- Google Pixel topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Akciófigyelő: Már 70 ezer forint alatt a Xiaomi felmosni is képes porszívója
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
AI-t kap a Toughbook is
ph A Panasonic híres strapanotebook-szériája a Meteor Lake processzoroknak köszönhetően szolgált rá a megnevezésre.
-
Premier előzetesen az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A minap befutottak az első tesztek is, amik szinte csak pozitívakat írnak a DLC-ről.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
sebgutkopf
őstag
válasz MPowerPH #218035 üzenetére
A hideg sose tesz jót a guminak, így a tömítések jobban fáradhattak, nem feltétlen csak a sár tud ellenség lenni. Hogy a tag vagy teló igényli hamarabb a szervizt én sose tudtam dűlőre jutni. Persze pornak és kosznak a teló jobban ki van téve. Viszont a tagban jóval nagyobb nyomás értékek vannak, sokkal kisebb légkamra, használat közben meg amikor lekoppan a nyomás a terheletlenül beállítotthoz képest sokkal sokkal magasabb, amit a tömítéseknek ki kellene bírnia, hát a szerviz periódus végefelé ez már nem biztos, hogy mindig megy.
Pedál: itt az érdemes eldöntened milyen cipővel akarod használni, annak mennyire merev a talpa, mert annak függvényében dől el, hogy egy XC orientált pedált veszel ami lényegében a patent a tengely körül, vagy olyat, amit egy platform is körbevesz és nagyobb felületen támasztja alá a talpad és a cipőd.
Érzetre elég jelentős különbségek vannak. A keret nélküli nyivlán könnyebb súlyra, kemény talpú cipővel hajtásra optimalizált. Aki viszont lejtőn is megy lefelé és az optimális pedálozós helyre állítj a cipőn a stoplit és ha nincs keret, akkor annyira elől lesz a lábán a súlypont, hogy amikor állva lejtőn mész lefelé, akkor a vádlid egy idő után szét savasodik hogy vízszintesen tartsd magad. Ebben segít a keret, hogy egyenletesebb lesz a súlyelosztás és akár hátrébb is lehet tenni a stoplit és a cipő is jobban használható gyalog. Ezért cserébe persze súlybüntetés jár mind a cipőn, mind a pedálon.