- iPhone topik
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
- Indiai is kötelezővé teszi a Type-C-t
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- BYD Atto 3 menetpróba
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Ebbe a robotaxiba Verne Gyula is beülne
ma 2026-ban állhat munkába Zágrábban Verne, a Rimac önvezető villanytaxija.
-
PC-re és konzolokra érkezik az Alkahest című akció-RPG
gp Az első trailer mellé sajnos megjelenési dátumot egyelőre nem osztottak meg velünk a fejlesztők.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
jjeahh #177289 üzenetére
Lassan de biztosan kopik nálam is a hátsó váltó (már volt görgő és rugócsere és kotyog a kanál is) meg sor és érik bennem is a váltás,ugyanakkor továbbra is aggaszt a kopás fokozott mértéke,drágább alkatrészek és ezzel a működtetési költségek növekedése,az 1x rendszer kompromisszumos áttételaránya,na meg a költség6ékonysága magának az átalakításnak.2x rendszer teljesen rendezné az átfogást,ugyanakkor nem hozna radikális változást az átdobó fennmaradásával.A 1x12 azon kívűl,hogy legalább ~20-30%-al növelné az üzemeltetési költségeket (nincs az az isten,hogy az elmenjen nekem a maihoz hasonló 5-6e km/lánc,illetve 10-12e km/sort,mert a keresztbenhajtáson kívűl túl nagy üzemidő esik a legkisebb tányérokra aszfalton) a fokozott kopás és drágább alkatrészek miatt,ezen kívűl meg kevernem kellene a rendszereket (Sunrace sor stb.) ahhoz,hogy 12-est feltegyek a max 11et fogadó mostani szabadonfutóra.Ezért Shimano 1x11 ben gondolkodok,ahol a váltó legalább 1x12-es SLX (már jobb és tudja a hátul a 46-nál többet is) ,a kompromisszumos 11-es legkisebb hátsó koszorúval,legalább 48-as legnagyobbal és elől 32-vel.Így meglennének a szükséges áttételarányok (2,65 illetve 0,65)...ugyanakkor persze jó volna megtartani az eddigi legfaxább bovdenezésemet (Jagwire Mountain Elite),fékre felszerelni nem tudnám a pöcögtetőt (bilincses kellene) stb.stb...ezt kell összenézzem mennyibe is fájna végül most,mikor telóm sem biztos kibír egy újabb szezont.Ennyi...
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg