- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Milyen okostelefont vegyek?
- iOS alkalmazások
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz
nrg.960 #162100 üzenetére
én kifejezetten országútis hajtókart szerettem volna, a kinézet, meg a keskenyebb kúfaktor miatt is. Már megjött a hajtókar, mielőtt eladtam az On-One vázam, de véletlenül sem ment bele, a tányér belevert a láncvillába
.
A rendes A-head nyak nem volt még az acél montik idejében? Mindegy, gondolom működik az átalakítós is.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Tomi_Sci
őstag
válasz
nrg.960 #162083 üzenetére
Nekem is készül egy hasonló, Dawes Super Galaxy Reynolds 531st váz, ami gyárilag alsócsőves váltókaros Deore LX 3*7.
Sajnos a hajtómű nem eredeti, hanem vmi legalja Shimano, most bánom nagyon, hogy elkótyavetyéltem egy patika LX szettes montit (= odaadtam valakinek).
A terv az, hogy hátra felmegy egy 11-36 vagy nagyobb 10s vagy 11s, előre meg egy 36 - 42 közötti NW. Négyszögre vagy integráltra.
A váltás pedig egy elsőváltó konzolra felrakott indikátor nélküli Shimano 10s vagy 11s monti kar.
A fék meg a mostani kanti 105karokkal, vagy egy modern kanti, vagy egy mini V-fék, vagy rendes V-fék lineáris Tektro karokkalAmint látható minden teljesen letisztult, és nagyon határozott vagyok a témában.
Attól függ egyébként, hogy mi megy fel rá, hogy a többi brinámon mi válik feleslegessé. Illetve még az sem tiszta, hogy ki akarom tágítani a hátsó papucsot, vagy áthézagolom az agyat.[ Szerkesztve ]
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
ivana
Ármester
-
jjeahh
nagyúr
válasz
nrg.960 #162099 üzenetére
Tetszenek így is végülis, csak ebben a formában inkább városban szaladgálósnak használnám, ha építenék ilyent, max téli edzőbringának aszfaltra. A 26" és a felnifék terepre nekem ma már kevésnek tűnik, de persze akinek ezzel nincs baja, annak egy jó low budget gravel alternatíva lehet és jobban néz ki, mint egy sima retro monti
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
-
Teasüti
nagyúr
válasz
nrg.960 #162497 üzenetére
Tudnál mutatni egyet? Nekem ilyen olcsón nem jött fel egyetlen tányér sem, inkább háromszor annyiért. 22/24T 64 BCD érdekelne oválban, meg 32/34T 104 BCD.
Jelenleg 22/32/44 sor van fent. Ránézésre az a 22 már eléggé tompa. A többi még szerintem bírna pár láncot. A nagytányér meg nem érdekel, lejtőzésnél mindegy. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
nrg.960 #162507 üzenetére
Csak ne tedd le állni a váltöval az ötvenesen mert kinyúlik a rugó mint a gatya.
Zsohi...éhgyomorra szerelés?!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
nrg.960 #162597 üzenetére
Te vagy az Jézus?
(#162619) bardi...röviden? Semmire,de menő.
(#162616) jjeahh...ott ha lezúgsz csak úgy darálja a küllő az óhatatlanul is közé dobált rőzsét.
(#162615) ivana...vintidzs monti az más,a murva az murvára való,az meg nem sok van.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz
nrg.960 #162901 üzenetére
Felénk a helyi boltocskában javítanak karbont, én a legtöbb esetben észre sem venném, hogy javítva volt, ugyanakkor nem szívesen vennék javított bringát, ahogy mondjuk törött-heggesztett alut sem, de annál legalább látszik (?).
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
xy.zsolt
őstag
válasz
nrg.960 #163213 üzenetére
Szerinted a TLR gumin a nagyobb repedést is foltozza belülről?....Így talán kibírná az utat a defekt után beletett belsővel, addig amíg haza érek és ki nem hajítom a kukába. Ne történjen ilyen, de jó lenne tudni ha mégis....akkor nem cipelnék pl Gorilla tape-et emiatt....ami szintén kérdéses számomra lévén hogy még nem használtam ilyenre.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Jester01
veterán
-
Toobee
veterán
-
xy.zsolt
őstag
válasz
nrg.960 #163891 üzenetére
1 hete használom a TLR-é alakított mavic felnit....majd ha veszek egy komolyabb kanyart megmondom. Érzésre nagyon stabil a gumi-felni kapcsolat....de nyilván a felni kialakításától is függ. Eddig csak azért nem száguldoztam lejtőn kanyarban mert csak az egyik kerekem lett átalakítva tesztelésre.....még nem bántam meg. 1 hét múlva felkerül a hátsóra is a TLR.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
6030D
Ármester
válasz
nrg.960 #163900 üzenetére
Vagy nem tartja meg már az elején a nyomást, aztán ennyi. Kb minden tubelessesíthető. Ahogy a mesterem csinálja: gyári szalag marad, arra egy új kék Schwalbe szalag (szeleplyuk elforgatva), arra a tl ragasztószalag (márkát nem tudok), tűreszelő, szelep be, Mitas tej.
Ha leengedés után a külsőd pattanva válik el a felnitől, akkor tuti jó lesz.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
xy.zsolt
őstag
válasz
nrg.960 #163900 üzenetére
mondjuk én nem erdei libakergetőn tekerek
hanem aszfalton....igaz az is néha rázós tud lenni. Szerencsére a 125mm szélesség is passzol. A 140mm-es gyakran kidörzsölt....ez ahhoz képest olyan mintha nem is lenne nyereg alattam....szóval szuper
peterkeT: Nem vagyok ügyvéd, de szerintem is így bőven van adatvédelmi indok a perelésükre....remélem meg is teszik és hamarosan kénytelenek lesznek vátoztatni ezen.[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
cdl
senior tag
válasz
nrg.960 #164044 üzenetére
Motorex Carbon pastát használok, nincs ilyen gond vele.
Hasaggymeg,
Gratulálok. Nekem holnap meglesz a 4000, de gondolom tizedannyi szinttel, szóval sehol sem vagyok.jjeahh.
A szelet ne is emlegesd. Ma az első 55 km-t 20-25-ös szembeszélbe mentem.
Az utána jövő 45 km alatt végem volt. Eléheztem, azon mondjuk a mákos tekercs segített.
De a tekerés után kb még 1 óráig hányingerem volt, szóval kivagyok. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
nrg.960 #164165 üzenetére
Van amikor bejön,máskor nem.Első,gyors próbálkozásnak megfelel,csak nem kell nagyon meglazítani a csavarokat,mert akkor annyira elmozdul6 mindenfelé,hogy mikor rászorult féktesttel visszahúzod őket,biztos újra elmozdul,elhúzzák a csavarok.
birorichard...én is mártott kesztyűt használok.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz
nrg.960 #164265 üzenetére
Milyen bringára megy? Agresszív xc és lightos trailra szerintem jó, veretős trail, enduro gépekre nem elég harapós. Ráz amúgy, mint a franc, de ettől függetlenül teszt szerint a gördülési ellenállása kiemelkedően jó. Nekem kedvenc gumim xc-n, mert sárban és porban, laza talajon is boldogul és ha elveszti a tapadást, szép fokozatosan, kiszámíthatóan teszi, szal ha kezd csúszni, általában van időd visszanyerni az irányítást, nem esel el. Szeretem még, hogy a mintázatához képest könnyű, más márkánál az agresszív gumik mind nehezebbek. Amit utálok benne, ahogy minden belépő Schwalbe gumiban az az, hogy a Performance verziók oldalfalát könnyű kivágni, szal sziklás terepet, üvegszilánkokat nem szeretik. Most elöl nekem Snakeskin Evo van, azt egyelőre nem sikerült kivágni, remélhetőleg bírni fogja a strapát.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
INTELligent
senior tag
válasz
nrg.960 #164515 üzenetére
(#164566) Hasaggymeg:
az a távirányító az a lock-out a kormányodon? mert úgy néz ki, mint ami a telóba megy bele, de nem bovdennek néz ki a kábelFlickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
nrg.960 #164751 üzenetére
Ha süt a nap valahol látod az árnyékát.
...amúgy ha kitöröd a nyakad a tökörben is lát6ó. Volt itt még egy fórumtárs aki (X6-os béemvéje ablakából kitekintve
) olyant mondott,hogy a kerékpárt a tetőn hordozni a legigénytelenebb.
Mindenki tudja,hogy külön erre a célra vásárolt,zárt pótkocsiban a legigényesebb hordozni a féltett kerékpárt,de ez helyett viszont soxor kényszermegoldások vannak.
Tothgera...kissé hosszúak a fék és váltókábelek is,rég tervezek vágni belőlük,de egy szélesebb kormánnyal levágva lehet már rövidek lennének.
Na mind1,jövő hónap végéig eldöntöm vásárolok-e szélesebbet.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz
nrg.960 #164766 üzenetére
Hogy van-e értelme, attól függ honnan nézed. Azért szokták általában pedál nélkül mérni, mert a gyári súlyadatok is mindíg pedál nélkül vannak megadva, hisz a bringát nem pedállal árulják.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz
nrg.960 #164767 üzenetére
+yyeahh: gyári kerékszett, valami 520 g-os dt felnivel, szóval ott lehetne fogni 300 g körül egy 16xx g-os kerékkel. Fékből az xt 250 g-mal lenne könnyebb.
X01 váltó, GX kar+sor, X1 lánc, itt 70 gr-ot lehetne fogni a soron, de az nem ér nekem +40 eurot minden sorcserénél.
A hajtókar is valami S1000, abból jó lenne egy üreges, de súlyban nem nagy a különbség, inkább csak a felirat miatt lesz csere, ha lesz (MT900 kar marhára tetszik). Pedálból Eggbeater is kicsit könnyítene.
Illetve a gumik nehezek, most csak fejből a hátsó 660 g az első 740 g, ott viszont fontosabb nekem, hogy ne kapjak defektet, szóval ilyen 500 hrammos svábli meg sworks gumira ezért nem fogom lecserélni.
Szóval igen, tudnék rajta 1 kg-t csökkenteni, csak dönteni kell, hogy ez, vagy egy használt karbon outi. Mert kb ugyanannyi.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
6030D
Ármester
válasz
nrg.960 #165507 üzenetére
Nekem szokták szívni itt a vérem, hogy saját szerelőm van, mert birtokos esetbe rakom/ragozom. Néha szoktam olvasni a szerelőtök fb bejegyzéseit, az ilyen (tiétek, enyém) egy kincs, látszik, hogy szereti, élvezi amit csinál, és mindenkiét úgy, mintha a sajátját csinálná. Mindenkinek csak ilyen szerelőt!
Runner, marketing tipp hangzott el.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Ringman
nagyúr
válasz
nrg.960 #197231 üzenetére
az alfine 8 elég kis áttétellel rendelkezik (síkra jó, de 1:1 aránynál kisebbet nem fog tudni)
én nexus 8-cal tekertem egy háromnegyed évig (kb fele arányban földutakon), azt bírta simán, ráadásul az enyém rollerfékes is volt.
az alfine 8-nál nagy is lehet a veszteség az agyváltó miatt. (inter 8-at nézd) persze van akit ez nem zavar.
valami ilyesmi kellene akkor neked: [link]alfine 11 egy fokkal jobb áttét és hatékonyság szempontjából, de ez jellemzően már drágább min 60-80k-val azonos egyéb felszereltség mellett.
a rohloff eleve 1000€-tól indul, szíjhajtással olyan 2500-3000€-tól indulnak újonnan az ezzel szerelt biciklik, itt egy csomó: [link]
-
Ringman
nagyúr
válasz
nrg.960 #197235 üzenetére
ott van acél is, a MaxCycles Steel Lite 2, ami szabadon konfigurálható (a pénztárca szab csak határt)
rosebike-nál van alfine 11-gyel bicikli + rohloffal is: [link]
de biztos máshol is, itthon nem tudom mekkora a választék ezekből, szerintem elég kicsi. -
6030D
Ármester
válasz
nrg.960 #197251 üzenetére
Én sérvvel montizok 4 éve. Amíg nincs kiszakadva úgy, hogy műteni kell, addig az erősítéssel javítható az állapot. Ha még mindig Bp-n vagy, akkor keresd meg dr. Erbszt Andrást (Doctorfit, gerinc-klinika.hu), nekem ő segített először. Nekem az a tapasztalatom, hogy az ülőmunka a legrosszabb a gerincnek, minden más jobb (persze akkor, ha nincs fájdalom, addig mérsékelten kell terhelni).
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
- KOMONO 16.5mm szíj
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
- Bicikli matrica szinte minden fajta biciklire! PH tagoknak 30% kedvezmény!