Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gaben92

    őstag

    válasz Creative997 #226575 üzenetére

    Nem leszólás/kioktatás akart lenni, inkább figyelemfelhívás, hogy ne nagyon adj az ilyen videókra mert sok pontatlan infót tartalmaz(hat)nak, nem releváns dolgokra fektethetnek nagy hangsúlyt a fontosabbakon meg átsiklanak. Emiatt írtam azt a listát az első videóról, hogy mi a probléma vele. Szóval ha leszólásnak vagy ilyesminek hatott, akkor elnézést, csak segítő szándék vezérelt.

    /Magyarázkodás off

    Visszatérve a témára, azért mondtam, hogy ha 300€-val drágábban tudsz venni XC8-at akkor én azt venném mert gyakorlatilag én is azt tettem. Bementem a Trekhez (másik kérdésre a válasz Finnország/Tampere) megnéztem a Marlint és az XC8/9-et és az XC mellett döntöttünk mindketten mert azt találtuk jobbnak (fentebb írtam is, hogy a váz miatt ami elvileg jobb anyag, boost a fara, tapered a fejcső (A-head), átütős Boost Judy, QR non-boost helyett és ezek magában megérik a felárat akkor is ha ugyanaz a hajtás. (Marlinon nem emlékszem mi van, XC8 12 sebis Deore szint XT váltóval). Szóval átfordítva a dolgot nem azért ajánlom az XC8-at a Marlin helyett mert nekem az van, hanem azért van XC-m Marlin helyett mert a kettő közül azt tartom jobbnak/tudom ajánlani.

    Megpróbálok majd valami cikket/videót kotorni meló után.

    If it ain't a Rotor, it ain't a motor.

Új hozzászólás Aktív témák