- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz Cathfaern #61843 üzenetére
Aszfalton, szárazon... 5 cm sárban már csak jobb egy tárcsa, ami tiszta.
Runner_fxr: szép gép, grat. Legjobban a színe tetszik, olyan mint a Focusom.
Ezeknél amúgy ha változtatsz a hajtókari fogaskerék fogszámán, az mit okoz? Rásegítéssel gyorsabban mész, vagy több ideig bírja az aksi? Vagy nem is cserélhető?[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
#48525824
törölt tag
53 eur a look keo 2 max rose-nal
-
entropy
tag
válasz #48525824 #61854 üzenetére
Estem ma egy szépet a bicómmal és sztem csapágyas lett a hátsó agy. Nem volt túl nagy esés, de oldalasan érkeztem le bénán a hátsókerékre és elcsúsztam. Itthon megvizsgálva kicsit a hátsókereket kopogó hangot hallok ha oldalirányba megmozgatom nem túl erősen. Meghúztam a tengelyt de továbbra is kopog, gondolom ez nem normális. Ilyen bicikliről van szó
Giant Performance Tracker sealed bearing, [F] 15mm axle, [R] 135x5mm system integrated QR
Típusú a kerékagy.Milyen költségekre számíthatok?
-
r.levente75
addikt
válasz Hasaggymeg #61849 üzenetére
A bikemagon ha megkeresed a lánccserére vonatkozó cikket abban leírják hány km után kell lecserélni azt. Lehet hogy mégsem írtam badarságot?
-
maximilian4
addikt
Köszi mégegyszer mindenkinek a választ, útmutatót stb., mégegyszer este nekiállok aztán meglátjuk. Azért még lenne pár dolog ami érdekelne. Tehát váltókarok. Nézegettem a webshopokban, és egytől egyig ezek az " I-Spec B" felfogatású karok jönnek be. Ez mit is jelent? Ha jól látom, csak akkor tudok ilyet felrakni, ha megfelelő fékkarom van hozzá? Ezek a számlapos shimano váltókarok sztem full gagyik. Nem szívesen vennék. Sram az jó lenne, de csak párban találok mindenhol...
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
-
-
Runner_fxr
Ármester
Én először ezt néztem ki: Stereo Hybrid 160 Hpa SL.
Színben és felszereltségben is jobban tetszett, de sajnos ez már elfogyott. Persze német webshop kap belőle szintén kb 2 hónap múlva, de én magyar nagykeren keresztül intéztem.
Azért nem csúnya az ezüst zöld sem, majd megbarátkozok vele.Cserélhető az első fogaskerék, van belőle pár méret. Ezt a gyártók mindig az adott bringához lövik be, attól függ milyen a sor kiosztása és milyen típus a kerékpár. Kell egy szoftverfrissítést is csinálni a motoron ha más fogaskereket akarsz előre rakni, mert a megváltozott nyomaték miatt letiltana a rendszer. Az gyárilag ki van találva, nem kell azt cserélni. Nagyon intelligens a bosch rendszer, pláne a legújabb generációs. Hihetetlenül finoman adagolja a plusz nyomatékot.
-
rob210
nagyúr
válasz Pttypang #61859 üzenetére
Nem vagyok nagy kerékpár mágus, de azt tudom, hogy a hydros tárcsa fék komolyabb és sűrűbb karbantartást igényel mint egy jó V - fék.
Miért nem hívod fel erre a figyelmét?
Gondolom ő nem fogja tudni szervizelni ami plusz macerát jelent azt meg nem szokták a nők szeretni, tapasztalatRenault power
-
nagyúr
-
veterán
válasz rob210 #61861 üzenetére
Folyamatban, de akkor is a penzugyi tenyezo eleg utos lesz szerintem. Egyszerubb belinkelni a tapasztaltabbak velemenyet errol, mint megprobalni meggyozni ugy, hogy nekem meg sose volt hidros rendszerem.
Szoval a v fekemnek hatul van egy kis problemaja, nem egyenletesen huzza vissza, vagyis behuzas utan az egyik oldal "ottmarad" a felnihez kozel, ha kezzel hozzanyulok, akkor visszaall az eredeti allapotba, de ha behuzom egyszer, akkor megint ott marad. Otlet?
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
-
rob210
nagyúr
válasz Pttypang #61865 üzenetére
Nekem gyengült a rugó egy idő után, akkor kellett utána állítani, előtte nekem is frankó volt.
Az asszonyén meg egy kis rozsda volt a jobb oldali kar tengelyén, megcsiszoltam lefújtam zsírspray-el
azóta jó.Ha nem szorul és a rugó is jó akkor nincs ötletem.
Ez a két dolog befolyásolja.Renault power
-
Integrale
veterán
válasz Pttypang #61865 üzenetére
Ha van kopásjelző a felni fékfelületén, és a fékpofa már hozzákopott, akkor abban akad meg, fékpofa csere, vagy ha kicsit lecsiszolod a fédert, akkor jó lesz.
Tárcsa vs V: utóbbihoz olcsó a bovden, a betét, és pofon egyszerű állítani. Egy olcsóbb Shimano tárcsához ~2500ft a műgyantás betét/fék ~4000 a fémszemcsés, fékfolyadék is 2000 ft magasságában mozog, aztán ha otthon nem tudod légteleníteni, akkor szerviz, ahol lesz munkadíj is, ha a fék és a váltókar egyben van, akkor váltókart is kell cserélni, amihez én már új bovdeneket is vennék. Egyszóval (3) nem éri meg.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Integrale #61867 üzenetére
Azert az hozza tartozik az igazsaghoz, hogy a mai modern shimano tarcsafekek eleg megbizhatoan mukodnek. A legtelenites se tul gyakori atlag felhasznalas mellett. De atepiteni egy 50k-s bringat tarcsasra valoban felesleges. Persze sokkal jobb tarcsat hasznalni mint vfeket.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Pttypang #61863 üzenetére
Mond meg neki, hogy abból a pénzből mennyi táskát, ruhát, cipőt (nője, stílusa válogatja) tud venni, az hatni szokott.
Runner_fxr: Én telefonon egyeztettem a Focust, és amikor mentem érte, akkor láttam, hogy ezüst meg ző'd . Először fura volt, de elhoztam, mert már sehol nem volt a méretemben olyan, amit szerettem volna (meg a bankszámlám is kibír). Most már tetszik, hogy nem a szokásos fekete-fehér-piros színű lett, kicsit más, mint a sok bicó, ami szembe jön. És szerintem a kosz sem látszik annyira rajta, a finom por például szinte alig, ami egy feketén már virítana.
Párodnak milyen fajta van? Nem ártana nálunk is az asszonyt villanyosítani.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
HEAHEA
tag
Sziasztok! Van valakinek tapasztalata a Bluetooth-os km órákkal kapcsolatban? Kiszemeltjeim Cateye Padrone Smart , vagy a kistestve Strada Smart.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Sokkal hosszabb es mas termeszetu a lista, de majd atadom, ugyis atolvastatom vele ezt a par hszt.
(#61868) Runner_fxr
Mechanikus tarcsafek is gondolom nem megeri kategoria, de egy arat tippelnetek ra?
(#61866) rob210
Epp takaritom, megnezem, hatha meggondolja magat a fek es mukodni kezd, tenyleg eleg koszos volt a tengely kornyeken is.(#61867) Integrale
Igen, az elso feknel az akad, de menet kozben kiugrik, szoval nem marad ott, szerintem azt hagyom egyelore.[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
entropy
tag
**Az előzőt véletlen válaszként adtam egy másik user hozzászólására **
Estem ma egy szépet a bicómmal és sztem csapágyas lett a hátsó agy. Nem volt túl nagy esés, de oldalasan érkeztem le bénán a hátsókerékre és elcsúsztam. Itthon megvizsgálva kicsit a hátsókereket kopogó hangot hallok ha oldalirányba megmozgatom nem túl erősen. Meghúztam a tengelyt de továbbra is kopog, gondolom ez nem normális. Ilyen bicikliről van szó
Giant Performance Tracker sealed bearing, [F] 15mm axle, [R] 135x5mm system integrated QR
Típusú a kerékagy.
Milyen költségekre számíthatok?[ Szerkesztve ]
-
zoli03
őstag
válasz r.levente75 #61856 üzenetére
Olyan nehéz felfogni, hogy láncot nyúlás alapján cserélünk, nem km alapján? Ennek akkor lenne értelme, ha minden ember ugyanolyan láncot használna ugyanolyan körülmények között. De egy drágább lánc általában tovább bírja, nem mindegy, hogy terepen vagy országúton használja az ember, mert ezek a tényezők miatt akár többször annyi ideig is elvagy lánccsere nélkül, úgy, hogy nem nyúlt meg.
Bikemagot inkább hagyjuk, vicc az egész oldal véleményem szerint.
Ennél már ez volt nagyobb hülyeség, amit írtál:
"Ha elmarad a csere tudjuk, hogy teljes fogaskeréksor, esetenként hajtókar, sőt váltócsere is előfordulhat."
Azért, mert elkopik a váltógörgő, miért kéne az egész váltót cserélni.
-
parkr
őstag
OTP válasza a 3D secure-rel kapcsolatban, ha érdekelne valakit:
"A 3D Secure szolgáltatást bankunk az elfogadói oldalon már biztosítja, azaz egyes fizetőoldalakon, ahol a bank által nyújtott grafikus fizetőfelületen történik a tranzakció, lehetőség van ennek alkalmazására.Kártyakibocsátói oldalon azonban még nem érhető el a szolgáltatás, így a bankunk által kiadott kártyák még nem rendelkeznek ezzel a kóddal. A későbbi esetleges csatlakozást illetően egyelőre még nem áll rendelkezésünkre információ."
(#61870) HEAHEA: a Padrone Smartot én is néztem, de a Topeak Pano jobban tetszik, lehet azt fogom beszerezni
[ Szerkesztve ]
-
zoli03
őstag
válasz r.levente75 #61876 üzenetére
Akkor azt mivel magyarázod, hogy haverom városi biciklijén a SRAM PC-1 kb feleannyit bírt, mint a Sunrace CNS10? Nagyjából azonos körülmények között voltak használva.
Vagy például egy HG95 miért bír többször annyit, mint az UG51?
[ Szerkesztve ]
-
Normi™
őstag
válasz r.levente75 #61876 üzenetére
Szia!
Megértem,hogy kiállsz igazad mellett,de nincs igazad.Nemhogy kilométertől,használat típusától,de márkától is függ,nem lehet ennyire ráhúzni mindre,hogy 1500km után csere.Az én Sram láncomban most 3500km van,és semmi nyúlás.Shimano általában hamarabb nyúlik eleve mint a többi,és ahogy előttem is írták az sem mindegy,hogy hány sebességes rendszerhez van tervezve.Fogadd el,hogy nincs igazad és kész.Nem bántásból,tényleg nem,de ennek semmi értelme.
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
r.levente75
addikt
válasz zoli03 #61877 üzenetére
Nézd, én nem azzal vitázok, hogy két lánc között van e minősébéli különbség. Én azt állítom, hogy van olyan mértékű láncnyúlás ami 1500-2000 km között bekövetkezik, és cserére szorul! Ha minden nap megteszel kb 25 km-t hegymenetnek felfelé, és "téped" a láncot, mert nem pörgetsz, ugyanakkora lesz a nyúlás, mintha síkon tennéd meg ugyanazt a távot pörgetve. Nyilván nem!
-
ivana
Ármester
válasz r.levente75 #61880 üzenetére
azt állítom, hogy van olyan mértékű láncnyúlás ami 1500-2000 km között bekövetkezik Nincs ilyen.
-
ivana
Ármester
válasz r.levente75 #61882 üzenetére
Lenni siman van ilyen en kb. 1000km utan dobom ki a 8 sebi lanciamit mondjuk ez ilyen olcso fajta. Nem egyertelmu a megfogalmazasod.
-
Normi™
őstag
válasz r.levente75 #61884 üzenetére
"Valószínű lánccsere, ha már a mégnyúlás is látható lenne nagy baj volna. A nyúlás általában mérhető, láncot cserélni 1500 km-ként ajánlott!"
Ez azért nem nagyon értelmezhető másképp,ebből ered a félreértés.
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
veterán
válasz r.levente75 #61886 üzenetére
Nem gond, nalam tobb hulyeseget ugyse fogsz osszeirkalni, ebben nagy mester vagyok
Everybody lies.
-
atok666
őstag
válasz r.levente75 #61886 üzenetére
Par forintos lancnyulasmerovel megmered, aztan ha mutat, akkor csere. Ennyi - szerintem.
Atok
-
#63761920
törölt tag
Sziasztok!
Van egy Deore FH-M530 hátsó agy amibe
a racsni nem jó mert ugrik a (kalapács-fog)
kerestem testtet de már nincs esetleg másik
fajta is jó lennehozzá vagy új hátsó agyat kell
fűzetni belle? -
-
entropy
tag
válasz rob210 #61878 üzenetére
Köszi a választ! Megnéztem a küllőket, nem laza egyik sem sajnos. nehéz megmondani, hogy honnan jön a kopogó hang, kivettem a kereket próbáltam úgy előidézni de nem sikerült. Megpörgettem a tengely végeinél a kezemben a kereket nem éreztem semmi rezonanciát sem. Oldalirányú mozgatásra egy minimálisan mozog talán a kerék, de kotyogásnak nem nevezném (1-2 mm talán...). Az első kerék is ugyanannyira kimozog oldalirányba hangtalanul.
-
Tothgera30
Ármester
#61826 Hasaggymeg: Nem ez, hanem a old school verzió.
#61833 atok666: Persze, meg az Oltre is. Csak ilyen fizetéssel elég sokat kell ugrálni hozzá.
Mai bejövős:
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz maximilian4 #61857 üzenetére
Tudtommal kijelző nélküli és a fékkarra van rögzítve,így mivel nincs saját bilincse kevesebb helyet foglal a kormányon.
(#61865) Crytec210...azt folyton állítani kell,ahhoz,hogy egyenletesen mozogjon...legalábbis én azt tettem,nekem fontos volt,hogy a 2 betét egyszerre érjen felnit. Amúgy én inkább azon aggódnék,hogy a videó tanúsága szerint a fék látszólag elmozdítja oldalra azt a kereket.Nem kotyog?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest