért nem így állnál meg első fék behúz és a pedál alá nyúlva sarokkal be lehet állítani egy pillanat alatt.
Kontrával lehet a legszebben flying dismountolni is, konkrétan amikor lendül át a lábad közben az első fék helyett a kontrával állítod meg a bringát, itt a női váz előnyösebb, férfi vázzal elég nehéz elsajátítani, de simán meg lehet csinálni azzal is. -
-
ivana
Ármester
válasz lugosi #65423 üzenetére
Nem tudom én sisakot csak akkor használok ha sportolási céllal megyek bringázni, de akkor is a legfontosabb az spd cipő, meg a kifogástalan műszaki állapotú bringa. Becsatolva sokkal nagyobb a kontrol mint taposóval, múltkor akkora kátyút fogtam, hogy kilazult a kormánycsapágyam, szerencsére a kerék egybe van (én fűztem ), a haladásra semmilyen hatással nem volt. Ja meg a szemüveg azzal sokkal többször sokkal veszélyesebb dolgokat lehet kifogni mint a sisak hiányával. (Mondjuk én közlekedésre roadstert használok, vagyis tanyabike-ot, meg egy dinamós agyváltós koskormányos valamit ha olyan kedvem van, vagyis holnap amikor kb. 50km-et fogok mászkálni a városban...)
-
ivana
Ármester
Na most egy időre elegem lett az agyváltókból Kiállva eltört a szabadon futó kalapácsa és estem egy óriásit. Kormány is elferdült...
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #65452 üzenetére
Nem volt vészes annyira azért, mondjuk egy-két kék zöld foltot sikerült gyártani. Talán nem is az agyváltó volt a legnagyobb probléma, hanem a taposó, ha spd-vel vagyok akkor nem csúszik le a lábam, lehet az agyváltó marad, csak kos helyett lesz tanyabike kormány rajta. Kisebb terhelés, nem lehet úgy kiállni stb.
-
ivana
Ármester
válasz Napfénysüti #65483 üzenetére
Tető csomagtartós megoldás? Mi a zafirán 5-öt szoktunk vinna tetőn, de régebben a fiat albeával is felfért 5.
-
ivana
Ármester
válasz Valkűr #65568 üzenetére
Van átalakító akkor tudod fújni autó kompresszorral is. A presta előnyösebb, 6 bar fölött egyenesen kötelező, 28mm-es gumival elég durva problémáim voltak (négy belső kuka 2 héten belül mind szelephiba, nem egy márka) autó szelepekkel, nem bírta a terhelést.
(#65565) Gabor.Sz: Veszel egy használt négyszöges outi hajtást, meg egy monot, az egyik tányért leveszed és helyette felraksz egy rockringet. Sajnos ezek a késői csepelek nem a minőségükről híresek és akkor még finom voltam, egy csepel apolló majd nem teszkó szint, miközben egy 10-15 évvel korábbi túra teljesen tisztességes darab. Egysebi tányér nem jó mert nem egysebi a bringa. A rockring nem is feltétlen kell, egy sima road double kisebb tányérjára megy a lánc a nagy meg a rockring.
-
ivana
Ármester
válasz HollyBoni #65577 üzenetére
A középső csak trim, azzal csak odébb rakod az első váltót, hogy ne érjen hozzá a lánc ha keresztbe van. Campán jobb, ott a régieken 12, az újakon 6 click van
skroy: Minek amikor 10k-ért már karbon is van lassan 1 1/8-ban, meg abba van a rendes teló ha mtb (na jó az lehet tapared)?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest