- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPaden is vége az App Store monopóliumának
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Yettel topik
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
sebgutkopf
őstag
válasz MPowerPH #217176 üzenetére
Egyébként tényleg úgy van ahogy mondod, nem extrém könnyű, mondjuk egy enduro kerék nem is lehet az, inkább erős legyen. Meg mondjuk a spórolás (haszon maximalizálás) a gyártó részéről ott is érezhető, hogy dt 370-es agyakkal fűzte a karbon felnit, ami tartós, de súlyban a kínálatban a legnehezebb.
-
MPowerPH
félisten
válasz sebgutkopf #217201 üzenetére
DT370 -el? Most szivatsz? Egy karbon kerekszetten?
Don't Tread On Me
-
evo87
őstag
Alsó csőre milyen védelmet ajánlanátok kavics ellen? Ha jól láttam a BB-nek pl van ilyen fólia szerűsége... gondolom ez elégséges egy trekkingre.
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
fulton
addikt
válasz itouchfan #216976 üzenetére
Mert olvastam róluk hogy bizonyos évente nyeregcső kormány cserélni es még ki tudja mit, cserélni illő. Ezért kérseztem rá.
----
Na rákerült a nyergecske beállítva, a kis büszkeségem :) lehet veszek hozzá hátra kis üléshez kapcsolható selle royal táskát.
Már rá sem ismerni a régi csepelkére. Mindent lecseréltem rajta, csak a váz maradt a régi.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #217205 üzenetére
Milyen lámpa? az telefon tartó a kormányon
-
nagyúr
-
Gaben92
őstag
válasz MPowerPH #217200 üzenetére
Ahhoz hozzászoksz hamar. Bringáról sokkal egyszerűbb amúgy. Általában ha nem rántódik a helyére rögtön akkor a mágnesek nem lefelé néznek hanem oldalra. A legegyszerűbb akkor visszarakni, ha miután levetted, nem cserélsz fogást, nem rakod le, semmi. Akkor mikor vissza akarod rakni 100%-ban ugyanaz lesz az orientáció mint mikor levetted és pikk-pakk helyrerántják a mágnesek.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
ZolkoW
őstag
válasz evo87 #217203 üzenetére
nem tudom, trekkingnél a felcsapódó emberfej méretű kövek ellen elég lesz-e (szerintem még sok is, de ha mindenképp védeni akarod, biztos jó. Vagy amit már reklámoztam, hogy ezresért kapsz 3M-es fóliát tekercsben, de az csak 50mm széles, trekkingre egy réteg elég belőle, montira lehet hogy kettő az alsócsőre)
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-
fulton
addikt
válasz parandroid #217211 üzenetére
Miért mondjátok ezt a váz - cserélni, meg nem jó...meg nem érdemes turbózni, értem hogy acél váz, de miért jobb leszámítva a kicsivel könnyebb aluvázt. ? mivel vagyok bentebb ha van egy merida vázam mondjuk. (leszámítva az árát amivel valóban bentebb vagyok )
mert hogy pl gyorsabb nem leszek az tuti. sem kitartóbb egy alu vázzal.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz parandroid #217211 üzenetére
Azért szeretek én is ide járni, mert itt számíthat az ember kendőzetlen véleményre
Szerintem a vázzal nincs semmi gond, az a stucni / villanyak kombó viszont mai A-head szemmel nézve már kínos.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
6030D
Ármester
-
fulton
addikt
válasz ReFleXx #217216 üzenetére
na paff neki. Kerékpár boltban is csak azt hajtották, áhh erre nem szabad tenni ezt meg azt. Ez a váz ez ennyit tud, felesleges nem lehet megcsinálni bla bla. De választ senki nem tudott adni, csepel váz? ohh az szutyok, nem érdemes ennyi. De miért nem?
És megcsináltam. a váltó amit boltos szerint nem lehet rá felrakni, a 9 sebességre alakítás, felesleges ami nem kivitelezhető, az integrált tengely ami nem beépíthető..(ezeket kaptam a boltosoktól)...láncvonal így úgy ..
Azt hogy konkrétan "miért tud csak annyit" arra senki nem tudott választ adni még nekem.
imádom kis sajátom. Repeszt fürge, álom hajtani..mi kell még
majd fogyok pár kg a mostani 86 kgból[ Szerkesztve ]
-
truefx
aktív tag
válasz Napfénysüti #217191 üzenetére
Én is csak ajánlani tudom a Variát, eszméletlen sokat segít rosszabb utakon, illetve kevesebb a para esemény (amikor már akkor veszed észre az autót, amikor beért melléd). Viszont egy Garminos tapasztalat: havernak Edge 530-on nem elég hangos amikor pittyeg. A kis sávot mutatja az óra, meg a kis autókat természetesen, de nem hallotta a hangjelzéseket zajosabb környezetben. Úgy oldotta meg, hogy a mobilos appot bekapcsolja amikor elindul, és az csipog a zsebében. Nem tudom, hogy így az óra is működik e tovább, elvileg több vevőnek is ad jelet. Nem mondanám, hogy praktikus így. Nekem a Wahoo Roammal tökéletes.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Hasaggymeg #217171 üzenetére
a kerékfűzés minőségére gondolsz? gépek csinálják, Holland Mechanics, mint mindenkinél
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
ivana
Ármester
válasz Dark Archon #217214 üzenetére
Ha nem terepen vereted nagy gondot nem okoz a colos fejcsapágy. Feltéve, hogy valami normális és nem a kínai biliacél.
-
addikt
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #217218 üzenetére
Wombath kolléga minden jel szerint illetékesnek tűnik.
#217220f4lcon...Cube LTD Pro 2014- Alexrims kerekek küllői 400 km után pattógósra lazultak, Cube Cross Race 2016- Fulcrum Racing 77 kerekek agyai többször beáztak esőtől (!), szabadonfutója katasztrófális, Cube Reaction C:62 Pro- Alexrims felnije olyan rosszul volt illesztve nem lehetett (tudtam ) tubeless-esíteni, továbbá ütés nélkül is enyhe nyolcas keletkezett bennük. Azóta 2 szett Mavic Crossmax és egy DT Swiss P1800 gurult tökéletesen, küllőlazulás, nyolcas és felni, vagy agyproblémák nélkül. Kissé úgy érzem, hogy ami a kerékfűzést illeti mindenkinek maradnia kellene a kaptafájánál és hagyja a kerékgyártókat érvényesülni...legalábbis ami a középkategóriás kerékpároktól felfele illeti.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz Dark Archon #217214 üzenetére
Ugy kell felfogni, hogy retro. Acel vazak is kikoptak mar, Titan vazak detto, jo latni, hogy neha fel-fel bukkan egy.
Lassan a karbon lesz a standard mindenhol, csak a nevesebb gyartok also kategorias gepei jonnek aluval mar most is.Hasaggymeg: Mondjuk a DT meg a Mavic azert nem kis gyartok, nem keves fejlesztessel es nem kinai cuccokkal, komoly minosegellenorzessel.
En speciel jobban szeretem az olyan muhelyeket, akik minosegi alapanyagbol epitenek ossze brutal kerekeket, sokszor tobb gyarto alkatreszeit vegyitve.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #217217 üzenetére
Ne törődj senkivel, látszik, hogy a nyilvánvaló trend és ésszerűséggel szembemenetelésed ellenére sokat feccöltél a kerékpárba, neked így jó, tehát hajtsad, mert ha még sokat olvasol itt hamarosan egy xar lesz féltett kincsedből. Majd az idő úgy is megmondja kell-e neked más, vagy úgy jó ez neked ahogy van.
#217214Dark Archon...egy ilyen váznál, ahol a kormánycsapágy teteje egy vonalban van a nyeregcsőváz tetejével nem is tudom hogyan lehetne megoldani azt, hogy ne fejreállva tekerj. ...ha megnézed a kormány emelve van összesen vagy 25-30 cm-t ahhoz, hogy a nyereggel egy magasságba kerüljön, ami nélkül még egy időfutam gépnél is sok lenne különbségnek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #217227 üzenetére
+1
1 valami még zavar, én a huawei órám szoktam használni "mérésre" aztán az beszinkronizál a huawei appal.
És sajnos nem érzékeli mikor megállok, így mikor vissza nézem a statisztikát, flas adatokat mutat pl átlagsebességre. Ami böki a csőröm mert nem valós, pontos. Erre valami voksotok lenne esetleg? valami picit komolyabb computer, netán valami szenzor a telóhoz ami tudja azt hogy mikor állok meg és indulok el és kis okosan figyelembe veszi mikor kiírja az átlagsebet. (bár nem tudom működik e ilyen kombó)[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #217228 üzenetére
Hát ha nincs az órán minimum sebesség beállítás ahol abbahagyja a "nettó" mozgási idő mérését, akkor vagy a telefonra telepítesz valami alkalmazást (egy csomó tudja ezt a start-stop, vagy nettó-bruttó idő mérést), vagy vásárolsz egy belépőszintű mérőt (mint én )és kész.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #217226 üzenetére
Én is sok mindent szeretnék, de azok már nagyon drágák, nem ilyen félmugliknak valók mint jómagam, meg hát egy komolyabb kerékszett kvázi meg is duplázná kerékpárom árát, ami amolyan ágyúval verébre, pipére csengettyű, disznó orrába aranykarika lenne.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #217232 üzenetére
"karbon súlyban - alu kerék" = pl newmen-components.de
A bolhán ki lehet fogni jó árban. 60-70%-os áron, kb 160e Ft.A kazetta test cserélhető, márkásokhoz külön vásárolható.
Pl NEWMEN Freehub BodySúly mániásoknak ez is egy verzió.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
MPowerPH
félisten
válasz andrisbandi #217233 üzenetére
Azt szoktak mondani, hogy az az alu kerekszett, ami egy sulyban van a karbonnal, az csak gyengebb lehet. Ha megnezed, vannak siman 1800-1900g koruli karbon kerekszettek is. Az nem azert annyi, mert nem tudnanak konnyebbet csinalni. Hanem azert, mert brutal erosre csinaltak, joforman elpusztithatatlan normal felhasznalas mellett.
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #217233 üzenetére
Ez így is 680 euró az én 320 eurós Crossmaxommal szemben...súlya csak jó 100 grammal kevesebb és a Mavic ID360-at (eddigi tapasztalataim szerint) sem adnám biztos semmilyen háromkilincses szabadonfutóért.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jano_77
nagyúr
mik a tapasztalatok az SKS termékekkel? Konkrétan kulacstartó érdekelne, hogy mennyire strapabíró vagy keressek vmi mást?
ugyan ez érdekelne a Zéfal termékkel kapcsolatban is?
esetleg egy ACOR kulacstartó?
szívem szerint egy Merida-sat vennék, csak olvastam olyan véleményt, hogy könnyen törik. Igaz lehet ez, esetleg innen van vkinek?
Melyiket ajánlanátok inkább?
"egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #217218 üzenetére
Nézd meg az átlagokat. Pénteken esett sok, szombat, vasárnap nem, de volt dagonya. M2 közép első kettő többször megállt sarat kaparni a villákról...
Nem bánom, hogy nem voltam, egyrészt a sár miatt, másrészt olyan 4,5 órára saccolnám magam az eredmênyek alapján, annyit nem tudok most versenyezve tekerni.És igen, várjuk Wombath beszámolóját, milyen volt a Yeti a dagonyában?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
addikt
válasz MPowerPH #217226 üzenetére
Értem én, hogy klasszikus, csak sosem mindegy, min gyötröd magad évekig.
Dehogy lesz standard a karbon, drága, és kényes. Mikor egyébként is csúcsokat döntöget a nyersanyag-ár, halandó felhasználónak teljesen jó az alumínium-ötvözet.
Ez ugyanaz a kategória, minthogy ekkor vagy akkor már mindenki elektromos autóval fog járni... picit sántított csak abban is az elmélet, mivel sajna a Föld nyersanyag-készletei végesek, meg a gyártókapacitások is, meg aztán nem olcsó, stb. A jövő a hidrogén-üzemanyagcellás gépeké egyébként, de ki kell futtatni az elektromost is, szóval még 10-20 évig várat magára.
Hasaggymeg: hát igen, retró vázgeometria
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
válasz jano_77 #217236 üzenetére
Ez a Merida szerintem a szokásos, átcímkézett Elite [link]… Gyakotlatilag az összes gyártónak ők csinálják a saját márkás cuccait. Nekem az összes bicajomon ilyen van, de ahogy nézem, amúgy is borzasztó népszerű. Van carbonból is, ha fontos a súly.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #217235 üzenetére
Bocs, az endurót linkeltem, az kicsit szélesebb és nehezebb.
A tiédhez kb ez passzolhat?
newmen EVOLUTION SL X.A.25 Perfect for trail riding as well as XC
Weight set 1410g【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #217237 üzenetére
4,5h versenytempóban?!...uh. Sétálva, fotózgatva, gombát szedve talán.
#217240 andrisbandi...ez már barátibb súly. Ugyanakkor nem tudom (az árán kívül még🤭) mi kellett volna, hogy meggyőzzön ne Crossmaxot vegyek, egy év használat után nagyon megszerettem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz Dark Archon #217238 üzenetére
Dehogy lesz standard a karbon
- Én is ebben reménykedtem... de már ott tartunk, h sok modellt kizárólag karbon vázzal árulnak.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
válasz Dark Archon #217238 üzenetére
Pedig én egyetértek vele, hogy előbb-utóbb eltűnik az alu. Ha belegondolsz, a műanyagnál nincs olcsóbb anyag, csak fel kell futtani a gyártást, hogy fajlagosan olcsóra jöjjön ki. Egy alap karbon bicaj már most is csak kb a duplája egy alunak, úgy, hogy alapból magasabb felszereltséggel indul (karbonon sose lesz olcsó váltás, hajtás, vagy igazán gagyi kerék, gumi, meg noname fékek). Kínaiak meg annyiért adnak már karbon vázakat, amennyiért rendes alut sem lehet venni - az más kérdés, hogy ezeket meg egyelőre nem szabad.
Emlékszem, ugyanez volt a leddel is. 10-12 éve, amikor az első led “izzókat” vettem, aranyáron mentek, és melegedtek, mint a dög. Most meg 70 cent egy 400 lumenes e14 körte az ikeában (áfásan, meglogisztikázva). Ahhoz is mi kell? Egy marék homok, gyakorlatilag (túloztam, nyilván).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jano_77
nagyúr
válasz parandroid #217239 üzenetére
Nem érdekel annyira a súly - hogy 30 vagy 50 gramm pont letojom - de akkor szerinted vállalható, jó kulacstartó és strapabíró is? A kulacs ki/be pakolásakor, esetleges megfeszüléskor nem pattan el könnyen?
"egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"
-
addikt
válasz parandroid #217244 üzenetére
Nincs olcsóbb anyag a műanyagnál, az tény, de környezetszennyezőbb se sok. Gőzöm nincs egyébként, a karbon újrahasznosítható-e, de az alumínium biztosan. Nem mintha az ilyen apróságok gátolnának bárkit is a gyártásban, csak mostanság a környezetvédelem is előtérbe került.
Repülőnél láttam, hogyan gyártják egyébként. Kell sablon, rétegeket pakolnak egymásra ragasztóval (én is leegyszerűsítettem), de még így is macerás. S valahogy alumínium csöveket forró olajjal felfújni olcsóbb, amihez szintén sablon kell.
De egy biztos, hogy bárhogyan alakulhat :-)
jano_77: az SKS nem gyárt sz@rt, nyugodtan megvehetsz tőlük bármit. Nekem is van / volt több termékem tőlük (táska, kulacstartó, sárvédő, stb.).
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
-
válasz Dark Archon #217246 üzenetére
Emlékszel még technikaóráról az alumíniumkohászat folyamataira? Vagy mond valamit Devecser neve (vörösiszap)? Vagy hogy mit tett a magyar alumíniumipar, meg bauxitbányászat a Bakonnyal, azon túl meg főleg a teljes Balaton-felvidék talajvízkészletével? Az iszonyatos energiaigénye megvan (inotai hűtőtornyok, kőszenes hőerőmű a kohó mellett)? Na, ahhoz a technológiához képest a műanyagipar egy biofarm.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
MPowerPH
félisten
válasz Dark Archon #217238 üzenetére
A karbonnal nem az alapanyag a draga. Az aluminium viszont dragul.
Egyebkent ha megnezed a nagyobb gyartok altal forgalmazott modelleket, akkor jo latszik, hogy a legolcsobb modell maradt egyedul alu, a kov. lepcso mar minimum karbon elso haromszoggel jon.
parandroid: Ez a masik resze.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ivana
Ármester
válasz Dark Archon #217223 üzenetére
Azért ilyen ocsmány, mert AHEAD átalakító van benne. A rendes colos stucni nem csúnya. Bár az állíthatós stucni szvsz a legnagyobb hülyeségek egyike.
(#217226) MPowerPH Jó alu már most sincs. Jó acél még létezik és fog is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó
- Hugo Boss The Scent Elixir Him Eau de Parfum
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest