- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
dqdb
nagyúr
válasz hoffman_ #684 üzenetére
Én pont fordítva tapasztaltam, és venember83-mal értek egyet. Többször tekertem esőben/közvetlenül eső után sárvédő nélkül. A sebességből visszavéve a hátam és fenekem tiszta marad (a teljesen kivágott SMP nyereg ellenére), míg elöl a nadrág és a mez kap rendesen a koszból, akármit teszek.
Csak nyeregcsőre rögzíthető sárvédőt tudok hátulra felrakni, az a semminél kicsit többet ér csak, városban rezeg-mozog, mellette simán fel tud jutni a kerékről kosz. Az első ellenben tökéletesen működik.
Országútira vegyetek Crudot, kulturáltan néz ki, hatékony, és ehhez a kickstartereshez képest nem is drága.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek