Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -=RelakS=-

    veterán

    válasz Tin #263617 üzenetére

    Áttörlés: fogsz egy darab papírtörlőt, vagy lehet ugyanilyen tekercser rongy szerű törlőt kapni (még jobb is), összehajtod, a markoddal a lánc köré fogod gyengéden, majd visszafelé hajtod a hajtóművet. Egy csomó "retket" le fog szedni. Nem kell rászorítani, a görgőket nem kell kipolírozni vele.

    Az én tapasztalatom az, hogy nem lesz dzsuvásabb a hajtás a tekeréses módszerrel, mint a csepegtetésessel. Ugye, a tekeréses módszernél sem kell izomból nyomni a flakont, csak egy vékony sugár fogja érni a láncot. A felületi feszültség elég hozzá, hogy a görgőkre összerántsa a kenőanyagot.

    0.4-es nyúlás az már csere közeli :Y Mondjuk ez is attól függ, hogy mivel méred.
    Szerintem a cserélgetést úgy érdemes csinálni, hogy új hajtásnál egyből 4-5 láncot forgatni, és így az egész bagázs egyszerre nyúlik le. Persze, ha még nem gatya a mostani hajtás, akkor lehet hozzáadni láncot. Majd számolj be az eredményről :D
    Más okból én most adtam hozzá egy új láncot a rendszerhez (lást korábbi hozzászólásaim), és a két kedvenc lánckerekemen használhatatlanul ugrál a lánc. Parktools szerint úgy le van nyúlva a régi lánc, hogy dobjam ki a bringát is, Shimano cucca szerint jóazmég, a vonalszós módszer meg 0.25% körül mutatja :F

    "Egy éjszakát? Nem sok az? Szerintem amit nem old ki negyed óra alatt, azt nem is fogja kioldani. "
    Benzinre tuti igaz, a többi oldószerre nem feltétlenül. De mint mondtam, a benzin pokolian agresszív.

    Azon majd ne lepődj meg, hogy minden is tele lesz sötét szürke gyurmával :DD

    [ Szerkesztve ]

    Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

Új hozzászólás Aktív témák