- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Indiai is kötelezővé teszi a Type-C-t
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
ma Nagyobb lett a kijelző, megörökölte az M2-es chipet és 128 GB-ra nőtt az induló tárhely. Mi kellene még?
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
andrisbandi
őstag
válasz
itouchfan #257225 üzenetére
Igen, erre gondoltam.
Akár egy hozzáértőbbnél;
- túlfújva a külsőt állandó fékezéssel, és elpattogással szembesülve lehet csak montizni terepen (bármilyen gumival).
Nálam ez a sok aszfaltozáshoz választott nyomáskor szokott jelentkezni. Ha mégis bemegyek a technikásabb terepre, mert pl mégsincs arra sár. Aztán jön a meglepi, h majdnem zakózok- ugyan ott megfelelően választott nyomással egy totál kezdő is élvezetesen csapathat nagyrücskűvel (nagyobb tapadás=jobb fékezhetőség), míg a haladó aprómintással, keresve a kihívásokat, fék nélkül, határon, stb, nyomatja.
https://axs.sram.com/guides/tire/pressure
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY