- iPhone topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Google Pixel topik
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
2030-tól jöhet el a Hyper-NA EUV berendezések kora
ph Az ASML bizakodó az új technológiát tekintve, és a piac is reálisabban szemléli, mint korábban.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Freshly Frosted
gp Extraként a Rumble Club DLC csomagját is begyűjthetik az érdeklődők.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz
Ringman #277955 üzenetére
Én kimértem és kipróbáltam mindent, szóval passzolt, csak így sokáig tartott. A hátsón a középső (felső) lyukat is jó helyre fúrtam, csak az a csavar sajnos rövid, így nem tudtam kettőnél több közölőt betenni a sárhányó és a felfogatási pont közé, így is alig akart belekapni a csavar a menetbe. De most úgy fest, hogy nem is kell több, mert akkor meg alig lenne hely a gumi és a sárvédő között. A másik bringán hosszabb a csavar, majd eladás előtt megmentem arról
Amúgy nekem vágni kellett a pálcákból, az elsőből csak bő felet, de a hátsóból 2 centit. Amit most a hátsó keréken látsz, az 2 centi vágás után van, tökig benyomva a tartóba.
Az első sárvédő sajnos így közelebb van a gumihoz a villa utáni részen, de a villa alatt egszerűen nincs több hely, és már így is felfekszik a sárvédő teljesen az éleivel, nem tudok már rajta emelni. Ha a használatban gázos lesz így, majd lehet, hogy én is faragok le az éléből egy kicsit, hogy némileg feljebb kerüljön, de szerintem vízre jó ez így is, a nagyobb kavicsokra meg emelés után sem lenne elég. Meg ez amúgy is a gravel gumi, kopik még, a nyári GP5000 meg nem is lesz ilyen magas/széles.
Csomagtartót nem tervezek. Igazából egyelőre már semmi mást, megvan minden, felpakolom, és örülés.
#277956 Ringman: nekem lehúztuk 12 Nm-re a szomszéd Wera kulcsával, annyi a meghúzási nyomaték. Alig bírtam a kis kézi kulccsal kioldani. Annyira húztam meg, hogy kézzel is kioldható legyen terepen. Szorosan, de szerintem max 9 Nm. Majd ráellenőrzök néha.
#277957 mauimagic: csak egyszer kellett szívnom vele, ráadásul így legalább másnak is tudhatok segíteni, ha hasonlóra vállalkozna. Nyilván lehetne minden modellre és méretre egyedi, tűpontosan illeszkedő és külön leírással rendelkező hülyebiztos sárvédőt gyártani, de az nem 22.99€ lenne. Az árához képest meg ez tökéletesen jó, leszámítva az egyszeri plusz munkát. Asszony is kérdezte, hogy miért nem rakatom fel a szervizben: egyrészt mert ott biztos nem raknák fel ilyen szépen, másrészt meg akkor nem 22.99€ lenne a végösszeg, hanem mininum a 3x-osa. fultont meg ne b.sztassátok már, elkölt 3600€-t egy eég jó bringára, és ilyenekkel kell szívnia, nyilván sík ideg, és nem a szomszéd faluba kell visszamennie reklamálni, ráadásul nem is neten vette.