Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sebgutkopf

    őstag

    válasz varsam #209315 üzenetére

    Casing a tereptől, a súlyodtól és a tudásodtól is függ. Nyilván a tekerés/gurulás arány se mindegy, ahogy nő a védelem vele a súly is. A DH a sima exo-hoz képest +450-500g!!! kerekenként
    Aki nem olyan aggresszív, inkább laza,, gyökeres terepen megy, arra simán jó a sima exo. Sőt Magyarországon talán nem is kell feltétlen több.
    A másik véglet a DH casing-et csak dh gépre tennék, amiket felvonóval használnak kizárólagosan.
    Aki pedig keményebben megy, jobban tud, hegyes sziklák is vannak ott jöhet a DD a képbe. Aki ugrálni szeret arra egy exo+ kellemesebb lesz mint egy DD, így egy örök kérdés mely felhasználás van túlsúlyban.
    Most pl nekem hátul sima exo-s dhrII van fent, mert az exo+-omat szétvágták a sziklák és nyáron egyszerűen sehol se tudtam se DD-t se exo+-t venni. Most 0,1 barral nagyobb nyomáson megyek köves terepen, fél éve jól van köszöni. Elől Exo+-os gumin vagyok, oda eleve azt szántam.
    Persze van egy komplett tartalék szettem a szekrényben, előre exo+ hátra meg most a tarcsi Micheling wild enduro rear race, ami egy elég ellenálló casing-el rendelkezik. Majd ez kerül fel ha a dhrII elkopik, egyúttal kíváncsi vagyok rá milyen a michelin. Elől viszont a tartalékbók is sikerült assegai-t rendelni, ami eleve annyira bejött, hogy nem igazán akarok elől kísérletezni.

Új hozzászólás Aktív témák