- Milyen okostelefont vegyek?
- Realme GT 2 - aláírjuk
- iPhone topik
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
Hirdetés
-
Olcsóbb lett a OnePlus Watch 2
ma Csak arra kell figyelni, Watch X néven vásároljuk meg az Oppo kínálatából.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Premier előzetesen az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A minap befutottak az első tesztek is, amik szinte csak pozitívakat írnak a DLC-ről.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Toomy
senior tag
válasz
#48525824 #18571 üzenetére
Én meg 2012 - ben a Cseheknél a Saratice-i 24 órás versenyen amikor az első kör végén a 13. km -nél taknyoltam eltörtem a hátsó váltómat. Tartalék váltó hiányában belőttem fix. 52-17 -re a verdát, amit 100km -en keresztül tekertem. A 13km -es körben volt egy 40m -es szintkülönbség ami egy komoly szerpentinben nyilvánult meg. Minden körbe egyre szarabb volt feltaposni ott magam. Az volt a szerencsém hogy a körözések közben fény derült arra, miszerint az egyik magyar csapatos indulónak volt egy tartalék váltója, így csak kb. 100 km-t kellett gyötörnöm magam a fixivel.
Körről körre éreztem, hogy frankón bele fogok ebbe pusztulni a 24óra alatt.
[ Szerkesztve ]