Hirdetés
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Az iPhone 15 volt a legkelendőbb készülék 2024 Q3-ban
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Megkezdte a Honor a MagicOS 9.0 bétáját
- Milyen okostelefont vegyek?
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
G@ben
addikt
válasz parandroid #190129 üzenetére
Nálam úgy volt, hogy még a balesethez kijött a busztársaság embere, fényképezett, kitöltöttük a lapokat, majd hívott a szakértő, aki pár nappal később tételesen átnézte a bringát, hogy mi sérült, illetve alaposan körbefotózta. A papírokat intézte, nekem ezután kellett árajánlatot kérnem a szervizben, hogy mennyi lenne a javítás és ezt elküldeni a biztosítónak, majd ők írták, hogy elfogadták az ajánlatot, lehet javítani, de mindenről kell blokk, számla! Totálkárnál gondolom a kárszakértő is meg fogja állapítani, hogy az, de ezt már nem tudom.
De ahogy peterkeT is írta, nem szabad hozzányúlni, változtatni rajta, illetve mindent, ami sérült, fel kell írni, akár bringa, akár kiegészítő, akár ruha! Nézz át jó alaposan mindent![ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest