Hirdetés
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple A16-ok készülnek a TSMC arizonai gyárában
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- VoLTE/VoWiFi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
2024-ben M1? Nóóórmális?
lo Elérkezett az idő a lassan hat éves Mac Mini leváltására. És mivel már egy ideje foglalkoztat a gondolat, miszerint...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz andrisbandi #240682 üzenetére
Azért általában a forgáspontokkal nem szokott baj lenni gyárilag, persze bármi előfordulhat, én is mindig átnézem nyomatékkulccsal amikor új bringát üzemelek be. Inkább a telókkal, fékekkel kell foglalkozni új bicókon. Ami a forgáspont csapágy cserét illeti, érdemes gyakorolni először kerékagyakon, ott kisebb a hibázás lehetősége. A csapágycsere sokszor igényel némi kreativitást, mert hiába veszel hozzá szerszámokat, adódhatnak olyan szituációk amikor nem passzol a szett, nem fekszik fel rendesen. Ilyen esetekben vékonyabb menetes szárak, ezeket méretre vágva, dugókulcsok, alátétek is előkerülnek. Van amikor a csapágy prés szett, kiegészítve dugókulccsal, alátéttel, vegyesen kerül bevetésre. Érdemes mindig az adott szituációban a lehető legvastagabb menetes szárat alkalmazni, mert minél vékonyabb a szár, annál rugalmasabb és ezáltal könnyebben tud a csapágy elmozdulni a síkjából. Ha nagyon ferdén húzod be a csapágyat, az sokat árthat a fészeknek, főleg egy karbon vázban. A csapágyfészkeket mindig alaposan tisztítani és zsírozni kell. És sajnos vannak szituációk, amikor minimális nyoma marad a préselésnek, mert ahol felfekszik a szerszám, hagy egy kis nyomot. Ettől függetlenül kis odafigyeléssel megoldható feladat egy tapasztaltabb bringásnak. Párszor megcsinálod, utána már álmodból felébresztve is menni fog.
#240752 Hasaggymeg
Igen, ellentétes a menet.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- War Thunder - MMO Combat Game
- Mobil flotta- ajánló keresés belépéshez
- Érdemben megoldódik a zajos Noctua NH-D15 G2 léghűtők problémája
- Autós topik
- Elektromos autók - motorok
- Gránit az asztalon: teszten az AMD új platformja
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Formula-1
- Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen