Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hasaggymeg

    Topikgazda

    válasz jjeahh #177289 üzenetére

    Lassan de biztosan kopik nálam is a hátsó váltó (már volt görgő és rugócsere és kotyog a kanál is) meg sor és érik bennem is a váltás,ugyanakkor továbbra is aggaszt a kopás fokozott mértéke,drágább alkatrészek és ezzel a működtetési költségek növekedése,az 1x rendszer kompromisszumos áttételaránya,na meg a költség6ékonysága magának az átalakításnak.2x rendszer teljesen rendezné az átfogást,ugyanakkor nem hozna radikális változást az átdobó fennmaradásával.A 1x12 azon kívűl,hogy legalább ~20-30%-al növelné az üzemeltetési költségeket (nincs az az isten,hogy az elmenjen nekem a maihoz hasonló 5-6e km/lánc,illetve 10-12e km/sort,mert a keresztbenhajtáson kívűl túl nagy üzemidő esik a legkisebb tányérokra aszfalton) a fokozott kopás és drágább alkatrészek miatt,ezen kívűl meg kevernem kellene a rendszereket (Sunrace sor stb.) ahhoz,hogy 12-est feltegyek a max 11et fogadó mostani szabadonfutóra.Ezért Shimano 1x11 ben gondolkodok,ahol a váltó legalább 1x12-es SLX (már jobb és tudja a hátul a 46-nál többet is) ,a kompromisszumos 11-es legkisebb hátsó koszorúval,legalább 48-as legnagyobbal és elől 32-vel.Így meglennének a szükséges áttételarányok (2,65 illetve 0,65)...ugyanakkor persze jó volna megtartani az eddigi legfaxább bovdenezésemet (Jagwire Mountain Elite),fékre felszerelni nem tudnám a pöcögtetőt (bilincses kellene) stb.stb...ezt kell összenézzem mennyibe is fájna végül most,mikor telóm sem biztos kibír egy újabb szezont.Ennyi... :D

    "Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

Új hozzászólás Aktív témák