Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    válasz dom1n0 #280437 üzenetére

    Nem annyira a láncfeszüléshez van köze (hisz az sokkal nagyobb tartományban feszül és lazul váltás közben) mint ahhoz, hogy milyen pontosan pakolja a vezető görgő a láncot egyes lánckerekekre. Én azt tapasztaltam, hogy amint nyúlik a lánc/kopik a sor javíthat a váltás teljesítményén ha picit közelebb engeded a felső görgőt a legnagyobb (és így az összes) lánckerékhez ami amúgy eléggé logikus is, hisz a kopással a lánc oldalirányú toleranciája egyre nő így az azt váltáskor oldalra mozgató felső görgő vonalát kissé lustábban követi. Régen, mikor egy lánc éveket tartott úgy vizsgáltuk nyúlását, hogy levettük és kiegyenesítve, két rétbe hajtva majd oldalára fordítva kitartottuk előre a levegőbe egyik végénél fogva. A gravitáció okozta íve nagysága volt a mérce kopásának mértékére. :D

    #280447ZavaBalazs...ez tudod mitől lett rémálom? A zöld-rózsaszíntől! :Y ;]

    [ Szerkesztve ]

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Új hozzászólás Aktív témák