Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rétisün

    veterán

    egy kis tárcsafékes tapasztalat, miután lassan összebarátkozunk az új géppel (bár még mindig nincs kész teljesen....)

    ezeken a sz*r putri zala megyei utakon a hidraulikus tárcsás fékváltókar kevésbé tolerálja az útminőséget, hajlamosabb zörögni egy-egy hirtelen bukkanón, gödrön. érthető, hiszen eleve könyebben jár, mint a bovdenesek, és ott maga a bovden, a fék rugója is gátolja, hgy úthibák miatt zörögjön a kar. ez konkrétan egy 105-ös fékváltókar, és lehet, hogy egyedi eset, mindnesetre aki nagyon háklis mindenféle zajra a bringán (fulton!) ezt ia kalkulálja bele, mielőtt hidrós tárcsára vált.

    sajnos lassan viszont nem lesz más, lassan eltűnnek a bovdenes fékek, váltások :O

    war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

Új hozzászólás Aktív témák