- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- iPhone topik
- Google Pixel 3a teszt - a Nexus szellem-e?
- Google Pixel 3 - egyszerűen nagyszerű
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
szki
őstag
A többiek erőnlététől függ, mennyire tudod velük tartani a tempót
De szélárnyékban nem lehet gond a mountival hasítani.(#6893) Toomy: hozzátenném, hogy csak az menjen autók közé a bringaút helyett, aki fel tudja venni az autós közlekedés ritmusát. Nem árt, ha képes 50-nel is tekerni, ha épp az kell (vagy többel). És persze tökéletes műszaki állapotú a bicaja.
Aki üregurasan tapossa a pedált, az inkább szlalomozzon a gyalogosok között a gyalog- bicajúton. Persze mérhetetlen türelemmel megáldva, és ügyelve a a gyalogosokra, kutyákra, és a bénázó bicajosokra (és kátyúkra).[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Balaton körúton 18-19-es átlag jött ki 4,5 bar-os 1.9-es semi-slick gumikkal (ahol a közepe tökéletesen sima volt és úgy egy centi széles felfekvő felület ekkora guminyomás mellett). Ehhez az átlaghoz erőnk határán kellett menni, az utolsó 50 km-en szinte végig 28-cal zúztam 110+ csapásszámmal teljesen kifacsarva magamat a végére. Elvileg az átlagba nem tartozik bele a pihenőidő, legalábbis merem remélni, h a km órám megállítja az edzésidőt megálláskor.
Szóval mondhatni egy szakadék választja el az outit a montitól.
Outi sebességet csak néhány km-en keresztül tudok tartani (egy alkalommal utána mentem két outisnak a végén, mondván, hogy a fasza bringájuk van, meg tetőtől talpig felszerelésben, meg borotvált láb, de nem keményebbek nálam. Le nem hagytak, de utol sem tudtam érni őket a montimmal. Később elváltak útjaink). -
Runner_fxr
Ármester
Ezek közül én a Cube-ot választanám. Jelenleg piacvezető gyártó Németországban, nyilván nem véletlenül.
A Cube mindenképpen egy komolyabb név mint a Merida vagy a Kross.Viszont keményebb terepre egyiket se vinném, ezzel a Suntour villával, az cserés, ha komolyabban gondolod ezt a hegyi kerékpározást.
sssent: Reméljük nem akad fent.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Nem rossz kis gép az a Cube Attention 27.5. Egy jó minőségű hobbi kerékpár, ha raksz bele egy normális villát szerintem el leszel vele jó darabig, aztán idővel úgy is fejleszted majd ha megszereted a terepezést.
Ha 26"-os gépeket nézegetnél, akkor megúsznád viszonylag olcsóbban a villa fejlesztést, mivel van rengeteg a használt piacon is, illetve régebbi modellek, de újak kereskedőknél. Olyan 50-60 körül már nagyon fasza villákat tudnál venni, de ugye itt 650b méretbe kell nézelődnöd, ezek pedig nem olcsók. hasznbált se nagyon van vagy régebbi modell. Legalább egy X-fusion velvet, bár ezt csak külföldről tudod megrendelni. 100 körül lehet, vagy egy ilyen, csak 1/18-ad nyakkal: Rock Shox Revelation 650b
rootkiller: A Merida lehet, hogy régóta jelen van, de világ életében jellegtelen, másoktol koppintott kerékpárokat gyártott, persze nem rossz gépek, de túl vannak kicsit lihegve, pláne Magyarországon, egy Cube szerintem jobb. A Kross akkor már szimpatikusabb nekem mint a Merida, valóban vannak versenyképes modelljeik,
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Ezt nem mondtam. A 27.5 nagyon jó választás, szerintem élvezetesebb egy olyan bringát hajtani mint egy 26-ost. 29 is jó lehet, bringázási stílus függvénye. Az kicsit lomhább a technikás pályákon, de van aki szereti, nekem a 29 nem szimpatikus.
Lehet akkor már inkább hozzátennék egy 60-at az Attention-hoz és egy ilyet vennék: [link]
[link]Lóga Géza: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Kiss_R
tag
A Cube-ot csak ajánlani tudom én is, 2 éve hajtom az Attention-t (26-os kerékkel), és úgy tapasztalom, nagyon jó vétel volt 188k-ért. Egy élmény vele bringázni, ebben az árfekvésben pedig nem nagyon találni jobb ár/érték arányú gépet, ha az újakat nézzük.
Hátránynak csak egy dolgot tudok mondani, az pedig a festés, elég kényes része a paripának (nem szobabicikli, az tény, de nem kell sok neki, hogy elkezdjen lepattogni), gondolom, a lakkréteg nem túl ellenálló. Pedig olyan eltalált a színkombináció és a mintázat, kár érte -
Kiss_R
tag
Ez a külső nem igazán alkalmas betonos közlekedésre (noha én ezt használom akkor is, ha a városban tekergek egyet), széles, nehéz. A mintázat ellenére lomha lesz tőle a bringa, de nekem mondjuk lényegtelen, világéletemben mtb-im voltak, félterep gumikkal, ezt szoktam meg.
Terepen jól teljesít, és egyelőre - lekopogom - úgy látom, nem esik kétségbe akkor sem, ha véletlenül ráhajtok egy-két üvegszilánkra. Ez városban gyakran megesik. Persze lehet, hogy csak szerencsém volt eddig. -
deicide
veterán
A poplock egy elég jó találmány, nekem sem tűnt fontosnak, de nagyon kényelmes, hogy ha hirtelen egy lejtő után felfelé jön, akkor csak a kormányon átpöccinted a kart és lockolva is van a teló, nem kell a villa szárához nyúlkálni lockolásért.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
---Lasali---
Közösségépítő
Nem nagyon. Picikével könnyebbek, meg azokat szét lehet szedni villáskulccsal, mert az 520ashoz kell shimano csapágy kulcs, mert egy műanyag menetes cső tartja bent a csapágyat a helyén. A komolyabbaknál kisebb a pedál test rész, több látszik a tengelyből, és a csapágyat egy alu cső tartja, aminek a vége hatlapfejű, tehát villáskulccsal szerelhető. Valamint ezekbe csak 8 as imbusz fej van hátulról, 15 ös kulccsal nem szerelhetőek.
A csapágyazás, meg a pedál testen levő patent rész dettó ugyan az. Még az XTR se sokkal komolyabb, annak egy picikét szélesebb a két golyósor közti távolsága, aztán kb ennyi a változás. -
imyourfriend
őstag
Nemrég hoztam haza Vas Megyébe az országútimat, de idén sem találtam értelmes utat arrafelé.. Itthon meg Ausztria, minden meg van oldva. Talán a 82-esen lehet elég jót menni ha az ember tudja tartani a 30-32km/h-s átlagot. Tavaly volt hogy elmentem egy veszprémbe menő busz után de az maga az életveszély volt, főleg miután a bakonyban nyálkás volt az út és mire felértem egy darabon úgy bedurrant a lábam hogy meg kellett állnom és nem tudtam mi lesz velem..
-
---Lasali---
Közösségépítő
Teljesen jó holmi. Szervizeltem már olyan Recon SL -t meg Reba SL -t ami kapott hetet havat, és előtte sose voltak szétszedve szerencsétlenek, és elég jól bírják.
De én mindenképp azt javaslom ha megveszed, hogy egy 0 km es szervizt érdemes megcsinálni.
Valamint használattól függően 50-200 üzemóránként legalább egy kis szervizt megcsinálni rajta. Évente meg lecserélni a csillapító olajat is.
Ha ezek megvannak, akkor elfuthat sok évet és sok km -t úgy hogy jól működik. Gyári szimering sem olyan drága, érdemes azt is időben cserélni. Tömítései O gyűrűkkel vannak megoldva, azokat be lehet szerezni traktor boltból is.[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
vannak kulacstartó alá rögzíthető pumpák is, illetve fel lehet fogatni az üléscsőre is egy minipumpát
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
wxppro
aktív tag
Vannak kulacstartó alá rögzíthető pumpatartók. Ha közel lennél, adnék egyet. Én mindig hátizsákozok, nekem abban van, van amikor 3 is, mert több van, és csak beledobom, ha a kezembe akad egy...
Az SPD-témához: Én már lassan 10 éve Look-kal nyomom állandóan, télen-nyáron, városban, mindenhol. Semmilyen hátrányát nem tapasztaltam még itt Bp-en sem a belvárosban pl. Pedig ott gyakran meg kell állni.
Nemrég próbáltam utcai cipőben, taposópedálos bringával menni, állandóan állon akartam rúgni saját magam (nem tudtam húzni), plusz előre-hátra csúszkált a cipő a pedálon...[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
2,25-el anno 100 kilóval 3,5 bar és felette jártam mindenfelé és nem volt felütésem, szerintem 3,2 mehet bele a súlyod alá
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
sőt, a nyeregre is létezik kulacstartó... dupla.
amikor legelső alkalommal láttam élőben, azt hittem valami gázturbina van a bicajon...más:
országúti bandázsolásra tud valaki valami útmutatót?
mert leszedni le tudtam, de vissza... na az nem megy[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Cathfaern
nagyúr
Merre érdemes Győr környékén elindulni tekerni? 20-40km körüli edzésre alkalmas kör jó lenne Még új vagyok itt Győrben, vasárnap hozom a biciklit is. Szeretek felfedezni, de ha lenne kezdésnek egy biztos út, az jó lenne Révfalu részen lakok, szóval északi-nyugati irányba lenne jó valami... (tudom a töltésen el lehet indulni, de országútival az annyira nem lenne élmény )
-
Cathfaern
nagyúr
Köszi az infókat meg a térképet is, így könnyebb elindulni Annak örülök, hogy találni errefele is szintet, vas megye meg Ausztria után kicsit aggódtam, hogy túl lapos lesz minden errefele
Csoportos edzés egyelőre biztos nincs képben, az majd legfeljebb akkor ha sikerül visszafogynom a 2012-es súlyomra meg visszaszerezni az erőmet (jó 3/4 éves kihagyásom van épp)imyourfriend: Köszi neked is
-
Runner_fxr
Ármester
Attól függ milyen szintű a kerékpár, tehát mennyire jó kerékszettet akarsz bele. Egy normálisabb mtb kerékszett 50 körül van kb. Egy egyszerűbb 26"-os kerékszett duplafalú felnikkel, gyors záras kivitelben 12-15k-ért is van már, persze gondolom nem akarod a sort is cserélgetni, hanem mindkét kerékszetten lenne, az is plusz pénz, meg a külsők.
Én is gondoltam rá, hogy az új montihoz beszerzek egy városi kerékszettet is, de lehet, hogy abból a pénzből inkább veszek egy városi bringát.Tomi_Sci: Itt valami nem gömbölyű. 99-ért ez túl szép, hogy igaz legyen, szerintem itt jó pár alkatrész csere érett már, nem véletlenül ennyi az ár. Persze meg kell nézni. Ha rendben van, akkor tényleg baromi jó vétel lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Ez nem lehet olyan rossz. Viszont kell hozzá egy 10-es sor, ha deore-al megelégszel az is még 13 körül és 2 féktárcsa, 2 db 6 csavaros shimano xt tárcsa 160mm-es méretben kb 18-20.
Külsőkkel együtt ez legalább egy 80k. Vagy nézel használtan féktárcsát akkor kicsit kevesebb. Ha ennyit rászánsz, működhet a dolog, vagy gyűjtesz még hozzá és inkább valami használt országúti.
[ Szerkesztve ]
-
rii
nagyúr
hogy'ha egy ponton súrlódik, akkor valószínűleg 8-as van a tárcsában - de nem értek hozzá ... csak én is mentem vagy 2-3 évig tárcsás MTB-vel. - annyit mindenképp megér, hogy telefonon megkérdezed őket ... vagy akár be is viszed. ... de majd talán nálam okosabbak mondanak véleményt .-)
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Gyufaaa
veterán
Ne tedd át! Annak az autón a helye. Csináltass dekorossal egy "pót rendszámot" a tetején Másolat - Copy felirattal és ezt kötegelővel vagy valamilyen megoldással tedd rá a bringákra vagy jól látható helyre. 2 vagy 3 bringa szállítására alkalmas? A legjobb egy pl Thule 976-os kiegészítő ha sima kerékpártartó van. pl: Thule 970
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Cadal
őstag
Mi a GESU-nál készítettük a csapatmezünket. Ha jól emlékszem 8 vagy 9 db készült és csak mez. Igaz nem én intéztem, de arra emlékszem, hogy elég sokat kellett egyeztetni velük (a meztervezésben is segítséget kértünk) és eltartott egy ideig mire elkészült. A vége ~17K/db. körülre jött ki. Amúgy a mezzel kapcsolatban nincs semmi probléma egész jó az anyag is és jól bírja a használatot is.
-
#16729600
törölt tag
Sajnálom,de vannak dolgok amiktől zsigerből idegenkedek,ilyen a bringás gatya is.Mint mondtam ez az én személyes defektem.Ettől még nincs semmi bajom azokkal, akik hordanak pláne versenyzők és nem a totális amatőr szinten bringázók.Én ez utóbbi kategória vagyok és szigorúan csak kosaras gatyában tekerek.
-
Vasinger!
nagyúr
Benkó Barbara-ra keress rá, bár ő kicsit magasabb, de ki kell próbálni, annál biztosabbat senki se tud mondani.
-
hegyimorc
senior tag
Lehúzod - ha annyira mégsem jár könnyen, befecskendezel alá egy kis vizet -, majd úgy húzod vissza, hogy előtte befújsz a belsejébe egy kis hajlakkot. Amíg visszatolod még csúszni fog, de hamar odaragad. (később vízzel oldható)
Vagy veszel bilincses markolatot
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Suzuki topik
- Júniusban végre bemutatkozhat az új Gears of War játék
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sh4d0w: Rebel Moon - Ne nézd meg!
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- iPhone topik
- Politika
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...