- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen GPS-t vegyek?
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- iPhone topik
Hirdetés
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz
-=RelakS=- #61534 üzenetére
Persze, több fokozatban. Bosch-nál 4 fokozat van, és ha rádugod pc-re a computerét akkor még a nyomatékgörbét is be tudod állítani, hogy ossza el a nyomatékot a 4 fokozat között, mekkora legyen az ugrás az egyes fokozatok között. Alap helyzetben úgy van belőve, hogy az Eco fokozat kb ellensúlyozza a plusz tömeget és olyan érzés mintha egy viszonylag könnyű xc gép lenne alattad normál hajtással. Aztán a kettes Tour fokozattól érzed igazán, hogy ebike van a segged alatt. Ez a fokozat az ajánlott az emelkedők 90%-ban. A 3-as Sport és 4-es Turbo nagyon ritkán szükséges. Ezek akkor jönnek jól ha bekapcsolom a tuningot és 45-ös tempóig kihasználom a rásegítést. Városban például, a dinamikus közlekedéshez.
Vagy ha valami brutál emelkedőn akarsz felmenni akkor kellhet.
Ha az aksival gazdálkodni akarsz, akkor Eco és Tour között kell váltogatni, Sport és Turbo sokkal jobban meríti. Én egyébként ha sík úton megyek, teljesen kikapcsolom sok esetben a rásegítést, lezárom a tagot és el lehet így tekerni, csak megindítani nehéz. Emelkedőkön is csak Ecoba tolom az elején, amikor már kezdek fáradni vagy nagyobb emelkedő van akkor kapcsolom Tour-ra. Egyébként a túra vége felé van a legtöbb értelme a rásegítésnek, amikor már kitekerted magadból az erőt és kezdesz nagyon elfáradni, akkor kérem inkább a több rásegítést. Hosszabb távokhoz, gondolok itt 80-100km közepes-nehéz terepre 2000m körüli vagy feletti szinthez kell egy tartalék akku is. Ezt bedobom a tatyóba, 2,5kg a súlya, nem olyan vészes. 1 akkuval 50-60km-t mész maximum terepen és 1200m körüli szintet.6030D: Nekem a VDO M6-hoz van övem, azt szoktam használni. Elég jóféle.
Jó az a Stereo, 140mm már mindenhova elég, normál hajtás mellett nekem sem kéne több, de rásegítés mellett elleszek a 160-al is, lefelé meg tank lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos autók - motorok
- Villanyszerelés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen routert?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Eredeti játékok OFF topik
- ASUS routerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...