Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sepyi

    aktív tag

    A tisztán hidraulikus fékeknél, (tehergépjárműveknél levegő-folyadék hibrid) nincs visszahúzò rugò. A főfékhengerben lévő dugattyút tolja vissza egy rugó, aminek célja a rendszerben lévő nyomás elengedése. A dugattyúkat a tárcsa üti vissza az egyébként 0 nyomású rendszerbe. Ezért tud a fékpofák kopása ellenére a fék ugyanott fogni. Magyarul a pedálút nem lesz nagyobb.Önbeálló.A nyergekben lévő rugók szerepe a betétek kiesését akadályozzák. Nincs hidraulikus fékem a bringán, de ha igaz, hogy kicsinyített változata az autónak, akkor elég behatárolhatò a hiba. Tételezzük fel hogy a tárcsa centirozott, a nyereg jó helyen van ( kerék visszarakáskor behúzott fékkel középre kerül) és kipròbáláskor fékezés után nem megy vissza a dugattyú. Személyautòknál az esetek 90-ában ilyenkor valamilyen fizikai szennyeződés akadályozza a dugattyú mozgását. Egy levált tömítésdarab egy pici rozsdadarab.

    [ Szerkesztve ]

    Tedd vagy ne tedd! De ne próbáld! (Yoda mester)

Új hozzászólás Aktív témák