Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rétisün

    veterán

    válasz FerNandor #184114 üzenetére

    mindkét váltónál: legalsó (legkisebb lánctányérhoz tartozó) fokozatba állítod, a határoló csavarokat beeállítod, hogy ne váltson túl se a fogaskoszorúnál, se a hajtóműnél se a legkisebb, se a legnagyobb lánctányérnál. (ne esen le a lánc) (fék)váltókart legalsó (legkisebb lánctányérhoz tartozó) állásba állítod, befűzöd a bovdent.

    feszesre húzott a bovdennél szorítod meg a váltón a csavart, ami a bovdent fogja. ha egy kattintásra mozdul a váltó a nagyobb lánctányér felé, akkor alighanem jó is, esetleg a finomállítóval igazítasz kicsit a feszességen, ha kell.

    én fogóval szoktam megfogni/meghúzni a bovdent, amíg a váltón a csavart meghúzom.

    [ Szerkesztve ]

    war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

Új hozzászólás Aktív témák