- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- OneSport OT05 - finomhangolás
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco M3 - felújított állomás
Hirdetés
-
Assassin's Creed Shadows - A feudális Japán
gp A készítők egy rövid videót osztottak meg velünk a sorozat új helyszínéről.
-
Több mint 24 milliárd eurót öntenek a spanyol adatközpontokba
it Ezúttal egy 6,69 milliárd eurós befektetést jelentett be a spanyol adatközpontok kapcsán a Microsoft – korábban pedig egy 15,7 milliárd eurósat az Amazon.
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
#86978560
törölt tag
válasz evo87 #217658 üzenetére
Szerintem nem csak a külső szélessége számít, hanem a komplett gumiabroncs felépítése (mintázat, mennyire rideg, szövet rétegek száma, gumikeverék, perem anyaga, használt nyomás, tubeless? stb.).
Schwalbe Marathonból 28, 32, 38 mm széleset próbáltam, nyilván rosszabb minőségű útra a balonosabb a jobb, de lehet más gyártó másik modellje keskenyebb kivitelben is tudja azt a komfortot, gördülési ellenállást nyújtani, mindezt kisebb tömeg mellett.