- Térerő gondok, tapasztalatok
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Alig egy év után leáll a Boundary című zéró gravitációs FPS támogatása
gp A teljes változat PlayStationre is megjelent volna, de már tavasszal megtudtuk, hogy a konzolos verziónak is lőttek.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz
Szoles #97057 üzenetére
Az olajos is meleg, fékezés után. A fékerő különbség és melegedés között - szerintem - az az összefüggés, hogy ami erősebben szorít azzal nem fordul át többször a tárcsa, kevesebbet súrlódik, hamarabb megáll/lassul. Gondolom nem vadulsz, mégis 180/180-ra váltanál. DH-sok meg ~200-zal mennek, nem lassan. Nem sok a tárcsa különbség, ellenben a fékerő igen. Mire veszel egy tárcsát meg betéteket, 10e felett leszel. Egy alap hidrós használt Shimano 20, és eladhatod a Hayest. Vagy ha nincs igazunk, akkor a Shimano-t.
Örni: nézz meg egy néger pornót, és álmaid szerte foszlanak.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla